hjälper en kompis med att lägga in en tråd det är så att bilen är Svår startad på morgonen "kall" han få stå och tugga en BRA stund innan den går igång. och sen så blir bilen trött mellan 3-4 tusen rpm och åkar inte redigt axx'a men på lågt varv går den bra men inte på högt varv
här är en Film på en annan kille som har samma problem när han ska starta och även min kompis har detta problemet hopas de hjälper
min bror hadde samma fel på sin 240. Felet var att en säkring till lambda sonden var trasig och bytte bränsle pumpsrelä sen gick och starta den kanon igen. kan även va dålig insugspackning. Brukar läcka på 3 an cylle
min bror hadde samma fel på sin 240. Felet var att en säkring till lambda sonden var trasig och bytte bränsle pumpsrelä sen gick och starta den kanon igen. kan även va dålig insugspackning. Brukar läcka på 3 an cylle
inget läcker på den startgas har han redan kollat med :p men när han försökte starta bilen idag så gick den inte igång så kollade dem bränsletrycksregulatorn och och tryckte ihop returledningen så startade den och sen när han släppte returledningen så la bilen av :p
inget läcker på den startgas har han redan kollat med :p men när han försökte starta bilen idag så gick den inte igång så kollade dem bränsletrycksregulatorn och och tryckte ihop returledningen så startade den och sen när han släppte returledningen så la bilen av :p
Jaha okej . Låter som btr en då=) De brukar läcka igenom membranet och in i insuget om du tar bort vakumslangen så kan de komma bensin ur den:P