INFÖR: Medlemsträff (inofficiell) Grillning i FÖNE+Cruising i LJUSDAL 13/6-09 ÖVER 90 anmälda!

Lindberg88
4 juni 2009 · 1 418 Inlägg

rörigt de börjar bli..

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
Rojpen
4 juni 2009 · 2 230 Inlägg

Lindberg88 skrev:
rörigt de börjar bli..

inte då tongue är ju samma plats fast ändå inte tongue

så kan det vara då det inte blev som det skulle
-Kotten- www.drcljusdal.se
4 juni 2009 · 679 Inlägg

sqd skrev:

-Kotten- skrev:
kommer senare jag med. Va visst dop för mina ungar den dagen ;D

Hahaha, vafan, man kan ju inte hålla reda på allt, inte sant? big_smile

Nä precix finns ju viktigare saker att hålla koll på än datum på födelsedagar årdagar och dop ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
hanspettersson
4 juni 2009 · 28 Inlägg

Man kanske kommer förbi en sväng, får se om jag hunnit få tillbaka baken ifrån lack. Lite repig....

PuttesPOV
4 juni 2009 · 504 Inlägg

hanspettersson skrev:
Man kanske kommer förbi en sväng, får se om jag hunnit få tillbaka baken ifrån lack. Lite repig....

Jag skriver upp dig! big_smile

HÅRDROCK
A_Ericsson
4 juni 2009 · 44 Inlägg

snart äre hemfärd till sverige, Ljusdal.. och då äre inte många dagar kvar tills det är träff och crusing.. smile

V.O.L.V.O = Vi orsakar landets vildaste orgasmer
jimmyy_86
4 juni 2009 · 45 Inlägg

jimmyy_86 kommer i golf 3a.. smile

Roger_ BILVÅRDSTEKNIKER / REKONDARE
4 juni 2009 · 209 Inlägg

Kommer Träffen vara på banan till Vänster ? kanske kan sätta en skyllt på Första banan så alla hittar ? eller ?

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
4 juni 2009 · 1 342 Inlägg

Skylta upp dagen innan smile

Audis in Scandinavia Crew
Rojpen
4 juni 2009 · 2 230 Inlägg

om det är första banan går det inte att missa då det är "vägen" man åker på då man kommer dit.. dvs raka vägen dit smile det är första banan det. hittar man till flygfältet hittar man oss tongue

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Roger_ BILVÅRDSTEKNIKER / REKONDARE
5 juni 2009 · 209 Inlägg

Rojpen skrev:
om det är första banan går det inte att missa då det är "vägen" man åker på då man kommer dit.. dvs raka vägen dit smile det är första banan det. hittar man till flygfältet hittar man oss tongue

Jo visst hittar man till första banan ! den kommer man ju på direkt när man kommer från Föne förbi fotbolls plan o det men sen då ?

sqd
5 juni 2009 · 86 Inlägg

Kommer man genom Föne är det totalt omöjligt att missa, eftersom den banan ÄR vägen som går genom flygbasen.

Alltså, kommer ni från Fönehållet och åker förbi fotbollsplanen, fortsätt på samma väg så kan ni omöjligt missa det wink

Toyota GT86 "SQRDDSGN" (2013)
Rojpen
5 juni 2009 · 2 230 Inlägg

street_cars skrev:

Rojpen skrev:
om det är första banan går det inte att missa då det är "vägen" man åker på då man kommer dit.. dvs raka vägen dit smile det är första banan det. hittar man till flygfältet hittar man oss tongue

Jo visst hittar man till första banan ! den kommer man ju på direkt när man kommer från Föne förbi fotbolls plan o det men sen då ?

ja sen parkerar du bilen å snackar med oss smile

Senast redigerat av Rojpen (5 juni 2009)

så kan det vara då det inte blev som det skulle
uiop
5 juni 2009 · 2 Inlägg

Maybe this Finn is coming also if i am not too drunk already. :-P

--- You can speak swedish to me but i rather answer in english ---
(stupid finn)
Gaslasse Indrivare/torped
5 juni 2009 · 149 Inlägg

uiop skrev:
Maybe this Finn is coming also if i am not too drunk already. :-P

Of course you shall come big_smile

Jag kommer dock inte, jag ska till Sundsvall på dragracing på dagen hmm Tråkigt.. Men jag kommer på cruisingen på kväljningen! Titta efter en stor rödskäggig herre ifall ni vill säga hej till mig big_smile

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
sport40
5 juni 2009 · 23 Inlägg

kommer jag å...

kan du läsa detta så kör du oxå 200km/h
PuttesPOV
5 juni 2009 · 504 Inlägg

Som sqd säger: Kommer ni från Fönehållet och åker förbi fotbollsplanen, fortsätt på samma väg så kan ni omöjligt missa det!!! DET ÄR EN LÅÅÅNG RAKSTRÄCKA!

Senast redigerat av PuppPutte (5 juni 2009)

HÅRDROCK
PBerling
5 juni 2009 · 1 Inlägg

Jag kommer om e28n är klar smile blir stressigt

BMW 525i "e34" (1989)
PuttesPOV
6 juni 2009 · 504 Inlägg

Åh, nu sitter man och lyssnar på Ultima Thule så man nästan blir tårögd... Jag önskar alla en riktigt trevlig nationaldag!!!

HÅRDROCK
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
6 juni 2009 · 1 342 Inlägg

HAHA! Lyssnar på Scotts ja ;D Det samma smile

Audis in Scandinavia Crew
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang