Besöksrekord på Garaget.org!! Bräcka!!

BuRrE08
2 oktober 2009 · 678 Inlägg

Måste vara datum och tid väl?

Bjork OEM <3
3 oktober 2009 · 6 957 Inlägg

NFD skrev:

caromania skrev:

mangedif skrev:
Vilket datum blir det nu då grabbar!? smile

Subw000fer--92 skrev:
imorgon?

Vart ska ni? Kommer det några brudar?

Läs hela tråden!!!!!!11oneoneone!!

Han var nog ganska så ironiskt..

Då till min fråga, Varför tvinga fram ett rekord? Kommer det så kommer det, bara löjligt att
hålla på så här.

Mvh

Senast redigerat av Bjork (3 oktober 2009)

OEM <3
IceEyes Varningar: För många..
3 oktober 2009 · 2 552 Inlägg

Bjork skrev:

NFD skrev:

caromania skrev:

mangedif skrev:
Vilket datum blir det nu då grabbar!? smile

Vart ska ni? Kommer det några brudar?

Läs hela tråden!!!!!!11oneoneone!!

Han var nog ganska så ironiskt..

Då till min fråga, Varför tvinga fram ett rekord? Kommer det så kommer det, bara löjligt att
hålla på så här.

Mvh

1+

Hela grejen känns väldigt, ja, Lunarstorm?

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
NFD Borstat grenrör!
3 oktober 2009 · 125 Inlägg

Länge leve LUNARSTORM!!!!!!111!!!11!!11!!!

Hellre en tia i handen än en tjuga i foten.
-Akerfeldt-
3 oktober 2009 · 2 638 Inlägg

Skriver som jag skrev sist detta kom upp på tapeten. Ett besöksrekord är väl inget man ska tvinga fram, utan det är nått som ska ske av sig självt. Som andra redan skrivit så känns det här lite löjligt.

Timjoh
3 oktober 2009 · 453 Inlägg

Inte tråden ämne kanske man hadde varit lite kul om alla 116 000 här på garaget lagt 1kr elle typ 5

Lägger alla 1kr så blir det ju 116 000 kr att kanske ordna en fet träff eller om alla lägger en 5a så blir dte ju det 5 dubbla änu bättre, hadde varit lite kul kan jag ju tycka hade ju blivit en bra träff för 500 000 om alla lägger en 5kr smile

Bjork OEM <3
3 oktober 2009 · 6 957 Inlägg

Timjoh skrev:
Inte tråden ämne kanske man hadde varit lite kul om alla 116 000 här på garaget lagt 1kr elle typ 5

Lägger alla 1kr så blir det ju 116 000 kr att kanske ordna en fet träff eller om alla lägger en 5a så blir dte ju det 5 dubbla änu bättre, hadde varit lite kul kan jag ju tycka hade ju blivit en bra träff för 500 000 om alla lägger en 5kr smile

Tänk då efter hur många konton som används egentligen? ett besöksrekord på 5725 besökare och 116k+ konton..nånting stämmer inte va? Och vad ska pengarna användas till? hyra bana och man får åka 1 varv för att alla ska hinna åka? tongue

OEM <3
Timjoh
3 oktober 2009 · 453 Inlägg

tänkte kanske inte så mkt bara inpuls men man behöver ju inte vara så negativ elle?

Vaknat på fel sida kanske?

JoeyJ
3 oktober 2009 · 502 Inlägg

tycker bara han är realistisk tongue får du ens 100st att lägga 1 krona så är jag impad big_smile

Bjork OEM <3
4 oktober 2009 · 6 957 Inlägg

Timjoh skrev:
tänkte kanske inte så mkt bara inpuls men man behöver ju inte vara så negativ elle?

Vaknat på fel sida kanske?

Vart var jag negativ? tongue jag är realist, det är det enda som funkar i dagens samhälle.
Vaknat på fel sida, nej inte direkt..avnjöt natten med grymma UFC-matcher och har varit ute och kört
Honda S2000 på förrmiddagen så humöret är på topp, tackar som frågar wink

Och till din idé/tanke, jag kan lägga 100kr om det så skulle krävas, en 100-lapp hit eller dit..

Senast redigerat av Bjork (4 oktober 2009)

OEM <3
Mogel KUNG
4 oktober 2009 · 441 Inlägg

Rolig ide.. smile  Sätt ett datum så är jag på....

KingWS6 TACS Medlem
7 oktober 2009 · 457 Inlägg

Datumet är den  29/10


Redigera första inlägg och lägg till i trådtitel. smile

sirmiro Double-Unicorn Rider
7 oktober 2009 · 2 486 Inlägg

Det kommer när det kommer. Inget att stressa och försöka bräcka.
Visst kommer jag vara inne då, men det är jag ju alltid. Vilket klockslag hade ni tänkt? Och sen kan man börja fundera hur många användare gorg är byggt för att hantera på ett tillfälle, ännu strular det inte, men det som denna tråd syftar till är samma sätt som virus sänker gigantiska servrar, överbelastning... Bara hoppas allt fungerar som det ska. smile

mangedif Snäll pöjk
8 oktober 2009 · 703 Inlägg

Bjork skrev:

Timjoh skrev:
tänkte kanske inte så mkt bara inpuls men man behöver ju inte vara så negativ elle?

Vaknat på fel sida kanske?

Vart var jag negativ? tongue jag är realist, det är det enda som funkar i dagens samhälle.
Vaknat på fel sida, nej inte direkt..avnjöt natten med grymma UFC-matcher och har varit ute och kört
Honda S2000 på förrmiddagen så humöret är på topp, tackar som frågar wink

Och till din idé/tanke, jag kan lägga 100kr om det så skulle krävas, en 100-lapp hit eller dit..

lol...

Ack vet jag förgasarmotorer!
mangedif Snäll pöjk
8 oktober 2009 · 703 Inlägg

vi SKA slå rekord! punkt slut..

Ack vet jag förgasarmotorer!
Bjork OEM <3
8 oktober 2009 · 6 957 Inlägg

mangedif skrev:

Bjork skrev:

Timjoh skrev:
tänkte kanske inte så mkt bara inpuls men man behöver ju inte vara så negativ elle?

Vaknat på fel sida kanske?

Vart var jag negativ? tongue jag är realist, det är det enda som funkar i dagens samhälle.
Vaknat på fel sida, nej inte direkt..avnjöt natten med grymma UFC-matcher och har varit ute och kört
Honda S2000 på förrmiddagen så humöret är på topp, tackar som frågar wink

Och till din idé/tanke, jag kan lägga 100kr om det så skulle krävas, en 100-lapp hit eller dit..

lol...

?

OEM <3
mangedif Snäll pöjk
12 oktober 2009 · 703 Inlägg

Bjork skrev:

mangedif skrev:

Bjork skrev:

Vart var jag negativ? tongue jag är realist, det är det enda som funkar i dagens samhälle.
Vaknat på fel sida, nej inte direkt..avnjöt natten med grymma UFC-matcher och har varit ute och kört
Honda S2000 på förrmiddagen så humöret är på topp, tackar som frågar wink

Och till din idé/tanke, jag kan lägga 100kr om det så skulle krävas, en 100-lapp hit eller dit..

lol...

?

Tro inte att du har pengar tongue

Ack vet jag förgasarmotorer!
NFD Borstat grenrör!
26 oktober 2009 · 125 Inlägg

KingWS6 skrev:
Datumet är den  29/10


Redigera första inlägg och lägg till i trådtitel. smile

Bump, ville bara färska upp minnet för alla smile

Hellre en tia i handen än en tjuga i foten.
Bjork OEM <3
26 oktober 2009 · 6 957 Inlägg

mangedif skrev:

Bjork skrev:

mangedif skrev:

lol...

?

Tro inte att du har pengar tongue

Varför skulle jag inte ha pengar?

OEM <3
qazse
26 oktober 2009 · 178 Inlägg

att säga åt alla att logga in ett vist datum under en viss tid för en garagetträff online är väl ungefär lika mycket "fusk" som att sätta tid och datum för en garagetträff offline??


iofs blir det ju lite mer fart här bara för att det är ett stort antal användare online samtidigt men det borde nog vara något extra just det datumet ( typ sammköra med någon annan sida på något sätt )

första dumma iden som ploppade upp
garagets prylmarknaden är fortfarande ner
bestäm ett datum längre fram, prata med blocket om att låta garagetmedlemmar annonsera gratis under ett dygn eller en helg ( ungefär som en stor veteranmarknad online ) tar väl inte allt för lång tid att skriva om en del av både garaget och blocket för att få till en sån funktion under en liten stund.

både blocket och garaget får en massa besökare under en tid vilket dom kan tjäna pengar på om dom gör rätt. (typ prata med företag som vill köpa reklamplats)
garagets användare kan lätt och utan kostnad sälja undan alla sina överblivna navkappslar och doftgranar.
garaget kan få fler användare iom reklam på blocket.
och OM man på något sätt lyckas få det hela att funka och MÅNGA är med på det kan man upprepa samma sak varje år..



som sagt, första dumma iden som ploppade upp och jag vet att det inte skulle funka pga en massa saker, men om man faktiskt tar lite tid och funderar/planerar går det faktiskt att anordna saker online som alla kan dra nytta av.
inte denhär gången då men något att fundera på till något annat år:-)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang