Dåliga betyg!

Chrille79
13 mars 2005 · 70 Inlägg

Tycker oxå endast reggade som har bil här ska få rösta!

JAg har oxå fått en 1:a..

Jag har oxå delat ut 1:or. Men då är det till en helt "vanlig" orginal bilar.
Finns ju ovanliga orginal bilar oxå. Men en Volvo 740 helt orginal å med skönhets fel är ju ingen höjdare tillex.

Tycker man ska ha gjort nåt med bilen iaf.

Senast redigerat av Chrille79 (13 mars 2005)

Christian Roskjaer, Helsingborg
Honda Crx "Glassbilen" (1988)
chrizz Administratör
13 mars 2005 · 11 790 Inlägg

Varför skulle det göra nån skillnad egentligen?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
fr3drik
13 mars 2005 · 342 Inlägg

Pi: Det med att inte kunna rösta om man inte har en bil uppladdad själv tycker jag va en bra idé. Det är oftast dom som har störst käft och sätter 1'or.

Att min bil fått en etta och en fyra är jag lite brydd på.
Själv tycker jag den är fin, dock absolut inte utställningsskick.
Däremot är det ju gjort lite under huven, fick jag rösta på min egen bil skulle det få typ 3,5... den som satt en etta måste slagit huvet i toan på fyllan...

Senast redigerat av fr3drik (13 mars 2005)

Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express
Pi Just another freak in the freak kingdom
13 mars 2005 · 378 Inlägg

Det finns några som bara klagar och röstar dåligt på folk som inte har en egen bil upplagd.. Minns inte vad dom heter...

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
Attenator
13 mars 2005 · 404 Inlägg

Det känns ju lite fel att förbjuda röstningen för de som inte har en bil upplagd. De som sitter hemma och inte har råd att köpa bil men fortfarande är helt biltokiga måste väl få rösta lika mycket som oss andra?

Sen är det ju inte svårt att fejka att man har en bil, går inte att kolla upp om personen verkligen äger bilen. Så någon större skillnad blir det nog inte.

BMW 2002 (1972)
mrcelica
13 mars 2005 · 1 639 Inlägg

Nä, killen med BMW caben är väll 100% fejk...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
NIzmO Ollikkala Racing
13 mars 2005 · 1 724 Inlägg

Själv tycker jag det är synd att se 1or i röstningarna på bilar som man vet förtjänar mer inkl mina bilar faktiskt, själv så låter jag offtast bli att rösta om bilen inte verkar värd mer än en 1a lr 2a t.ex om det nu inte råkar vara ett vrak som står i skogen och sammlar mossa lr nåt.

- Time Attack -
Nissan Cherry turbo "Pulsar Turbo ET" (1986)
Nissan Cherry "Turbo JDM" (1986)
Nissan 200sx rs13 "Time attack edition" (1989)
Karlzzon The One Evolution
13 mars 2005 · 1 627 Inlägg

hittils har jag klarat mej undan 1tor men det kommer säkert jag har nog inte heller satt nån etta på nån bil men har säkert blivit en 2a nån gång

Fäll ner pungen och landa
airam
13 mars 2005 · 390 Inlägg

NIzmO skrev:
Själv tycker jag det är synd att se 1or i röstningarna på bilar som man vet förtjänar mer inkl mina bilar faktiskt, själv så låter jag offtast bli att rösta om bilen inte verkar värd mer än en 1a lr 2a t.ex om det nu inte råkar vara ett vrak som står i skogen och sammlar mossa lr nåt.

jag gör likadant, så länge det inte är nå storvrak utan bara en bil som inte faller mig i smaken så röstar ja inte alls..

Ford Mustang Mach I "Pappas bil" (1973)
Black Knight
13 mars 2005 · 711 Inlägg

Karlzzon The One skrev:
hittils har jag klarat mej undan 1tor men det kommer säkert jag har nog inte heller satt nån etta på nån bil men har säkert blivit en 2a nån gång

Tillskillnad från dig så har jag lytckats inkassera en hel del 1:or. roll

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
aigloow
14 mars 2005 · 537 Inlägg

heheeh.. jag verkar få en hög me ettor iaf!!!! men visst bilen e ingen skönhet nu direkt... men vet faktiskt ingen som gjort något liknade förut!!!! tycker trots allt att det e rätt dåligt betyg med tanke på jobbet som ligger bakom!!! det som man kan glädjas åt i all misär e trots allt att man e nöjd själv!!!! respekt till dom som vågar va annorlunda!!! wink

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.
Volkswagen polo "Jolly Roger-Dead men do no tail" (1985)
BMW M5 E39 "GTR WIDEBODY" (2000)
Saab 9-5 "Think Green" (2000)
firrebirre Raketforskare
14 mars 2005 · 28 Inlägg

Avundsjuka eller inte, jag kan väl leva med att några tycker att en röd 911 inte är det vackraste som rullar på vägarna. Jag har t ex svårt för Hyundai Coupé i den gamla varianten, alla är vi olika smile Tur det, annars skulle det se lite tråkigt ut på vägarna...

bmwerik
14 mars 2005 · 19 Inlägg

Tjaba! Fel ställe att fråga kanske men, går det att ta bort funktionen att de går o rösta på bilen?

Murphy is the name of my best friend!
chrizz Administratör
14 mars 2005 · 11 790 Inlägg

bmwerik skrev:
Tjaba! Fel ställe att fråga kanske men, går det att ta bort funktionen att de går o rösta på bilen?

Det går inte, men det kanske kommer i framtiden.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
bmwerik
14 mars 2005 · 19 Inlägg

Ok inge kul me 14isar som ger löjliga betyg, då kan de va... sad

Murphy is the name of my best friend!
heLLen
14 mars 2005 · 454 Inlägg

Den svenska avundsjuken e ju för härlig! sad
Känns ju tråkigt att folk sätter ettor.. samtidigt som jag egentligen s****r fullständigt i att jag får en etta av ngn..

Alla kan inte gilla min bil å d förstår väl jag med.. men d e klart en etta e ju aldrig roligt.. men d gäller att leva på dom andra snälla betygen!! smile

Daniel
14 mars 2005 · 671 Inlägg

Jag har fått en 1a och en 5a. Vilket av betygen som är mest förankrat i verkligheten återstår att se.

Personligen delar jag bara ut 4,5 bilar som jag inte är intresserad av tittar jag inte på.

chrizz Administratör
14 mars 2005 · 11 790 Inlägg

Jag tror helt enkelt att de som generellt sätter dåliga röster av oriktiga skäl är snabbare i fingrarna än de som sätter ärliga röster baserade på själva bilen och inte andra generella åsikter om t.ex. märke.

Därför känns det kanske surt, men efter 10-15 ärliga röster kommer den där ettan ha mindre och mindre betydelse och efter 20 har den i princip helt tappat sin vikt.

Man bör väl inte dra några slutsatser om "vad andra tycker" först man har säg 10-15 röster tycker jag. Alla kan ha oturen att nån grinpelle satt en 1:a smile

MVH C.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Fiesta_Power
14 mars 2005 · 120 Inlägg

självklart fick den här bilen en femma eftersom den e en av garaget.org finaste bilar..och som alla nog vet så ser man ju statstiken när man röstar och då undgick jag inte att se att nåra puckon hade rösta 1:or...bara ren avundsjuka!!!usch



http://www.garaget.org/?car=4919

BMW 330i (2001)
chrizz Administratör
14 mars 2005 · 11 790 Inlägg

Daniel skrev:
Jag har fått en 1a och en 5a. Vilket av betygen som är mest förankrat i verkligheten återstår att se.

Personligen delar jag bara ut 4,5 bilar som jag inte är intresserad av tittar jag inte på.

När blir du klar med din bil då så det finns nån helhet att betygsätta? smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang