4142
Sök

Efterlyser Seriöst Rallystall

Avstängd
46 Inlägg
4 november 2009
Trådstartare
har nu tränat med min bil så jag ä riktigt duktig på köra, fast får körkortet den 23 november (fyller 18 då) har alltid haft en brinnande intresse och passion för köra bil, helst fort och tänja på gränserna. farsan tycker jag är en naturbegåvning bakom ratten när vi övningskör och jag har även fått lära han en del del tips och knep i trafiken

Söker nu seriösa rallystall (helst subaru, men kan tänka mig andra tills vidare)

Ni ska vara seriösa, som sagt, brinna för sporten, och alltid ge gärnet.

Hör av er till mig asap för att ta mig som eran chaufför. Vänta inte för länge, då har jag nog redan bokat upp mig på något rallystall....

Mvh Swetech

Avstängd
46 Inlägg
4 november 2009
Trådstartare
bump

Random
480 Inlägg
4 november 2009
Bump efter 3min. Underbart big_smile

4 001 Inlägg
4 november 2009
är du seriös?

Vad har du kört innan? Folkrace? Gokart? hur mycket?

om inte du har kört något av ovanstående med bra framgångar så har du inte en chans att få köra någon rallybil, särskilt inte någon annans.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Avstängd
46 Inlägg
4 november 2009
Trådstartare
kolvas skrev:
är du seriös?

om inte du har kört något av ovanstående med bra framgångar så har du inte en chans att få köra någon rallybil, särskilt inte någon annans.

har testat på lite folkrace, men det är för oseriöst för att jag ska orka lägga mer krut på det.
annars har vi kört mycket gokart senaste somrarna (kanske 25-30 ggr på bana?)

sen har jag kört med pappa på våran läggda samt på grusvägen, MASSOR av timmar, har förbrukar massor av bilar, men har på riktigt fått in den riktiga tekniken nu så söker ett stall som är mogna nog att ta hand om en naturbegåvning som verkligen kan spaka en bil

wrc eller stcc är det jag är ute efter i första hand så ni därifrån har förtur

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
4 november 2009
jag vill köra f1 ( är grym på datorn) så ferrari hör av er tongue

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

730 Inlägg
4 november 2009
HAHAHAHA..

Dagens bästa

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
4 november 2009
Swetech skrev:
bump

Skönaste bump på länge! big_smile

Swetech skrev:
kolvas skrev:
är du seriös?

har testat på lite folkrace, men det är för oseriöst för att jag ska orka lägga mer krut på det.

sen har jag kört med pappa på våran läggda samt på grusvägen, MASSOR av timmar, har förbrukar massor av bilar, men har på riktigt fått in den riktiga tekniken nu så söker ett stall som är mogna nog att ta hand om en naturbegåvning som verkligen kan spaka en bil

Hörru, kul att du har drömma, först och främst får du nog börja med folkrace eller liknande, Rallycross kanske? Har du inte pengar och lägga på folkrace, hur tror du då det ska gå? att du ska få allt serverat på silverfat? Motorsport är inte billigt, tänk Karting, låter billigt, men dyrt som fan.

försto ch främst, börja jobba dig uppåt, skaffa dig ett namn inom motorsporten, ingenting man kommer in och, hej någon som söker förare? Utan det är något som stallen t.e.x letar efter och då är det inte i en tråd på Garaget.org av en person som bumpar som tråd direkt.. Annars är det att du får börja lägga ut pengar, söka sponsorer..

dock tycker jag intrycket på dig är ett skämt. haha

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

Xenoholic
2 559 Inlägg
4 november 2009
Gäääsp

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

Med.lem
3 759 Inlägg
4 november 2009
Hahahaha kvällens lirare!

EDIT: påminner för övrigt lite om den här tråden.

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=614033

(som på många ställen blivit utsedd till internets hittils roligaste tråd!)
Senast redigerat av Mr_EmCom (4 november 2009)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

34 Inlägg
4 november 2009
haha skön där med bumpningen .. sorglig äru

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
4 november 2009
åååå nej inte en till oseriös jävel..

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

4 001 Inlägg
4 november 2009
Swetech skrev:
kolvas skrev:
är du seriös?

Du måste vara ett troll eller så har du inte vaknat upp i verkligheten och fattar ett dugg av racing/rally-världen och vad som verkligen krävs.

Skulle tippa på att du inte skulle ha en chans bland C-förararna i en DM-tävling ens med en potent bil.

Om du nu vill komma till WRC så får du nog läsa på en del och skaffa dig bra kontakter, du får väl räkna med att få punga ut med ca 80-100miljoner  kr per säsong för att få HYRA in dig i ett stall där det finns material så att du kan vinna.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Avstängd
46 Inlägg
4 november 2009
Trådstartare
MadeByMe skrev:
Hörru, kul att du har drömma, först och främst får du nog börja med folkrace eller liknande, Rallycross kanske? Har du inte pengar och lägga på folkrace, hur tror du då det ska gå? att du ska få allt serverat på silverfat? Motorsport är inte billigt, tänk Karting, låter billigt, men dyrt som fan.

försto ch främst, börja jobba dig uppåt, skaffa dig ett namn inom motorsporten, ingenting man kommer in och, hej någon som söker förare? Utan det är något som stallen t.e.x letar efter och då är det inte i en tråd på Garaget.org av en person som bumpar som tråd direkt.. Annars är det att du får börja lägga ut pengar, söka sponsorer..

Nu är det så att på min ort så existerar det knappt någon bilsportkultur överhuvudtaget så köra sig upp i bilvärlden går inte på ett bra tag.

sen så har jag varken mer pengar att lägga på bilar då vi har brännt alla pengar på bilar som vi har kört, farsan och jag de senaste 18 månaderna. dyrt att ligga på topp, men då är jag nog antagligen topp 5 i sverige på bilförare under 25 just nu.

och kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva nåt mer, du har gett dom kassaste råden hittills så va bara tyst om du inte kan bidra till ett stall asap

Bärs!
3 456 Inlägg
4 november 2009
turboforssen skrev:
jag vill köra f1 ( är grym på datorn) så ferrari hör av er tongue

Tänkte precis skriva nått åt det hållet. smile

Garaget.org peakade 2008.

471 Inlägg
4 november 2009
Hahahah de var nog dagens.. SUbARU big_smile hahaha

Skiiit du nedde ! ;)

Random
480 Inlägg
4 november 2009
haha top5 av dom under 25. Säg mig. Vilka tävlingar har du vunnit? Har du ens tävlat i nån seriös rally tävling?

471 Inlägg
4 november 2009
Swetech skrev:
MadeByMe skrev:

Nu är det så att på min ort så existerar det knappt någon bilsportkultur överhuvudtaget så köra sig upp i bilvärlden går inte på ett bra tag.

sen så har jag varken mer pengar att lägga på bilar då vi har brännt alla pengar på bilar som vi har kört, farsan och jag de senaste 18 månaderna. dyrt att ligga på topp, men då är jag nog antagligen topp 5 i sverige på bilförare under 25 just nu.

och kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva nåt mer, du har gett dom kassaste råden hittills så va bara tyst om du inte kan bidra till ett stall asap

sätter min mamma och pappa på att hälften av de där inte är sant ?

Skiiit du nedde ! ;)

181 Inlägg
4 november 2009
Swetech skrev:
MadeByMe skrev:

tror jag dör av skratt

"men då är jag nog antagligen topp 5 i sverige på bilförare under 25 just nu."

haha, och kört lite go-cart och lite folkrace? rätt bra gjort att få så bra uppfattning av resten av förarna i sverige på den erfarenheten big_smile

Sök