Inför: Utställning i Söderhamn den 24/4-2010

Legwind
11 april 2010 · 925 Inlägg

Gävle x40klubben dyker nog upp:)

Feel The Difference
Berna Mr s13 of Sweden
11 april 2010 · 180 Inlägg

Ändrade planer kommer nog vara hemma i stan den 24 så kommer väll ner en sväng jag med:)

Lite för mkt är precis lagom.
Pure Mångsysslare
11 april 2010 · 162 Inlägg

Berna skrev:
Ändrade planer kommer nog vara hemma i stan den 24 så kommer väll ner en sväng jag med:)

Trevligt  smile
Ser vi fram i mot.

Mvh Pure

Ingenting är omöjligt det omöjliga tar bra lite längre tid.
Mvh Pure
sqd
11 april 2010 · 86 Inlägg

PuppPutte skrev:

Pure skrev:

PuppPutte skrev:
Önskar att jag också kunde komma...

Det är bara att komma..... smile

Sitter förmodligen fast i LULEÅ HELVETET den helgen också. tongue
Har varit på flera tidigare träffar i Söderhamn och jag kan ju inte annat än varmt rekommendera Söderhamns första vårträff!

Får väl skylla dig själv när du flyttar dit lol

Själv tror jag inte att jag kommer, bilen är inte ens framtagen ur vintersömnen. Sen ska den besiktas också tongue

Toyota GT86 "SQRDDSGN" (2013)
FreddeK
11 april 2010 ·

Var där förra året och hade sån satans otur så jag lär ju inte åka dit men trevligt var det oavsett. Det stod en bärgare vid träffensom jag hånade lite...sa att ja det är ju säkert något spån som kommer få ha sin bil på den ikväll, det slutade med att det var jag som fick lov att dra upp bmwn på den då nyckeljäkeln gick av i låset...haha ja jevlar vilken kö det blev, stod utanför kalles och cruisingledet blev bara längre och längre...shit var dte ett årsedan...tiden går för fort.

MrLego Volvonörd
11 april 2010 · 1 187 Inlägg

FreddeK skrev:
Var där förra året och hade sån satans otur så jag lär ju inte åka dit men trevligt var det oavsett. Det stod en bärgare vid träffensom jag hånade lite...sa att ja det är ju säkert något spån som kommer få ha sin bil på den ikväll, det slutade med att det var jag som fick lov att dra upp bmwn på den då nyckeljäkeln gick av i låset...haha ja jevlar vilken kö det blev, stod utanför kalles och cruisingledet blev bara längre och längre...shit var dte ett årsedan...tiden går för fort.

Haha ja det kommer jag ihåg, man ska nog vara lite tystare ibland tongue du hade ju otur då men det lär väl inte hända i år igen va??? Skulle va trevligt om du vågade komma igen.

Ja tiden går fort när man har roligt. Så ja det är ett år sedan sist...

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
mixez
11 april 2010 · 38 Inlägg

Kommer tyvärr inte då jag är i Oslo o jobbar.. men ni får ha så roligt big_smile

MrLego Volvonörd
11 april 2010 · 1 187 Inlägg

Domarna har ordet:

För att bedömningen av era bilar ska gå så smidigt som möjligt ber vi er göra i ordning en kort presentation om er bil på ett A4 ark. Årsmodell, märke och vad ni gjort med den. Detta kommer vi häfta ihop med bedömningsprotokollet så skriv tydligt.

Vi kommer inte ha tid att prata med er när vi går runt utan vill att ni ger oss detta blad med info när ni anmäler er bil för bedömning. Se även till att huv, dörrar och bagagelucka är öppen om ni vill att vi ska bedöma dessa utrymmen. Annars går vi enbart på utsidan av bilen och ni får lägre poäng även om ni vill ställa upp i t.ex. Bästa inrednings-klassen.

Detta gör vi för att det ser ut som just nu att det kommer många bilar och vi bara är ett fåtal domare på plats.

Platsmässigt gäller först till kvarn så se till att ni kommer i tid om ni vill få bilen bedömd.

Det är ingen idé för er att skita ner bilen och tävla i Skitigast bil-klassen. Vi går på mer än bara lort.

Detta är en träff där vi mer fokuserar på att ha roligt än att vinna pokaler! Bidragsburken kommer finnas för att vi ska kunna göra ett lika bra jobb nästa år, om inte annat ännu bättre än vad vi hoppas på att det blir i år. Väl mött och ta med SOLEN när ni kommer!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
FreddeK
11 april 2010 ·

MrLego skrev:

FreddeK skrev:
Var där förra året och hade sån satans otur så jag lär ju inte åka dit men trevligt var det oavsett. Det stod en bärgare vid träffensom jag hånade lite...sa att ja det är ju säkert något spån som kommer få ha sin bil på den ikväll, det slutade med att det var jag som fick lov att dra upp bmwn på den då nyckeljäkeln gick av i låset...haha ja jevlar vilken kö det blev, stod utanför kalles och cruisingledet blev bara längre och längre...shit var dte ett årsedan...tiden går för fort.

Haha ja det kommer jag ihåg, man ska nog vara lite tystare ibland tongue du hade ju otur då men det lär väl inte hända i år igen va??? Skulle va trevligt om du vågade komma igen.

Ja tiden går fort när man har roligt. Så ja det är ett år sedan sist...

26mil enkel resa=)  vi får se, hehe!

Neo321 Team Sweden 2010-2011
12 april 2010 · 469 Inlägg

Jag kommer upp med audin jag med!

Sponsorer 2013: BRL.se l B2 audio l Defa.com l Mastervolt l
vullen Mr White
12 april 2010 · 1 072 Inlägg

Dyker nog förbi en sväng.

Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
OphanWitehall
12 april 2010 · 1 335 Inlägg

Räknar dagarna nu!!! big_smile

Tubriken
12 april 2010 · 156 Inlägg

Samma här.. tongue hehe.. Däck är fixad så de är bara besiktning kvar!

hot_rodder
12 april 2010 · 10 Inlägg

dyker nog upp på nåt hörn;) antingen me beemern elle full å dryg i nåns baksäte;)

xc
12 april 2010 · 48 Inlägg

vi kommer nog ett gäng från rättvik med!!!smile

ford köper man inte... dom säljer man!
MrLego Volvonörd
13 april 2010 · 1 187 Inlägg

Så där, då var man intervjuad av Hälsinge Kuriren angående denna utställning. Kommer i motorbilagan på torsdags sägs det. Kul att dem uppmärksammar detta med!

Senast redigerat av MrLego (13 april 2010)

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
TRYIT Teddan
13 april 2010 · 2 495 Inlägg

50mil enkelresa ... jag kommer, kanske inte bara för träffen men måste ju se om ni har lika kul där uppe som vi har här nere...

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
Pure Mångsysslare
13 april 2010 · 162 Inlägg

TRYIT skrev:
50mil enkelresa ... jag kommer, kanske inte bara för träffen men måste ju se om ni har lika kul där uppe som vi har här nere...

Du är så välkommen !  smile

Mvh Pure

Ingenting är omöjligt det omöjliga tar bra lite längre tid.
Mvh Pure
TheEyeCatcher
13 april 2010 · 14 Inlägg

Kommer jag å! Men lämnar min bil hemma smile

MrLego Volvonörd
14 april 2010 · 1 187 Inlägg

hot_rodder skrev:
dyker nog upp på nåt hörn;) antingen me beemern elle full å dryg i nåns baksäte;)

Alkoholen kan man lämna hemma, jag anser inte att det hör hemma på en sån här tillställning.

Nu säger jag inte enbart detta till dej utan det gäller ALLA som måste ha alkohol med sig på nån bilträff. Jag anser inte att bilar o alkohol hör samman för 5 öre.

Så känner nån att man måste dricka för att kunna kolla på bilar så kan dem lika gärna stanna hemma enligt mitt tycke.

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang