Eftersnack: 1:a Södertälje träffen Moraberg 25/4 kl 19:00

Lundberg87
26 april 2010 · 242 Inlägg

GTi-R_Danne skrev:
Nu är det så här att ja prova ett long shoot, tog å maila en kille, han skulle ta upp saken å diskutera internt först och bad om telnr för att komma med besked eller eventuella frågor så fort som möjligt.

Avslöjar inge mer nu förren det är i hamn eller fått nobben.  big_smile

Så ska det låta! Du får skvallra sen när du hört nått wink

BMW E36 Turbo "Projekt" (1994)
Mercedes E300 Bluetec "Brukis Dragbil" (2008)
Audi RS4 (2001)
BlauMes
26 april 2010 · 1 801 Inlägg

HemuleN skrev:
Kom till Moraberg precis när alla åkte så jag hakade bara på ledet upp på e4an igen. tyvärr hann det ju inte hända någonting innan farbror blå kom och lekte glädjedödare... Åkte precis när den tredje polisbilen dök upp.

Förresten, jag tyckte mig se någon som fotade min bil när jag svängde ut från vägen in till vänster där precis innan starten, vore kul att se hur bilden blev! (Mörkgrå Volvo 960 med lysande framblinkers och xenon i dimljusen)

Det var nog jag det tror jag tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/93432/915007_46oeo1.jpg

Bilden vart inget att hurra över men det vart en bild wink

Saab 9-3 (2008)
D_MAN ?
26 april 2010 · 1 038 Inlägg

Lundberg87 skrev:

GTi-R_Danne skrev:
Nu är det så här att ja prova ett long shoot, tog å maila en kille, han skulle ta upp saken å diskutera internt först och bad om telnr för att komma med besked eller eventuella frågor så fort som möjligt.

Avslöjar inge mer nu förren det är i hamn eller fått nobben.  big_smile

Så ska det låta! Du får skvallra sen när du hört nått wink

Aaa, de vet du smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
HemuleN
26 april 2010 · 94 Inlägg

BlauMes skrev:

HemuleN skrev:
Kom till Moraberg precis när alla åkte så jag hakade bara på ledet upp på e4an igen. tyvärr hann det ju inte hända någonting innan farbror blå kom och lekte glädjedödare... Åkte precis när den tredje polisbilen dök upp.

Förresten, jag tyckte mig se någon som fotade min bil när jag svängde ut från vägen in till vänster där precis innan starten, vore kul att se hur bilden blev! (Mörkgrå Volvo 960 med lysande framblinkers och xenon i dimljusen)

Det var nog jag det tror jag tongue

Bilden vart inget att hurra över men det vart en bild wink

Tackar!

Men där kan jag hålla med dig om resultatet... var mest kul att se att någon tyckte min bil var värd att fota.

Och jo, det där stämmer med vinkel och allting så det måste vart du!

blondie666
26 april 2010 · 4 Inlägg

till de nyfikna vad polisen sa: jag gasade upp till 50 och häll sedan den hastigheten, han vart helt galen, tamej fan psykotisk.. dem åkte upp jämsides och vifta med sina klövar att ja skulle stanna och då ja inte stanna på en gång så försökte han fan prejja mig i diket, efter att vi stannat sprang den manliga polisen och slet upp min dörr, han skrek säkert 5 ggr att ja va helt jävla dum i huve och undra varför ja inte stanna? och att tillochmed en AP-jävel fattar att man ska stanna om polisen viftar med handen, jag skrek tillbaka och påpeka att de va mörkt och att han har minst 20 jävla blå lampor på sin bil som han kan sätta på så ja hajjar att ja ska stanna.. varför han vart så jävla sur, fick ja ingen bra förklaring på men men.. de roliga va att när han åkte så körde han längst bort på rakan efter böjen och efter ett tag satte han på blåljusen  hahaha han kanske inte visste hur man satte på dem

Nissan skyline R32 GT-R "GODZILLA" (1991)
BlauMes
26 april 2010 · 1 801 Inlägg

HemuleN skrev:

BlauMes skrev:

HemuleN skrev:
Kom till Moraberg precis när alla åkte så jag hakade bara på ledet upp på e4an igen. tyvärr hann det ju inte hända någonting innan farbror blå kom och lekte glädjedödare... Åkte precis när den tredje polisbilen dök upp.

Förresten, jag tyckte mig se någon som fotade min bil när jag svängde ut från vägen in till vänster där precis innan starten, vore kul att se hur bilden blev! (Mörkgrå Volvo 960 med lysande framblinkers och xenon i dimljusen)

Det var nog jag det tror jag tongue

Bilden vart inget att hurra över men det vart en bild wink

Tackar!

Men där kan jag hålla med dig om resultatet... var mest kul att se att någon tyckte min bil var värd att fota.

Och jo, det där stämmer med vinkel och allting så det måste vart du!

jadå! såg dig rulla runt lite grann men fick aldrig tillfälle att fota. såg ballt ut med lysena big_smile Var det du som hade en liten flagga på huven också?

Saab 9-3 (2008)
Wellen
26 april 2010 · 85 Inlägg

blondie666 skrev:
till de nyfikna vad polisen sa: jag gasade upp till 50 och häll sedan den hastigheten, han vart helt galen, tamej fan psykotisk.. dem åkte upp jämsides och vifta med sina klövar att ja skulle stanna och då ja inte stanna på en gång så försökte han fan prejja mig i diket, efter att vi stannat sprang den manliga polisen och slet upp min dörr, han skrek säkert 5 ggr att ja va helt jävla dum i huve och undra varför ja inte stanna? och att tillochmed en AP-jävel fattar att man ska stanna om polisen viftar med handen, jag skrek tillbaka och påpeka att de va mörkt och att han har minst 20 jävla blå lampor på sin bil som han kan sätta på så ja hajjar att ja ska stanna.. varför han vart så jävla sur, fick ja ingen bra förklaring på men men.. de roliga va att när han åkte så körde han längst bort på rakan efter böjen och efter ett tag satte han på blåljusen  hahaha han kanske inte visste hur man satte på dem

Låter som en kåt aspirant som vill ge igen för att han inte fick leka i sandlådan då han var liten???

Wellén
Volvo 244 GL(S) 1982
Stockholm
smokerubber 940LTT
26 april 2010 · 76 Inlägg

HemuleN skrev:

BlauMes skrev:

HemuleN skrev:
Kom till Moraberg precis när alla åkte så jag hakade bara på ledet upp på e4an igen. tyvärr hann det ju inte hända någonting innan farbror blå kom och lekte glädjedödare... Åkte precis när den tredje polisbilen dök upp.

Förresten, jag tyckte mig se någon som fotade min bil när jag svängde ut från vägen in till vänster där precis innan starten, vore kul att se hur bilden blev! (Mörkgrå Volvo 960 med lysande framblinkers och xenon i dimljusen)

Det var nog jag det tror jag tongue

Bilden vart inget att hurra över men det vart en bild wink

Tackar!

Men där kan jag hålla med dig om resultatet... var mest kul att se att någon tyckte min bil var värd att fota.

Och jo, det där stämmer med vinkel och allting så det måste vart du!

upp med självförtroendet på bilen:D klart den e värd att fota, den e ju snuskigt fin, ska på med 960 stöten snart"bak", kanon snygg färg e det med, angående polisens beteende kan jag ej yttra mig om" men att kalla nån ap-jävel e fan inte rätt"

han som skulle svarva på parkeringen"i sin slöa röda 850" va fan höll han på me? han hadde ju ingen jävla aning om vad han gjorde!big_smile hahahahaha, slira han koppling eller va fan syssla mohamed me?

snälla gubbar, fixa till södertälje träffen nu, så att vi kan få leka av oss alla ostörda, vi måste ju för fan ha någonstans att leka, ska försöka vara mer aktiv, men tjejen, jobbet o barnen tar fan all min tid...

/Kram;)

bilar me choke....lider på vintern!
BMW E39 523 "W.H.P" (2000)
Volvo 944 turbo "Ltt 2.3" (1998)
HemuleN
26 april 2010 · 94 Inlägg

BlauMes skrev:
jadå! såg dig rulla runt lite grann men fick aldrig tillfälle att fota. såg ballt ut med lysena big_smile Var det du som hade en liten flagga på huven också?

Ja, det kommer fler chanser... planerar att va me på alla träffar jag hinner med i sommar! wink

Men någon flaggar har jag icke, var rätt många 964/5/S/V90 där tyckte jag.

smokerubber skrev:
upp med självförtroendet på bilen:D klart den e värd att fota, den e ju snuskigt fin

Man tackar! Antar att det var dig jag åkte "tillsammans" med på motorvägen från Moraberg? Minns en svart 940 med xenon och xenon-dioder iaf. Såg riktigt fin och blank ut, även om jag har svårt för 940 fronten tack vare de skumma dimljusen... smile

smokerubber 940LTT
26 april 2010 · 76 Inlägg

HemuleN skrev:

BlauMes skrev:
jadå! såg dig rulla runt lite grann men fick aldrig tillfälle att fota. såg ballt ut med lysena big_smile Var det du som hade en liten flagga på huven också?

Ja, det kommer fler chanser... planerar att va me på alla träffar jag hinner med i sommar! wink

Men någon flaggar har jag icke, var rätt många 964/5/S/V90 där tyckte jag.

smokerubber skrev:
upp med självförtroendet på bilen:D klart den e värd att fota, den e ju snuskigt fin

Man tackar! Antar att det var dig jag åkte "tillsammans" med på motorvägen från Moraberg? Minns en svart 940 med xenon och xenon-dioder iaf. Såg riktigt fin och blank ut, även om jag har svårt för 940 fronten tack vare de skumma dimljusen... smile

haha tack för komplimangen, xenon eller billiga xenon look h4?! hihi^^

sant me dimljusen, skall fixas! jo ja gled bakom dig lite vackert:D o letade efter nån som ville köra fortare en 110:)big_smile

fan va gött det e me lite träffar boys, tack åter igen, trotts att vi drog för tidigt, jag känner iaf att vi måste ha några ca 1-5st som styr o ställer lite på träffarna, en kille som kan säga att, nä grabbar, nu kom snuten, vi drar dit kl 8 o drar ett gäng repor, bla bla bla.....så att vi vet vad som gäller.....

bilar me choke....lider på vintern!
Volvo 944 turbo "Ltt 2.3" (1998)
BMW E39 523 "W.H.P" (2000)
HemuleN
26 april 2010 · 94 Inlägg

smokerubber skrev:
jo ja gled bakom dig lite vackert:D o letade efter nån som ville köra fortare en 110:)big_smile

Jo, blåste om dig för att kunna spana in den andra 960in som också hade lysande blinkers... sen såg jag att du hakade på och ville inte vara någon stoppkloss. wink

Brukar dock försöka hålla laglig fart i den här typen av karavaner tack vare att folk brukar vara förbannat dåliga på allt vad avstånd heter... Min S70 fick sig en kyss i röven under elmia-karavanen i fjol liksom, efter det har jag försökt hålla nere mitt tempo lite.

Bobbin_
26 april 2010 · 68 Inlägg

Skit trevligt träff lite tråkigt avslut bara hmm bättre lycka nästa gång

Dodge-daytona
26 april 2010 · 21 Inlägg

GTi-R_Danne skrev:
Nu är det så här att ja prova ett long shoot, tog å maila en kille, han skulle ta upp saken å diskutera internt först och bad om telnr för att komma med besked eller eventuella frågor så fort som möjligt.

Avslöjar inge mer nu förren det är i hamn eller fått nobben.  big_smile

Fått något svar än?big_smile

D_MAN ?
26 april 2010 · 1 038 Inlägg

Dodge-daytona skrev:

GTi-R_Danne skrev:
Nu är det så här att ja prova ett long shoot, tog å maila en kille, han skulle ta upp saken å diskutera internt först och bad om telnr för att komma med besked eller eventuella frågor så fort som möjligt.

Avslöjar inge mer nu förren det är i hamn eller fått nobben.  big_smile

Fått något svar än?big_smile

Nopp ingen tele som ringt idag, de är ett gott tecken tycker ja, för de måste ju betyda att dem diskuterar och att de är en bra idé och inget dem bara avfärdar för att dem kan, hoppas han har lite övertalnings förmåga å att vi får en chans att bevisa att vi dels kan sköta det snyggt å att de är en Win-Win Situation.

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
D_MAN ?
26 april 2010 · 1 038 Inlägg

Dodge-daytona skrev:

GTi-R_Danne skrev:
Nu är det så här att ja prova ett long shoot, tog å maila en kille, han skulle ta upp saken å diskutera internt först och bad om telnr för att komma med besked eller eventuella frågor så fort som möjligt.

Avslöjar inge mer nu förren det är i hamn eller fått nobben.  big_smile

Fått något svar än?big_smile

BTW, vart var du igår?

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
Bomano
27 april 2010 · 5 Inlägg

BlauMes skrev:

HemuleN skrev:

BlauMes skrev:
Det var nog jag det tror jag tongue

Bilden vart inget att hurra över men det vart en bild wink

Tackar!

Men där kan jag hålla med dig om resultatet... var mest kul att se att någon tyckte min bil var värd att fota.

Och jo, det där stämmer med vinkel och allting så det måste vart du!

jadå! såg dig rulla runt lite grann men fick aldrig tillfälle att fota. såg ballt ut med lysena big_smile Var det du som hade en liten flagga på huven också?

naej de va vi som hade flagga på skärmen big_smile gammal diplomat bil smile 960 executive big_smile

Senast redigerat av Bomano (27 april 2010)

yont BIK-Racing
27 april 2010 · 50 Inlägg

Bomano skrev:

BlauMes skrev:

HemuleN skrev:

Tackar!

Men där kan jag hålla med dig om resultatet... var mest kul att se att någon tyckte min bil var värd att fota.

Och jo, det där stämmer med vinkel och allting så det måste vart du!

jadå! såg dig rulla runt lite grann men fick aldrig tillfälle att fota. såg ballt ut med lysena big_smile Var det du som hade en liten flagga på huven också?

naej de va vi som hade flagga på skärmen big_smile gammal diplomat bil smile 960 executive big_smile

stort och fint baksäte var de på den bilen! big_smile
de måste vi göra om boman big_smile

Bättre att ångra vad man har gjort, än att ångra vad man inte har gjort!
BlauMes
27 april 2010 · 1 801 Inlägg

Bomano skrev:

BlauMes skrev:

HemuleN skrev:

Tackar!

Men där kan jag hålla med dig om resultatet... var mest kul att se att någon tyckte min bil var värd att fota.

Och jo, det där stämmer med vinkel och allting så det måste vart du!

jadå! såg dig rulla runt lite grann men fick aldrig tillfälle att fota. såg ballt ut med lysena big_smile Var det du som hade en liten flagga på huven också?

naej de va vi som hade flagga på skärmen big_smile gammal diplomat bil smile 960 executive big_smile

Haha jaja! Såg lite lyxigt ut! wink

Saab 9-3 (2008)
mr_hehe
27 april 2010 · 137 Inlägg

sebbe666 skrev:
jag fick en ide inatt hur vi ska bli av med farbror blå. men det är inget jag tar här på internet.......fan jag låg nästan somnlös hela natten, men jag kom på något , så det lönade sig att inte sova,,,,godnatt nu,,,

hahahah sebbee kl 7 på morgonen:D
skicka pm på d du har tänk. ja har oxå tänkt på en lösning!

det där me facebook e bra men hur ska du veta vilka som har sökte om medlemskap?

Honda civic b18 "svarta faran" (1993)
Honda civic VTI "TheBlueBeast" (1992)
dutten
27 april 2010 · 421 Inlägg

.... suckar
åsså låg man sjuk ! FAN !
men jag ger mig inte jag ska fan komma nästa träff om så någon får hämta mig i rullstol !

Mina projekt finns på http://www.garaget.org/dutten
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang