Bil och motor skämt

turbiz Mr Turbo
8 januari 2010 · 509 Inlägg

Hittade ingen sån här tråd, har jag missat den så skicka bara länk så kan denna tas bort.

Men garaget måste ju ha en tråd med skämt tycker jag!
Endast motor relaterade skämt så klart smile

En man och hans fru är ute och kör på en motorväg. Det är frun som kör. Då säger mannen : - Jag vill skilja mig, jag haar träffat en annan och vi ska gifta oss.
Frun ökar farten från 100 till 120 km/h.
- Jag har talat med en advokat och det är så att jag får huset, sommarstugan och båten.
Frun ökade nu till 140 km/h
- Men det måste ju finnas nånting du vill ha, sa han. - Ja, jag har airbagen.


Så mata på med skämt nu!
Och roliga bilder med.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/34940/833558_qmsiyf.jpg

Turbo..Mr Turbo
BMW 318i Touring MJO1 "Ikaros" (2000)
GMC TG 21305N Van vandura "Partykärran" (1987)
Navkapsel
8 januari 2010 · 4 637 Inlägg

Varför låter bilarna så mycket på Gotland?

För att de kör med rauka rör!

Moparboy440
8 januari 2010 · 4 682 Inlägg

An elephant and an ant are walking through the forest when the ant falls into a deep pit. The ant cries out to the elephant to get him out of the hole. The elephant sticks his penis into the hole, and the ant uses it to get out of the hole. They continue walking when a short time later, the elephant falls into a deep hole. The elephant cries out to the ant to help him get out of the hole. The ant gets a Porsche and throws it into the hole. The elephant than uses the Porsche to climb out of the hole.

The morale of the story: If you have a big penis, you don't need a Porsche!

AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
8 januari 2010 · 1 948 Inlägg

Moparboy440 skrev:
An elephant and an ant are walking through the forest when the ant falls into a deep pit. The ant cries out to the elephant to get him out of the hole. The elephant sticks his penis into the hole, and the ant uses it to get out of the hole. They continue walking when a short time later, the elephant falls into a deep hole. The elephant cries out to the ant to help him get out of the hole. The ant gets a Porsche and throws it into the hole. The elephant than uses the Porsche to climb out of the hole.

The morale of the story: If you have a big penis, you don't need a Porsche!

lol

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
_DamnIt R1 driver!
9 januari 2010 · 5 128 Inlägg

Bullet--- skrev:
Vet ej om jag kommer ihåg skämtet till 100%, men men-...




På Autobahn i tyskland hade en man fått problem med sin Trabant och behövde bogseras, då stannar en Mercedes AMG och är villig o hjälpa till, kopplar till bogserlinan och de två bilarna börjar köra, efter ett par kilometer glömmer Mercedes föraren bort att han bogserade bilen bakom och börjar dra på.

Han ökar 110-150-170-200-220 kmh, föraren i Trabanten får ju panik och blinkar med helljus och tutar för att Mercedes föraren ska sakta ner.
Just då drar dem förbi en mack där en av killarna får syn på detta, och springer till sin kollega.
-Du kan alldrig gissa vad jag såg precis

-Vadå, då??

-Jag såg en Trabant som låg och tryckte en Mercedes i röven i över 200 kmh och signalerade att han ville köra om....

Den va ändå rätt rolig tongue

Rquired Allmänt envis
9 januari 2010 · 12 512 Inlägg

http://www2.diariomotor.com/imagenes/exeo%20vs%20a4.1.jpg

"Köp en ny Seat - eller en gammal Audi" tongue

http://www.expressen.se/motor/1.1632204 … udi-teknik

Senast redigerat av Rquired (9 januari 2010)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
camaro67 Meister
9 januari 2010 · 6 763 Inlägg

Bullet--- skrev:
Vet ej om jag kommer ihåg skämtet till 100%, men men-...




På Autobahn i tyskland hade en man fått problem med sin Trabant och behövde bogseras, då stannar en Mercedes AMG och är villig o hjälpa till, kopplar till bogserlinan och de två bilarna börjar köra, efter ett par kilometer glömmer Mercedes föraren bort att han bogserade bilen bakom och börjar dra på.

Han ökar 110-150-170-200-220 kmh, föraren i Trabanten får ju panik och blinkar med helljus och tutar för att Mercedes föraren ska sakta ner.
Just då drar dem förbi en mack där en av killarna får syn på detta, och springer till sin kollega.
-Du kan alldrig gissa vad jag såg precis

-Vadå, då??

-Jag såg en Trabant som låg och tryckte en Mercedes i röven i över 200 kmh och signalerade att han ville köra om....

