Eftersnack: Vallåkraträffen 21-22/8 2010

racefan
23 augusti 2010 · 1 059 Inlägg

vi drog halv tre,började bli seg,skulle ju upp tidigt.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
lajnuzz
23 augusti 2010 · 41 Inlägg

loggan skrev:
ja de va jag som blev påbackad.....
jag känner killen som körde på mig... vi e från samma trakter
när han burnar fram å backar i fullgas bakåt igenom röken ...jag såg han i ögonvrån å hoppade till för att inte bli fälld å landa under bilen.... jag blev skiträdd å av ren ilska å rädsla blandat fick jag en sån adrenalinkick att jag tappade befattningen.

race 4 fun hade publiken att ha hand om ... vilket dom inte gjorde.
så när jag stod i burnen vinkat fram föraren så tog jag ett steg till vänster med ryggen åt föraren å motade publik som var på väg över rakan.... hade jag inte stoppat denna publik att gå imellan bilarna så hade fler blivit påbackade å inte bara jag

när man burnar i burnen så burnar man fram å stannar där.... man backar inte bak i fullgas för att burna fram igen..... jag fick alltså åka med på bagageluckan ca 10meter för att sedan flyga av när han la i ettan å burnade fram igen....


jag talade i mobil med föraren 10 min efter händelsen å bad om ursäkt å allt är nu lugnt händelsen ifråga gäller mig å föraren så snackas det inte mer om detta .....


och att annat folk i publiken bildar en pöbel imot oss med öra till öra info är inte okej...

så härmed ber jag om ursäkt till alla för mitt agerande vilket jag vet var fel gjort av mig..och kommer inte hända igen för jag har lärt mig en läxa..

vad de gäller polisanmälan så anmäler vi inte varandra VI ÄR POLERS IGEN...

slutdiskuterat ......

Allvarlig talat, det är ju svårt o veta i vilken ände man ska börja. Men jag blir inte ett dugg förvånad när någonting har hänt där nere när ni, eller rättare sagt DU i GSR har varit i farten igen. Den påstådda eliten i Sverige gällande streetracing och allt som hör till.

Det enda du verkar syssla med är att sitta och hitta på bortförklaringar till alla misstag du och ditt crew lyckas göra gång på gång.

Att sedan ha mage till att sitta här och försöka överdramatisera historien till din fördel är ju bara patetiskt och det kan man ju åtminstone hoppas på att du har förstått.

Att tidigare ha påstått sig vara en så stor stjärna inom streetracing och sedan stå bakom en bil som burnar innan ett race är ju bra sjukt i mina och säkert många andras ögon. Du har ingenting att göra bakom bilarna över huvudtaget! Eller var tanken någon ny variant som inte utövats tidigare att du ska stå där bland all rök o signalera till förarna att dom så vackert kan backa bak för att sedan fortsätta showa alternativt rulla fram till startlinjen? Var detta tanken så tycker jag att du ska tänka både en och två gånger till om det verkligen är rätt variant.

Och att sen sitta här och säga att problemet är löst och att påstå att ni är vänner igen är ju bland det värsta i ditt inlägg. För läser man det den utsatte, FLindgren skriver, så verkar ni inte ens vara i närheten utav vänner, längre.

Och OM det stämmer att dina barn stod som publik och såg detta så lider jag verkligen med dina barn och vill inte veta hur dem kan ha det där hemma. Speciellt inte om du "överreagerar".


I övrigt hoppas jag att alla som varit runt omkring Vallåkra haft en fruktansvärt trevlig helg! smile

Saab 900 2,3 Turbo "snorkråkan" (1995)
jsonracing
23 augusti 2010 · 95 Inlägg

Ingen som lyckades filma när idioten började slåss?

Ska man få lite stük på skiten får man riskera lite skrap
Lyngmo
23 augusti 2010 · 466 Inlägg

var det någon i Gsr som slog till dig? isåfall så e det dålig stil

guilty_
23 augusti 2010 ·

Att sedan sitta på gsr:s egna forum och hävda att Lindgren har taskig attityd sedan tidigare. Vad är det för dubbelmoral gentemot den ursäkt fransman försöker framhäva här? Att här säga att han vet med sig att han gjort fel och sedan på ett annat forum få det att låta som att han agerat helt rätt! Bra jobbat.....

Doluck
23 augusti 2010 · 33 Inlägg

Tycker absolut att FLindgren ska göra en polisanmälan mot GSR medlemmen!
Det han gjorde var inget annat än en oprovocerad och rå misshandel i mina ögon, tragiskt att se vuxna människor skämma ut sig på det viset genom att se våld som den första lösningen!

Så FLindgren, stå på dig och gör en anmälan!
Det finns en hel del vittnet som kan förklara vad som hände!

Jag kommer absolut inte gå på några fler event som GSR anordnar efter det jag fick uppleva i Ängelholm!
Däremot tycker jag Race 4 Fun ska ha en stor eloge som direkt tog avstånd från GSR´s uppträdande och åkte från platsen!

Volvo XC70 "Classic Summum Pro" (2016)
Masen_Racing Euro 6 vad e det?
23 augusti 2010 · 616 Inlägg

Lyngmo skrev:
tjena alla. det som var skit att när dom körde vid ättekulla i lördags natt vid 2 så var det en kille och tjej som hade med sin son som var knappt 4 år. allså HALLÅ kl 2 snackar vi om. totalt vansine. den stackars lilla killen skulle ju sova för 7 timmar sen. fan jag bli as förbannad över det.

Polarns unge är uppe i den tiden 2 år wink

Arkaj
23 augusti 2010 · 239 Inlägg

+ till polisen som försvann mer o mer ju längre kvällen/natten led..
- till alla M O N G O (kan inte betona det mer) som slänger glasflaskor på marken i hyllinge

Inte nog med att det ser taskigt ut dagen efter, man våga ju knappt köra någonstans i närheten.

Enchzzz
23 augusti 2010 · 347 Inlägg

http://i38.tinypic.com/9kn.jpg
Någon här som är skylldig? tongue

loggan OSR
23 augusti 2010 · 39 Inlägg

Doluck skrev:
Tycker absolut att FLindgren ska göra en polisanmälan mot GSR medlemmen!
Det han gjorde var inget annat än en oprovocerad och rå misshandel i mina ögon, tragiskt att se vuxna människor skämma ut sig på det viset genom att se våld som den första lösningen!

Så FLindgren, stå på dig och gör en anmälan!
Det finns en hel del vittnet som kan förklara vad som hände!

Jag kommer absolut inte gå på några fler event som GSR anordnar efter det jag fick uppleva i Ängelholm!
Däremot tycker jag Race 4 Fun ska ha en stor eloge som direkt tog avstånd från GSR´s uppträdande och åkte från platsen!

vad bra det är att alla är mån om föraren... även jag ..... jag ångrar det jag gjorde .. han fick en fläsk läpp....

jag har rejäla smärtor i nacken och ländryggen... för jag blev ju dock bara påkörd men det kanske inte räknas.... eftersom jag var dum, idiot, trög iskallen, mm mm kanske det glömms bort.

det kanske även glömms bort för att jag får skylla mig själv som motade bort publik så de slapp att bli påkörda också

det som hänt går inte att göra ogjort även om det är det enda som jag önskar.

Senast redigerat av loggan (23 augusti 2010)

OSR - old school racing
Clintan66
23 augusti 2010 · 2 011 Inlägg

Enchzzz skrev:
http://i38.tinypic.com/9kn.jpg
Någon här som är skylldig? tongue

det är inte riktigt så svart som förra året smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Doluck
23 augusti 2010 · 33 Inlägg

loggan skrev:

Doluck skrev:
Tycker absolut att FLindgren ska göra en polisanmälan mot GSR medlemmen!
Det han gjorde var inget annat än en oprovocerad och rå misshandel i mina ögon, tragiskt att se vuxna människor skämma ut sig på det viset genom att se våld som den första lösningen!

Så FLindgren, stå på dig och gör en anmälan!
Det finns en hel del vittnet som kan förklara vad som hände!

Jag kommer absolut inte gå på några fler event som GSR anordnar efter det jag fick uppleva i Ängelholm!
Däremot tycker jag Race 4 Fun ska ha en stor eloge som direkt tog avstånd från GSR´s uppträdande och åkte från platsen!

vad bra det är att alla är mån om föraren... även jag ..... jag ångrar det jag gjorde .. han fick en fläsk läpp....

jag har rejäla smärtor i nacken och ländryggen... för jag blev ju dock bara påkörd men det kanske inte räknas.... eftersom jag var dum, idiot, trög iskallen, mm mm kanske det glömms bort.

det kanske även glömms bort för att jag får skylla mig själv som motade bort publik så de slapp att bli påkörda också

det som hänt går inte att göra ogjort även om det är det enda som jag önskar.

Jo jag har full förståelse för att du också har ont efter det som hände och tycker såklart att det är tråkigt också, men det var du som gjorde ett stort övertramp och just därför tar jag föraren´s parti då jag hatar all typ av oprovocerat våld!
Tänker inte lägga mig i saken mer då jag inte har med det att göre egentligen utan hoppas att saker och ting blir utrett snart och sedan kan läggas åt sidan.
Gör ingen nytta att älta saken om och om igen på forumen iaf.

Mvh Andreas

Volvo XC70 "Classic Summum Pro" (2016)
j0nas Lastbilschaffis
23 augusti 2010 · 811 Inlägg

loggan skrev:

Doluck skrev:
Tycker absolut att FLindgren ska göra en polisanmälan mot GSR medlemmen!
Det han gjorde var inget annat än en oprovocerad och rå misshandel i mina ögon, tragiskt att se vuxna människor skämma ut sig på det viset genom att se våld som den första lösningen!

Så FLindgren, stå på dig och gör en anmälan!
Det finns en hel del vittnet som kan förklara vad som hände!

Jag kommer absolut inte gå på några fler event som GSR anordnar efter det jag fick uppleva i Ängelholm!
Däremot tycker jag Race 4 Fun ska ha en stor eloge som direkt tog avstånd från GSR´s uppträdande och åkte från platsen!

vad bra det är att alla är mån om föraren... även jag ..... jag ångrar det jag gjorde .. han fick en fläsk läpp....

jag har rejäla smärtor i nacken och ländryggen... för jag blev ju dock bara påkörd men det kanske inte räknas.... eftersom jag var dum, idiot, trög iskallen, mm mm kanske det glömms bort.

det kanske även glömms bort för att jag får skylla mig själv som motade bort publik så de slapp att bli påkörda också

det som hänt går inte att göra ogjort även om det är det enda som jag önskar.

att ta till våld visar på brist av omdöme & tänkande men men...

Stämmer de att dina/ditt barn va där oxå som det skrevs då är det verkligen makalöst dåligt omdöme från din sida som förebild i egenskap av förälder.

Jag har mina erfarenheter av gsr bristande omdöme men detta var som sagt grädde på moset. Kommer aldrig köra på något gsr event iaf om ens närvara.

Senast redigerat av kaxxen (23 augusti 2010)

loggan OSR
23 augusti 2010 · 39 Inlägg

kaxxen skrev:

loggan skrev:

Doluck skrev:
Tycker absolut att FLindgren ska göra en polisanmälan mot GSR medlemmen!
Det han gjorde var inget annat än en oprovocerad och rå misshandel i mina ögon, tragiskt att se vuxna människor skämma ut sig på det viset genom att se våld som den första lösningen!

Så FLindgren, stå på dig och gör en anmälan!
Det finns en hel del vittnet som kan förklara vad som hände!

Jag kommer absolut inte gå på några fler event som GSR anordnar efter det jag fick uppleva i Ängelholm!
Däremot tycker jag Race 4 Fun ska ha en stor eloge som direkt tog avstånd från GSR´s uppträdande och åkte från platsen!

vad bra det är att alla är mån om föraren... även jag ..... jag ångrar det jag gjorde .. han fick en fläsk läpp....

jag har rejäla smärtor i nacken och ländryggen... för jag blev ju dock bara påkörd men det kanske inte räknas.... eftersom jag var dum, idiot, trög iskallen, mm mm kanske det glömms bort.

det kanske även glömms bort för att jag får skylla mig själv som motade bort publik så de slapp att bli påkörda också

det som hänt går inte att göra ogjort även om det är det enda som jag önskar.

att ta till våld visar på brist av omdöme & tänkande men men...

Stämmer de att dina/ditt barn va där oxå som en del skriver då är det verkligen makalöst dåligt omdöme från din sida som förebild i egenskap av förälder.

Vill höra va andra tyckte om du verkligen stog & motade bort folk, stod de då helt bakom bilen då publiken? Jag har mina erfarenheter av gsr bristande omdöme men detta var som sagt grädde på moset. Kommer aldrig köra på något gsr event iaf om ens närvara.

Vårat barn va inte med.....

OSR - old school racing
j0nas Lastbilschaffis
23 augusti 2010 · 811 Inlägg

ok nåja hänt e hänt... låt det bli en lärdom & aldrig låta det upprepas igen bara... gillar inte heller våld.

biltemaanstalld badboy for life
23 augusti 2010 · 356 Inlägg

jag vet inte men jag känner lite så här vad förväntar ni er att allt ska gå så lugnt till.
Där kommer folk från hela sverige och dom som kör har vänner med sig som super som svin sen så vill ju alla brösta sig och vara litte bror duktig och alla har både den finaste och snabbaste bilen.
Denna kombination leder självklart till en del agresiva siturationer som tyvärr ballar ut totalt som detta gjorde.
Nu såg jag inte händelsen med egna ögon men oavsett vad den misshandlade gjorde så var det inte skäl till att slå skiten ur honom.
Men vad förväntar ni er när man tar sprit samt en massa människor från hela sverige som alla vill vara störst bäst och vakrast.
Detta leder självklart tillslut till en enorm katastrof:/

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
ESTRANDBERG88 Hojmek
23 augusti 2010 · 748 Inlägg

Någon mer som hittade sin bil utan xc grill efter lördagsnatten? Jävla tattare som inte kan ge fan i andras saker! Blir så sjukt besviken på att folk gör så här mot likasinnade människor som har ett stort bilintresse och många åker långt för att besöka Vallåkra. Detta kostar mig 2000 kr, hoppas du/ni mår bra era kräk!!

http://forumbilder.se/thumbs/df3201085708P8343.jpg

biltemaanstalld badboy for life
23 augusti 2010 · 356 Inlägg

Bodegan skrev:
Någon mer som hittade sin bil utan xc grill efter lördagsnatten? Jävla tattare som inte kan ge fan i andras saker! Blir så sjukt besviken på att folk gör så här mot likasinnade människor som har ett stort bilintresse och många åker långt för att besöka Vallåkra. Detta kostar mig 2000 kr, hoppas du/ni mår bra era kräk!!

http://forumbilder.se/thumbs/df3201085708P8343.jpg

som sagt när spriten kombinerat med att vara stor och tuff för polarna så råkar den normale människan illa ut.
Så som du tyvärr känner tyvärr igen det inte bara jävligt irriterande men tyvärr så brukar det bli kostsamt för den utsatte.

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
ESTRANDBERG88 Hojmek
23 augusti 2010 · 748 Inlägg

biltemaanstalld skrev:

Bodegan skrev:
Någon mer som hittade sin bil utan xc grill efter lördagsnatten? Jävla tattare som inte kan ge fan i andras saker! Blir så sjukt besviken på att folk gör så här mot likasinnade människor som har ett stort bilintresse och många åker långt för att besöka Vallåkra. Detta kostar mig 2000 kr, hoppas du/ni mår bra era kräk!!

http://forumbilder.se/thumbs/df3201085708P8343.jpg

som sagt när spriten kombinerat med att vara stor och tuff för polarna så råkar den normale människan illa ut.
Så som du tyvärr känner tyvärr igen det inte bara jävligt irriterande men tyvärr så brukar det bli kostsamt för den utsatte.

Blir så förbannad, man går inte fram till en bil och sliter bort prylar.

biltemaanstalld badboy for life
23 augusti 2010 · 356 Inlägg

Bodegan skrev:

biltemaanstalld skrev:

Bodegan skrev:
Någon mer som hittade sin bil utan xc grill efter lördagsnatten? Jävla tattare som inte kan ge fan i andras saker! Blir så sjukt besviken på att folk gör så här mot likasinnade människor som har ett stort bilintresse och många åker långt för att besöka Vallåkra. Detta kostar mig 2000 kr, hoppas du/ni mår bra era kräk!!

http://forumbilder.se/thumbs/df3201085708P8343.jpg

som sagt när spriten kombinerat med att vara stor och tuff för polarna så råkar den normale människan illa ut.
Så som du tyvärr känner tyvärr igen det inte bara jävligt irriterande men tyvärr så brukar det bli kostsamt för den utsatte.

Blir så förbannad, man går inte fram till en bil och sliter bort prylar.

nä inte vi normala människor sen så finns det dom som inte har fått lära sig skillnaden på ditt och mitt.
Stora och tuffa är dom tills den dagen dom råkar göra ett försök och så vipps dycker ägaren upp då är dom inte så stora länger jag vet.
Men oavsett så är det tråkigt som fan men det brukar grunda sig i avundsjuka för att någon annan har något som dom inte har.

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang