2595
Sök

Kostnad för lackering på firma?

3 187 Inlägg
15 oktober 2010
Trådstartare
tyvärr så gick fram skärmen på kjolpaketet sönder idag då det skrapade i vägen. självklart så blev det en rätt stor spricka i den.
Den ska nu lämnas till lackeringsfirma, någon som har en prisuppgift på vad detta kan kosta? vill bara ha en ungefärlig pris uppgift.
måste spacklas och slipas samt lackeras.

undrar även om någon vet en bra lackerings firma i runt om kalmar området?

stort tack för svar.

4 586 Inlägg
15 oktober 2010
http://gulasidorna.eniro.se/hitta:billackering/kalmar

Priset kan ingen svara på här. Ifall det är abs plast så skit i att spackla samt slipa. Du gör bara saken värre då.

känns inte så nödvändigt med en sådan här tråd till.
Senast redigerat av jocke_gronberg (15 oktober 2010)

1 948 Inlägg
16 oktober 2010
Hade min bruksbil inne på hellackering här om veckan och frågade då även om priser på att lacka t.ex enbart en framspoiler eller en motorhuv. Dom ville ha 4000 för en del och sen ca 2000 kr för dom andra.
Detta var då "vita" priser...

3 187 Inlägg
16 oktober 2010
Trådstartare
baltis skrev:
Hade min bruksbil inne på hellackering här om veckan och frågade då även om priser på att lacka t.ex enbart en framspoiler eller en motorhuv. Dom ville ha 4000 för en del och sen ca 2000 kr för dom andra.
Detta var då "vita" priser...

okej, jag ska kolla lite, men bra att ha något att gå p´, tack ska du ha för svaret!smile

Team Carkings
2 300 Inlägg
16 oktober 2010
Skiljer sig mycket från lackerare till lackerare. Hade köpt en billig spruta & färg av en billackerare & fixat det själv wink

3 187 Inlägg
17 oktober 2010
Trådstartare
CarbonLoader skrev:
Skiljer sig mycket från lackerare till lackerare. Hade köpt en billig spruta & färg av en billackerare & fixat det själv wink

nee blir nog att lämna in, rätt stor skada:P

Sök