Finns många olika versioner och kombinationer med bilar. Men anledningen till att mercan börjar gasa är för att det är en porsche som kör om så då racear de och trabanten hänger på big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Opelmadness German cars, quality and beyond
9 januari 2010 · 8 197 Inlägg

Bullet--- skrev:
Vet ej om jag kommer ihåg skämtet till 100%, men men-...




På Autobahn i tyskland hade en man fått problem med sin Trabant och behövde bogseras, då stannar en Mercedes AMG och är villig o hjälpa till, kopplar till bogserlinan och de två bilarna börjar köra, efter ett par kilometer glömmer Mercedes föraren bort att han bogserade bilen bakom och börjar dra på.

Han ökar 110-150-170-200-220 kmh, föraren i Trabanten får ju panik och blinkar med helljus och tutar för att Mercedes föraren ska sakta ner.
Just då drar dem förbi en mack där en av killarna får syn på detta, och springer till sin kollega.
-Du kan alldrig gissa vad jag såg precis

-Vadå, då??

-Jag såg en Trabant som låg och tryckte en Mercedes i röven i över 200 kmh och signalerade att han ville köra om....

Steve med Lloyden (Sven Melander) drog den på 90-talet, men kul är den.. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Opelmadness German cars, quality and beyond
9 januari 2010 · 8 197 Inlägg

-Var i mellanöstern kan man köra fort med sina bilar?
-Gazaremsan!
roll

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
sthlm_145
9 januari 2010 · 297 Inlägg

Opelmadness skrev:
-Var i mellanöstern kan man köra fort med sina bilar?
-Gazaremsan!
roll

Hahahah, den va ruggit bra!lol

BMW E36 "M50b28" (1996)
Volvo v70 2,5T "Wanna Play" (1998)
Volkswagen Touareg "T3" (2013)
turbiz Mr Turbo
9 januari 2010 · 509 Inlägg

haha roliga grejjer alla=D

Turbo..Mr Turbo
GMC TG 21305N Van vandura "Partykärran" (1987)
BMW 318i Touring MJO1 "Ikaros" (2000)
Hillbill Redneck life
9 januari 2010 · 357 Inlägg

Kom på ett eget skämt för ett par år sedan vet inte om ni tycker det är kul men drar det ialla fall smile

Det motorintresserade paret låg i snängen då mannen plötsligt frågade:
- Får jag köra in min kolv i din cylinder?

Varpå Frun svarade:
Hur bra komp tror du det blir med en 50cc kolv i en 400cc cylinder, du kommer ju inte ens upp till tänningspunkten!


kanske  inte det roligaste men men

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?
Chevrolet K1500 "Vinterbilen" (1990)
turbiz Mr Turbo
9 januari 2010 · 509 Inlägg

reaser skrev:
Kom på ett eget skämt för ett par år sedan vet inte om ni tycker det är kul men drar det ialla fall smile

Det motorintresserade paret låg i snängen då mannen plötsligt frågade:
- Får jag köra in min kolv i din cylinder?

Varpå Frun svarade:
Hur bra komp tror du det blir med en 50cc kolv i en 400cc cylinder, du kommer ju inte ens upp till tänningspunkten!


kanske  inte det roligaste men men

hahah men den e på helt rätt ställe=D Bara bilnördar ska hänga på garaget och bilnördar gillar sånt här! tummen upp haha

Turbo..Mr Turbo
GMC TG 21305N Van vandura "Partykärran" (1987)
BMW 318i Touring MJO1 "Ikaros" (2000)
Cupra_
9 januari 2010 ·

Inget riktigt sämt kanske.. Men min förra chef råkade höra när jag och en kollega snackade om helgens bravader (krog m.m.) Han tittade på oss och log varpå han sa: "Ja ni killar har det bra, i min ålder går det åt så jävla många o-ringar om man ska märka något" Hehe tyckte vi va rätt kul..

Q-less Analog warfare bevara kassettbands kulturen
9 januari 2010 · 133 Inlägg

En snubbe raggade upp en prostituerad dam med orden:
Räcker hundra spänn till en avsugning?
Tjejen hoppade in i bilen tog hundralappen med orden visst, kör bort till parkeringen där borta så gör jag jobbet genom rutan.

Killen gör så, parkerar hoppar ur bilen går runt till andra sidan samtidigt som han släpper ut besten
När han når högersidan så studsar bruden in bakom ratten och drar iväg

Killen tittar efter bilen, tittar ner & mumlar för sig själv: Hundralappen var falsk, bilen stulen & jag behöde
ändå pinka....

Senast redigerat av Q-less (9 januari 2010)

"When you hit the tree between the headlights thats understeer.
Oversteer is when you hit the tree between the Tail Lights" - Wayne Bell
William Shakespeare skrev på 1500 talet om japsdämpare: Much ado about nothing
Danne_nkpg Lastbilschaufför
9 januari 2010 · 257 Inlägg

Ett chaufförs skämt det här wink

När jag var påväg till jobbet idag på motorvägen, tittade jag åt sidan och där kom en kvinna i sin nya Bmw. Hon körde i 160 km/h med fejset framför spegeln, samtidigt som hon sminkade sig. Jag vände bort blicken ett ögonblick och när jag kolla tillbaka mot henne upptäckte jag att hon är halvvägs in i min fil, fortfarande med ansiktet och kajalpennan framför spegeln!

Jag blev så rädd att jag rappade rakapparaten, som slog till min skinksmörgås ur andra handen. I ren desperation att försöka få koll på allt igen styrandes med knäna, tappade jag mobilen från örat, som landade i kaffet som jag hade mellan benen, vilket gjorde att jag brände picken och de runda tvillingarna. Jag skrek av smärta så jag tappade ciggen som brände hål i skjortan!

Hur fan kör kvinnor igentligen? yikes wink

En till wink

Igår blev jag stannad av polisen som påstod att jag var berusad. Jag försäkrade att jag inte hade druckit en droppe alkohol, så jag fick svara på några frågor som skulle visa om jag var nykter eller ej.
-Om du åker på en mörk väg och möter två lysen, vad är det då? - En bil. - Ja, men är det en Merca, Audi eller en Bmw?
- Ingen aning.
- Då är du full!
Om du möter ett lyse, vad är det?
- En Mc.
- Ja, men är det en Honda, Kawasaki eller en Harley?
- Ingen Aning!
- Alltså är du full.

Nu var jag så förbannad så jag ställde en fråga till polisen.
Om du ser en kvinna i ett gatuhörn med nätstrumpor, högklackat och kort kjol, Vad är det?
- En prostituerad, svarar polisen.
- Ja, men är det din dotter, din fru eller din morsa?

Sen dess har jag inget körkort wink

Senast redigerat av Danne_nkpg (9 januari 2010)

Four Rings To Rule Them All
turbiz Mr Turbo
9 januari 2010 · 509 Inlägg

Quadrablast skrev:
Inget riktigt sämt kanske.. Men min förra chef råkade höra när jag och en kollega snackade om helgens bravader (krog m.m.) Han tittade på oss och log varpå han sa: "Ja ni killar har det bra, i min ålder går det åt så jävla många o-ringar om man ska märka något" Hehe tyckte vi va rätt kul..

Det var väl inge bil skämt?tongue

Turbo..Mr Turbo
BMW 318i Touring MJO1 "Ikaros" (2000)
GMC TG 21305N Van vandura "Partykärran" (1987)
Cupra_
9 januari 2010 ·

turbiz skrev:

Quadrablast skrev:
Inget riktigt sämt kanske.. Men min förra chef råkade höra när jag och en kollega snackade om helgens bravader (krog m.m.) Han tittade på oss och log varpå han sa: "Ja ni killar har det bra, i min ålder går det åt så jävla många o-ringar om man ska märka något" Hehe tyckte vi va rätt kul..

Det var väl inge bil skämt?tongue

Njae, fast o-ringar och bussningar har man ju i fordon:P  Nej men jag skrev ju i inledningen att det kanske inte var nåt skämt riktigt, menade då att det var väl kanske lite OT egentligen..

Grabber Dagdrömmare
9 januari 2010 · 2 836 Inlägg

En blondin o en brunett åker i en lastbil o så kommer dom till en låg bro med max höjd på 3,8m.
Brunetten som kör säger:
- Fasen! Vi kommer inte under, bilen är 4,2m!
Efter en stund säger blondinen lite tyst:
- Jag ser inga poliser, gassa på!

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
turbiz Mr Turbo
11 januari 2010 · 509 Inlägg

Grabber skrev:
En blondin o en brunett åker i en lastbil o så kommer dom till en låg bro med max höjd på 3,8m.
Brunetten som kör säger:
- Fasen! Vi kommer inte under, bilen är 4,2m!
Efter en stund säger blondinen lite tyst:
- Jag ser inga poliser, gassa på!

haha xD

Turbo..Mr Turbo
GMC TG 21305N Van vandura "Partykärran" (1987)
BMW 318i Touring MJO1 "Ikaros" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang