Inför: Utställning i Söderhamn den 24/4-2010

Peearly
4 april 2010 · 26 Inlägg

Klart man kommer upp! smile
Blir det någon karavan från gävle i år igen?

Tiaan
5 april 2010 · 20 Inlägg

hansen skrev:
Skulle va trevligt å åka dit men jag tror inte jag kommer bli klar med bilen tills dess tyvär

Hansen: Klart du ska dit, din gamla starlet ska ju dit!

Ah jag kommer helt klart. hoppas att jag byggt klart baslådan tills dess.

Honda Prelude "4wALB EX" (1986)
Guldiis Herr blyfot å dunka dunka
5 april 2010 · 91 Inlägg

ja kommer antagligen wink

Det ska skrapa
joas
5 april 2010 · 28 Inlägg

jag var inte upp förra året men i år kommer jag och ett par bilar till

att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld
Tubriken
5 april 2010 · 156 Inlägg

CarCass skrev:
Snälla, inget pris i skitigast bil! Är så fantastiskt less på skitiga bilar så uppmuntra inte till fler..

Ser jag en skitig 740, då åker jag f-n hem på direkten

Skitkul att sommaren och träffarna kommer igång iallafall..! Men inga skitiga bilar, snälla sad

Ja med sån attityd så skulle ja inte ens rösta på din bil heller tyvärr. För folk åker på träffarna för olika saker. Mest för att snacka bilar inte hur "Deras" bilar är skitiga.. Kom ihåg att de fortfarande är snö ute och de är skitigt lätt! smile

Å detta med att bara se en skitig 740i.. DE är väl inte direkt kul kan ja hålla med om de är skitig så. men man ska inte slå ner på andra då de kanske trivs med den bilen osv. smile

Senast redigerat av Tubriken (5 april 2010)

CarCass CarCass
5 april 2010 · 627 Inlägg

Var kom rösta/inte rösta ifrån?

Trivs man med bilen är det väl bäst att ta hand om den?

Ingen åker väl på begravning i kortbyxor och hawaii-skjorta? Varför åka till en bilträff med en skitig bil?

Håller med att jag är lite bitter, men det vräker ner snö och är kallt i april wink

Join the Evolution
Tubriken
5 april 2010 · 156 Inlägg

ja usch ja. skitväder!! Tur ja han koppla in mina 2 Neonrör i dörrsidorna på bilen innan skiten kom smile

JNordh
5 april 2010 · 29 Inlägg

Fan vad kul det ska bli med lite bilar i farten.  Och känna att sommaren inte är långt borta nu  ;-)

HardcoreHoney
5 april 2010 · 9 Inlägg

Klart man kommer titta förbi smile Äntligen är det vår!

MrLego Volvonörd
6 april 2010 · 1 187 Inlägg

CarCass skrev:
Var kom rösta/inte rösta ifrån?

Trivs man med bilen är det väl bäst att ta hand om den?

Ingen åker väl på begravning i kortbyxor och hawaii-skjorta? Varför åka till en bilträff med en skitig bil?

Håller med att jag är lite bitter, men det vräker ner snö och är kallt i april wink

Varför vi har valt att ha skitigast bil med beror på att vi vill ha lite "humor" med i denna träff, och du behöver inte vara orolig att det kommer att stå en skitig bil bredvid dej, ska ha dem på en egen plats wink

Denna träff är till för alla bilar, nu har vi inte klasser för alla bilar, för jag känner eftersom det är första gången jag gör nånting sånt här så vill jag inte ha för mkt att hålla koll på nu. Nog för att jag har hjälp av olika personer men man vill inte ta sig vatten över huvudet...

Jag vet folk som har har varit på begravning i shorts men inte hawaii-skjorta.

Vem är inte bitter när man vaknar o ser att det snöar? Jag vill ha sol o värme nu efter denna vinter.

Nu är dem 3 sista sponsorerna klara: Solings Däck och Bilservice och Expert Söderhamn samt Smartab Sverige! Tack till alla sponsorer!!!

Roligt att så många är sugna på att komma. Har varit ner o räknat platser o nånting mellan 120-180 bilar får plats på denna parkering som vi har tillåtelse att ha, denna räkning är mellan tummen o pekfingret. När ni kommer så se till att följa träffvärdarnas direktiv så att allt flyter. Så kommer så många som förra året så blir det fullt väldigt fort.

Senast redigerat av MrLego (7 april 2010)

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
Stylish88
8 april 2010 · 40 Inlägg

Jag kommer nog om jag inte får allt för många 2or på bes big_smile haha

Volkswagen Golf IV "Bolfen" (2003)
folkrace_
8 april 2010 · 15 Inlägg

Ja tar med lite folk ja wink och givetvis jag såklart!  skojj!! smile

Dennis borgström
MrLego Volvonörd
8 april 2010 · 1 187 Inlägg

http://img51.imageshack.us/img51/2471/banderoll.jpg

Nu har vi fått en logga med sponsorerna på. Denna är även tryckt som en banderoll och kommer att hänga på Bollnäs Motorrevy i helgen samt nere på träffområdet under själva träffen!

Kul att så många verkar vilja komma... big_smilebig_smile

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
Henka_ Slav
8 april 2010 · 1 454 Inlägg

Jag är lite i valet och kvalet om ja ska åka på detta eller E-Tuna (drifting träning) skulle vara skitskoj att åka till söderhamn, men jag är så missnöjd med bilen så ja vill inte ens visa upp den för folk.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
MrLego Volvonörd
8 april 2010 · 1 187 Inlägg

Henka_ skrev:
Jag är lite i valet och kvalet om ja ska åka på detta eller E-Tuna (drifting träning) skulle vara skitskoj att åka till söderhamn, men jag är så missnöjd med bilen så ja vill inte ens visa upp den för folk.

Du är en liten kärring alltså? winktongue

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
PuttesPOV
10 april 2010 · 504 Inlägg

Pure skrev:

PuppPutte skrev:
Önskar att jag också kunde komma...

Det är bara att komma..... smile

Sitter förmodligen fast i LULEÅ HELVETET den helgen också. tongue
Har varit på flera tidigare träffar i Söderhamn och jag kan ju inte annat än varmt rekommendera Söderhamns första vårträff!

HÅRDROCK
KimAgren
10 april 2010 · 1 Inlägg

Skriv upp mig om bilen tillåter. big_smile Hjälper gärna Ludde med papperskorgarna ocksåsmile

///M-The Most Powerful Letter In The World!!
BMW M3 e30 (1989)
Henka_ Slav
11 april 2010 · 1 454 Inlägg

MrLego skrev:

Henka_ skrev:
Jag är lite i valet och kvalet om ja ska åka på detta eller E-Tuna (drifting träning) skulle vara skitskoj att åka till söderhamn, men jag är så missnöjd med bilen så ja vill inte ens visa upp den för folk.

Du är en liten kärring alltså? winktongue

Jupp smile nä men den e krock skadad och rostig så ja känner inte att ja vill visa den bland massa andra fina bilar.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
MrLego Volvonörd
11 april 2010 · 1 187 Inlägg

Henka_ skrev:

MrLego skrev:

Henka_ skrev:
Jag är lite i valet och kvalet om ja ska åka på detta eller E-Tuna (drifting träning) skulle vara skitskoj att åka till söderhamn, men jag är så missnöjd med bilen så ja vill inte ens visa upp den för folk.

Du är en liten kärring alltså? winktongue

Jupp smile nä men den e krock skadad och rostig så ja känner inte att ja vill visa den bland massa andra fina bilar.

Du kan ju parkera den hemma hos oss å gå ner wink

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
MrLego Volvonörd
11 april 2010 · 1 187 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/7959/901964_6ebvu9.jpg
Banderollen upphängd o klar på Bollnäs Motorrevy! Tack för detta Charlie!!!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang