Besöksrekord på Garaget.org!! Bräcka!!

Holiace
26 oktober 2009 · 1 754 Inlägg

Grejen är att just nu är det 4021 besökare (Men bara 1 660 av dem är oss, inloggade)

Jag kan inget om allt.
JUSTer
26 oktober 2009 · 451 Inlägg

Alla går in imorgon kl 21:00 ? smile

mangedif Snäll pöjk
26 oktober 2009 · 703 Inlägg

okej!

Ack vet jag förgasarmotorer!
Volvo_Mannen Volvoskadad
26 oktober 2009 · 6 017 Inlägg

JUSTer skrev:
Alla går in imorgon kl 21:00 ? smile

Är ju inne varje dag vid den tiden.

Jonas
Snitch Ointresserad.
26 oktober 2009 · 936 Inlägg

Volvo_Mannen skrev:

JUSTer skrev:
Alla går in imorgon kl 21:00 ? smile

Är ju inne varje dag vid den tiden.

Precis tongue

Teabag appreciation club.
Bossni
27 oktober 2009 · 274 Inlägg

Är det ingen som har märkt att det är flest besökare på en söndag kväll? Det är då vi borde testa.

Bjork OEM <3
27 oktober 2009 · 6 957 Inlägg

De blev inte mkt till rekord? lol Kom ihåg att det är endast en bråkdel av användarna som härjar på forumet..

OEM <3
Spethz_
27 oktober 2009 · 212 Inlägg

Kanske vettigare att spika ett datum längre fram, kanske en månad? Så att folk hinner snappa upp det i forumet. Kan det ju bli en nedräkning eller något i den stilen så dom flesta är på G vilken dag och tid det gäller att bli online. Om detta nu är nödvändigt vill säga, hehe. Fast jag är på idéen. Vore kul att se vad vi kan komma upp i. smile

henne_svenne
27 oktober 2009 · 668 Inlägg

Vad sägs om första november? en söndag och ett lätt datum att komma ihåg  smile

Chrysler Crossfire 3,2 "pappas pärla" (2003)
Spethz_
28 oktober 2009 · 212 Inlägg

henne_svenne skrev:
Vad sägs om första november? en söndag och ett lätt datum att komma ihåg  smile

Lätt att komma ihåg som du säger men det verkar inte vara så många som nappar på detta. tongue

mangedif Snäll pöjk
28 oktober 2009 · 703 Inlägg

jag é på!

Ack vet jag förgasarmotorer!
WoozyDozz
28 oktober 2009 · 918 Inlägg

Visst jag är på smile

NFD Borstat grenrör!
28 oktober 2009 · 125 Inlägg

KingWS6 skrev:
Datumet är den  29/10

Bjork skrev:
De blev inte mkt till rekord? lol Kom ihåg att det är endast en bråkdel av användarna som härjar på forumet..

Nu vill jag inte vara för stygg mot dig Bjork då du verkar vara en allmänt vettig människa, men det kanske finns en fördel av att läsa tråden innan man sågar de som verkligen vill slå rekordet;)

Men måste tyvärr hålla med om att det är för lite folk som hänger på forumet för att detta verkligen skulle kunna vara en realitet, tråkigt att inse men så är det nog.

Over and out.

Hellre en tia i handen än en tjuga i foten.
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
28 oktober 2009 · 5 650 Inlägg

jösses snacka om tråkigt liv man måste ha om man vill bräcka online rekrod ensak om admin sj vill slå rekord efter allt arbete
skaffa 1 jobb / 1 liv irl

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
Bjork OEM <3
28 oktober 2009 · 6 957 Inlägg

NFD skrev:

KingWS6 skrev:
Datumet är den  29/10

Bjork skrev:
De blev inte mkt till rekord? lol Kom ihåg att det är endast en bråkdel av användarna som härjar på forumet..

Nu vill jag inte vara för stygg mot dig Bjork då du verkar vara en allmänt vettig människa, men det kanske finns en fördel av att läsa tråden innan man sågar de som verkligen vill slå rekordet;)

Men måste tyvärr hålla med om att det är för lite folk som hänger på forumet för att detta verkligen skulle kunna vara en realitet, tråkigt att inse men så är det nog.

Over and out.

TAckar och bockar för att man anses vettig, men som sagt..de är inte lätt att nå ut till alla.
JAg är online daglien vare sig ni vill eller ej tongue

OEM <3
Spethz_
29 oktober 2009 · 212 Inlägg

MrEricsson skrev:
jösses snacka om tråkigt liv man måste ha om man vill bräcka online rekrod ensak om admin sj vill slå rekord efter allt arbete
skaffa 1 jobb / 1 liv irl

Säger han som kör en 850 från tidigt 90-tal, skabb! smile Jag har ETT jobb och jag har ETT liv, tjänar mer pengar än dig också (antar jag) men fortfarande lät det som en kul idé..

Bjork OEM <3
29 oktober 2009 · 6 957 Inlägg

Spethz_ skrev:

MrEricsson skrev:
jösses snacka om tråkigt liv man måste ha om man vill bräcka online rekrod ensak om admin sj vill slå rekord efter allt arbete
skaffa 1 jobb / 1 liv irl

Säger han som kör en 850 från tidigt 90-tal, skabb! smile Jag har ETT jobb och jag har ETT liv, tjänar mer pengar än dig också (antar jag) men fortfarande lät det som en kul idé..

Och jag tjänar mer än dig blähä tongue allvarligt, han skrev sin åsikt, ta inte så illa upp för en sån
liten sak..sandlådenivån börjar närma sig på allvar i tråden nu.

Mvh

OEM <3
Spethz_
30 oktober 2009 · 212 Inlägg

Har varit ledig några dagar och var i garaget igår kväll. Blev rätt sent eftersom att skruvandet och ta någon öl ledde in oss på spåret mera öl och mindre skruva. Hade precis kommit hem när jag skrev det och var på sådär ah jag vet inte.. efterfylla kanske? ;P well.. ber om ursäkt i alla fall för mitt barnsliga beteende. hehe.

mangedif Snäll pöjk
30 oktober 2009 · 703 Inlägg

Spethz_ skrev:
Har varit ledig några dagar och var i garaget igår kväll. Blev rätt sent eftersom att skruvandet och ta någon öl ledde in oss på spåret mera öl och mindre skruva. Hade precis kommit hem när jag skrev det och var på sådär ah jag vet inte.. efterfylla kanske? ;P well.. ber om ursäkt i alla fall för mitt barnsliga beteende. hehe.

det ä lugnt! smile

Ack vet jag förgasarmotorer!
Spethz_
30 oktober 2009 · 212 Inlägg

Toppen! smile Ha en trevlig helg alla halv tokiga bil entusiaster! Skål på er! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang