Inför: Årets första träff på Mobilias parkering i Mantorp den 29:e maj, start runt 20.00

ivarsson_racing
19 maj 2009 · 3 Inlägg

jag är på utan front wink för den hinner jag inte bli klar med smile

PhilleStenberg
19 maj 2009 · 72 Inlägg

I be there big_smile , Och kameran också wink

Volvo s70 (1998)
criller Aktiv Medlem
19 maj 2009 · 1 303 Inlägg

kommer lite folk fan va sköj big_smile

Mvh Christian
Hammarslag Inläggskritiker
19 maj 2009 · 990 Inlägg

Blir på håret att bilen är mappad tills dess, men ja kommer om den är det såklart.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
Zebban88
19 maj 2009 · 4 Inlägg

Kommer!

criller Aktiv Medlem
19 maj 2009 · 1 303 Inlägg

Hadde inget annat för mig big_smile

Släng gjärna upp den på första inlägget

https://www1.garaget.org/gallery/archive/5716/662031_zy59qn.jpg

Mvh Christian
kevlar_soul
19 maj 2009 ·

Läckert! Skall slänga upp den! BRA JOBBAT!

Verkar som om det här kan bli en riktigt bra kväll!

fnatteknatte www.5100.se
19 maj 2009 · 299 Inlägg

kommer:)

Nissan 200sx s13 "nismo" (1989)
kevlar_soul
19 maj 2009 ·

Bra Rille!

Raggeswe: Och klart att bror åker med i min! smile

BynnRacing
19 maj 2009 · 54 Inlägg

vi fixar allt lite bilar till det här.. ses där

Volvo 960 limousine "PartyLimon" (1998)
Volvo 850 turbo "518hk e85" (1994)
kevlar_soul
19 maj 2009 ·

Någon som kan slänga upp tråden på SweSpy?

epic110 Golfare
19 maj 2009 · 349 Inlägg

Well, mycket bra initativ där Cim! smile Hoppas verkligen folket har skakat av sig dom dåliga vibbarna från förra året och kan hålla sig mer i skinnet nu.. Det kan väl inte va så svårt att styra upp lek på den övre delen och parkering på den nedre - folk brukar det alltid komma vilket som! smile Sålänge alla är positiva och LÄMNAR ALKOHOLEN HEMMA så kan det inte bli några probelm!!

Race är inget som får diskuteras här på garaget, men om det blir något så är väl krav på megafon så alla idioter hör och comradio/mobil mellan start o mål för säkerhet ett jävla måste, alla race som arrangeras är FÖR spontana - ingen planerar och ingen har någon direkt kontroll! Det är inte svårt om man bara tänker säkerhet först..

Varför har östgötar såna problem med publik o säkerhet men inte stockholmarna? enought said about that.. Tror dom flesta fattar, alla är nog glada om någon kostar på sig en megafon och lite avspärrningsband?

/ Sebastian

Volkswagen Golf GL "Råttboet" (1982)
kevlar_soul
19 maj 2009 ·

Epic talar som om det vore jag själv som sagt det.. Eller något sådant.. Hur som helst så kan jag inget annat än att hålla med!

Nog diskuterat om allt som har med race att göra i denna tråd, vi vill inte åka på en låst tråd, känns lite onödigt..

Men en sista gång.. Lek där uppe! Utställning där nere! Punkt slut.

Craazy_ Avstängd
20 maj 2009 · 115 Inlägg

kommmeeeer

raggeswe
20 maj 2009 · 21 Inlägg

gött då

KUSHTER
20 maj 2009 · 85 Inlägg

kmr ;D

elvis_lkpg www.5100.se
20 maj 2009 · 130 Inlägg

epic110 skrev:
Well, mycket bra initativ där Cim! smile Hoppas verkligen folket har skakat av sig dom dåliga vibbarna från förra året och kan hålla sig mer i skinnet nu.. Det kan väl inte va så svårt att styra upp lek på den övre delen och parkering på den nedre - folk brukar det alltid komma vilket som! smile Sålänge alla är positiva och LÄMNAR ALKOHOLEN HEMMA så kan det inte bli några probelm!!

Race är inget som får diskuteras här på garaget, men om det blir något så är väl krav på megafon så alla idioter hör och comradio/mobil mellan start o mål för säkerhet ett jävla måste, alla race som arrangeras är FÖR spontana - ingen planerar och ingen har någon direkt kontroll! Det är inte svårt om man bara tänker säkerhet först..

Varför har östgötar såna problem med publik o säkerhet men inte stockholmarna? enought said about that.. Tror dom flesta fattar, alla är nog glada om någon kostar på sig en megafon och lite avspärrningsband?

/ Sebastian

Problemet du talar om består i att det talas vitt och brett om vad som ska ske, men ingen tar tag i det och tar ansvar. Funkade bra för några år sen när saker och ting sköttes snyggt och inte på det sätt som det klåpas på nu.

Senast redigerat av elvis_lkpg (20 maj 2009)

på den åttonde dagen skapade gud volvon för att hålla alla idioter borta från opel
MR_Bass Avstängd
20 maj 2009 · 85 Inlägg

blir det fler sådana träffar på parkeringen under sommarn??

Accelsson
20 maj 2009 · 240 Inlägg

epic110 skrev:
Well, mycket bra initativ där Cim! smile Hoppas verkligen folket har skakat av sig dom dåliga vibbarna från förra året och kan hålla sig mer i skinnet nu.. Det kan väl inte va så svårt att styra upp lek på den övre delen och parkering på den nedre - folk brukar det alltid komma vilket som! smile Sålänge alla är positiva och LÄMNAR ALKOHOLEN HEMMA så kan det inte bli några probelm!!

Race är inget som får diskuteras här på garaget, men om det blir något så är väl krav på megafon så alla idioter hör och comradio/mobil mellan start o mål för säkerhet ett jävla måste, alla race som arrangeras är FÖR spontana - ingen planerar och ingen har någon direkt kontroll! Det är inte svårt om man bara tänker säkerhet först..

Varför har östgötar såna problem med publik o säkerhet men inte stockholmarna? enought said about that.. Tror dom flesta fattar, alla är nog glada om någon kostar på sig en megafon och lite avspärrningsband?

/ Sebastian

Som herr Sebastian skriver, MYCKET bra initiativ ! och hoppas även jag att dom urkassa vibbarna från förra året är borta(även om det känns som en dröm att alla ska ha glömt det!)

De sthlms tillställningarna du nämner tror jag sköts beroende på ett mer slutet sällskap, tror det är svårt på ett gorgannonserat evenemang.

Problemet i Mantorp anser jag vara lokala "volvo-eliten"(nej jag vill inte ha  en bil-märkes debatt alla fattar) som känner sig för hemma på parkeringen och gör som de alltid har gjort, vet även att vissa av dom inte håller till här på gorg. Och utan några "arrangörer" som säger till dom så blir det svårt för dessa att avgöra om de gör rätt eller fel.

Men hoppas att det inte kommer folk och förstör som sist(t.ex de som stod och hoppade på minibussen och kastade glasflaskan på mercan). Skulle vara helt underbart med en träff som fungerar i Mantorp.


Och just ja, AKTA ALLA OJÄMNHETER PÅ PARKERINGEN

Street Knight
BMW 320d (2011)
HenkeLindbom
20 maj 2009 · 83 Inlägg

Tittar nog förbi en sväng..

Henke Lindbom
Mjölby
Mazda RX-7 -93 vänsterstyrd, Saab 900 SE V6 vinterbil, Yamaha R1 -03 leksak!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 84&p=1
Mazda RX-7 (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang