Garagets fokus är bilar. Bloggen är nu Fordonsbloggen. Här kan du läsa om alla förändringar som gjorts.

Roos
15 december 2010 ·

Lägg ner allihopa vafan..

1. Bloggen är borta som en fri blogg. Numera fordonsblogg. Svälj det och acceptera.

2. Jag tror nog inte att det kommer bli en ändring för att folk beter sig barnsligt mot admins.

3. Sluta gnälla. Ta lärdom istället! Om vi istället visar att vi är FÖR förändringar så kanske admins i framtiden är villiga att komprimissa!

Ingen mår bra av att gå runt med en massa ilska i sig pg en j*vla funktion på en internetsida..

Niinaskyline
15 december 2010 · 455 Inlägg

Men åh folk måste ha nått nytt att gnälla på smile aldrig e ni nöjda fan smile

Tummen upp för fordonsbloggar! Och G.org kommer inte gå under för de här smile

Btw ni har ju "off topic" att prata strunt på wink

Senast redigerat av Niinaskyline (15 december 2010)

Lugge Rekondare
15 december 2010 · 218 Inlägg

Sharky skrev:
Hamilton öppnade "kranen" så såsom gammal i gården så får jag väl skriva av mig också.

Så här: jag själv vet inget om bloggande då jag är en ren teknikmoderator och skulle inte drömma om att ge mig in i sakdebatten. Punkt.

Jag noterar dock att denna tråd innehåller en hel del höjda röster inte enbart mot Chrizz/Garaget utan också mellan er själva. Varför då? Respekterar ni inte varandras åsikter i frågan. Jag vet att det är dödfött men skulle vi inte kunna få en tråd där dom som vill får säga bu eller bä och motivera varför utan att någon - ursäkta mig - sätter sig i ett elfenbenstorn och ifrågasätter dom som tänker eller vill annorlunda. Det är inte alls säkert att ens åsikt värderas högre när man ger sig på andra med en annan åsikt.Notera också att denna åtgärd diskuterades av Chrizz innan dödssprängningen i Stockholm. Jag kan förstå att kopplingen görs.

Så. Låt nu så många som möjligt få framföra sina åsikter om denna ändring utan risk att bli påhoppade för sin åsikt.
Göran
Moderator

Många bra åsikter har framförts men det vankas sandlådestatus nu tycker jag bland alla inlägg som har skrivits.. sanslöst vad folk ska hacka på varandra!

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge
Volvo S40 T4 SPORT "Special Sport Edition" (2001)
Hamilton
15 december 2010 · 8 872 Inlägg

Roos skrev:
Lägg ner allihopa vafan..

1. Bloggen är borta som en fri blogg. Numera fordonsblogg. Svälj det och acceptera.

2. Jag tror nog inte att det kommer bli en ändring för att folk beter sig barnsligt mot admins.

3. Sluta gnälla. Ta lärdom istället! Om vi istället visar att vi är FÖR förändringar så kanske admins i framtiden är villiga att komprimissa!

Ingen mår bra av att gå runt med en massa ilska i sig pg en j*vla funktion på en internetsida..

Så länge diskussionen är saklig och konstruktiv så ser jag ingen anledning att låsa tråden bara för att några skulle bli irriterade, håller vi oss till vad tråden handlar om så kommer den med all säkerhet att vara kvar ett tag till.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Xoff Volvo tönt... =)
15 december 2010 · 2 344 Inlägg

Herre gisses? vad är det här? inläggen i den här tråden bara bevisar ju att chriss har rätt! för allting på gorg spårar ju nuförtiden bara ur... jag har varit medlem på gorg nästan sedan starten, i början va allt perfekt, det gick att föra bilrelaterade diskutioner i forumet, osv. men idag så använder jag mig knappt av forumet på gorg, varför? för att det är tjuriga moderatorer? NEJ! verkligen inte, men alla diskutioner spårar ur! skriver man en topic om volvo så kommer hela saab-fjortis-maffian och förstör, skriver någon ett inlägg om saab så kommer hela volvo-raggar-sekten och förstör det...

Och många påsåtr att chriss bara är girig och vill åt alla pengar han tjänar på sidan - varför skulle han då införa regler som gör att folk försvinner?! - jo för att vi som verkligen brinner för bilar skall få ett bättre ställe att vara på, då kanske rent av forumet börjar gå att använda igen...

Jag har några inlägg i min blogg, alla är fordons relaterade, för vill jag blobba om mitt privatliv så tycker jag facebook är ett bättre ställe för det...

Senast redigerat av Xoff (15 december 2010)

Volvo V70 T5 "Ajoli - Den odödliga" (1997)
Alecci
15 december 2010 · 2 014 Inlägg

viccoA skrev:
Det finns egentligen bara två anledningar till att jag besöker gorg:

1.Personligare utbyte med medlemmarna. DVS, gästböcker som är överskådliga och bra samt bloggarna där man lär känna personen bakom bilarna.

2. Möjligheten att snabbt klicka sig igenom mängder med läckra bilar.

Varför utnyttjar jag inte forumen mer på gorg:

Enkelt, vill jag diskutera något som rör fordon så gör jag det på forum där den tekniska nivån är högre, inget ont mot dig Göran, du är grymt kompetent, men 99% av alla trådar på gorg är på sandlådenivå.

Detta måste nog vara ett av de mest insiktsfulla inlägg i hela tråden enligt min personliga uppfattning. Du tar upp de stora lockelserna med Garaget och samtidigt dess största akilleshäl. Problemet är att det ena motverkar det andra.

Garaget är - som dess titel beskriver - ett community för motorentusiaster. Målet med sajten, som jag ser det, är att kunna kombinera allt det som beskrivs i det ovanstående citerade inlägget. Det ska vara ett "community" inte i motsats till utan i samspråk med ett "forum", vilket alltså även inbegriper den sociala aspekten. Däremot ska det också i första hand vara en bilsajt, dit man i första hand vänder sig så snart man har ett spörsmål som har med bilar att göra. Jag är medveten om att det jag beskriver här, åtminstone i dagsläget, tyvärr är en utopi och inte beskriver en situation där vi befinner oss idag. Det förändrar dock inte det faktum att det är dit vi ska sträva.

Om vi då ska ta itu med att försöka bryta ned det citerade inlägget i dess beståndsdelar. Den viktigaste delen är den som ironiskt nog placerats sist. Här ska främst fordon diskuteras, men alltför mycket energi läggs istället på annat såsom bloggande, off-topicdiskussioner och kontaktknytning. Det negativa är inte att de sistnämnda tre företeelserna förekommer, utan att de helt enkelt tar för stor plats jämfört med vad som är sajtens grundläggande aspekter.

Om man vill hårddra det för att göra det lättförståeligt så kan man uttrycka det så här: Garaget ska vara en bilsajt med inslag av community, inte en community med inslag av bilar.

Just där har det gått fel. Den övergripande anledningen till att så få vänder sig hit med seriösa diskussioner om bilar är just eftersom den tekniska kompetensen här är förhållandevis låg jämfört med andra liknande sajter. Anledningen till att den tekniska kompetensen är låg är för att de som besitter den kompetens som efterfrågas hellre söker sig annorstädes då de anser Garaget vara för mycket av en sandlåda/lekplats, med för lite fokus på just bilar/motor och för mycket på nätverkande - i brist på en bättre lämpad term.

Hur ska vi då uppnå en kombination av det som står i det citerade inlägget? Jag vill be alla som skriver i tråden att ta sig en ordentlig funderare angående det innan de fortsätter skriva upplägga inlägg där man drar upp samma argument gång efter gång. Tänk er ett ögonblick in i rollen som ägare till Garaget och finn en lösning där du får slut på sandlådan/lekplatsen och gör sajten mer seriöst bilinriktad så att rätt kompetens lockas hit men utan att för den sakens skull begränsa de sociala funktionerna.

Jag kan fritt tillstå att jag var en av de i administrationen som ställde mig helhjärtat bakom de förändringar som föreslogs gällande bloggarna. I dåvarande stund syntes det mig vara en av få åtgärder som fanns att vidta för att uppnå - eller åtminstone komma närmare - målsättningen med sajten. Om det beror på de sociala funktionerna att Garaget blivit för mycket sandlåda/lekplats, vad vore då mer träffande än att begränsa de sociala funktionerna? Bloggen är nog den största sociala funktionen som finns på sajten i dagsläget, och följaktligen blev den en av de springande punkterna att ta itu med.

Jag är inte längre riktigt lika säker på att förändringarna som genomförts är den bästa lösningen som kunde finnas. Ett steg i rätt riktning är det helt klart, det är jag fortfarande övertygad om. En kompromiss hade nog dock varit bättre, där det personliga bloggandet begränsas och ges en mindre framträdande plats, men där det jämväl finns kvar.

Nu är jag inte helt förvissad om huruvida de andra i administrationen eller ens Chrizz håller med mig i det jag har skrivit, men det kommer att visa sig.

I övrigt ska jag påpeka att tillmälen eller annan förolämpande personlig kritik inte kommer att accepteras bara för att diskussionen är hetsig. Håll er till etiketten, håll er on-topic och använd sakliga argument så kommer både ni själva samt diskussionen som helhet att tas på större allvar och ni slipper riskera att ni tilldelas varningar eller att tråden stängs.

Senast redigerat av Alecci (15 december 2010)

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Niinaskyline
15 december 2010 · 455 Inlägg

Xoff skrev:
Herre gisses? vad är det här? inläggen i den här tråden bara bevisar ju att chriss har rätt! för allting på gorg spårar ju nuförtiden bara ur... jag har varit medlem på gorg nästan sedan starten, i början va allt perfekt, det gick att föra bilrelaterade diskutioner i forumet, osv. men idag så använder jag mig knappt av forumet på gorg, varför? för att det är tjuriga moderatorer? NEJ! verkligen, men alla diskutioner spårar ur! skriver man en topic om volvo så kommer hela saab-fjortis-maffian och förstör, skriver någon ett inlägg om saab så kommer hela volvo-raggar-sekten och förstör det...

Och många påsåtr att chriss bara är girig och vill åt alla pengar han tjänar på sidan - varför skulle han då införa regler som gör att folk försvinner?! - jo för att vi som verkligen brinner för bilar skall få ett bättre ställe att vara på, då kanske rent av forumet börjar gå att använda igen...

Jag har några inlägg i min blogg, alla är fordons relaterade, för vill jag blobba om mitt privatliv så tycker jag facebook är ett bättre ställe för det...

Bra skrivet! Ja jag minns den gamla goda tiden här smile

skruttan Klassvärd/fram matare
15 december 2010 · 215 Inlägg

Alecci skrev:

viccoA skrev:
Det finns egentligen bara två anledningar till att jag besöker gorg:

1.Personligare utbyte med medlemmarna. DVS, gästböcker som är överskådliga och bra samt bloggarna där man lär känna personen bakom bilarna.

2. Möjligheten att snabbt klicka sig igenom mängder med läckra bilar.

Varför utnyttjar jag inte forumen mer på gorg:

Enkelt, vill jag diskutera något som rör fordon så gör jag det på forum där den tekniska nivån är högre, inget ont mot dig Göran, du är grymt kompetent, men 99% av alla trådar på gorg är på sandlådenivå.

Detta måste nog vara ett av de mest insiktsfulla inlägg i hela tråden enligt min personliga uppfattning. Du tar upp de stora lockelserna med Garaget och samtidigt dess största akilleshäl. Problemet är att det ena motverkar det andra.

Garaget är - som dess titel beskriver - ett community för motorentusiaster. Målet med sajten, som jag ser det, är att kunna kombinera allt det som beskrivs i det ovanstående citerade inlägget. Det ska vara ett "community" inte i motsats till utan i samspråk med ett "forum", vilket alltså även inbegriper den sociala aspekten. Däremot ska det också i första hand vara en bilsajt, dit man i första hand vänder sig så snart man har ett spörsmål som har med bilar att göra. Jag är medveten om att det jag beskriver här, åtminstone i dagsläget, tyvärr är en utopi och inte beskriver en situation där vi befinner oss idag. Det förändrar dock inte det faktum att det är dit vi ska sträva.

Om vi då ska ta itu med att försöka bryta ned det citerade inlägget i dess beståndsdelar. Den viktigaste delen är den som ironiskt nog placerats sist. Här ska främst fordon diskuteras, men alltför mycket energi läggs istället på annat såsom bloggande, off-topicdiskussioner och kontaktknytning. Det negativa är inte att de sistnämnda tre företeelserna förekommer, utan att de helt enkelt tar för stor plats jämfört med vad som är sajtens grundläggande aspekter.

Om man vill hårddra det för att göra det lättförståeligt så kan man uttrycka det så här: Garaget ska vara en bilsajt med inslag av community, inte en community med inslag av bilar.

Just där har det gått fel. Den övergripande anledningen till att så få vänder sig hit med seriösa diskussioner om bilar är just eftersom den tekniska kompetensen här är förhållandevis låg jämfört med andra liknande sajter. Anledningen till att den tekniska kompetensen är låg är för att de som besitter den kompetens som efterfrågas hellre söker sig annorstädes då de anser Garaget vara för mycket av en sandlåda/lekplats, med för lite fokus på just bilar/motor och för mycket på nätverkande - i brist på en bättre lämpad term.

Hur ska vi då uppnå en kombination av det som står i det citerade inlägget? Jag vill be alla som skriver i tråden att ta sig en ordentlig funderare angående det innan de fortsätter skriva upplägga inlägg där man drar upp samma argument gång efter gång. Tänk er ett ögonblick in i rollen som ägare till Garaget och finn en lösning där du får slut på sandlådan/lekplatsen och gör sajten mer seriöst bilinriktad så att rätt kompetens lockas hit men utan att för den sakens skull begränsa de sociala funktionerna.

Jag kan fritt tillstå att jag var en av de i administrationen som ställde mig helhjärtat bakom de förändringar som föreslogs gällande bloggarna. I dåvarande stund syntes det mig vara en av få åtgärder som fanns att vidta för att uppnå - eller åtminstone komma närmare - målsättningen med sajten. Om det beror på de sociala funktionerna att Garaget blivit för mycket sandlåda/lekplats, vad vore då mer träffande än att begränsa de sociala funktionerna? Bloggen är nog den största sociala funktionen som finns på sajten i dagsläget, och följaktligen blev den en av de springande punkterna att ta itu med.

Jag är inte längre riktigt lika säker på att förändringarna som genomförts är den bästa lösningen som kunde finnas. Ett steg i rätt riktning är det helt klart, det är jag fortfarande övertygad om. En kompromiss hade nog dock varit bättre, där det personliga bloggandet begränsas och ges en mindre framträdande plats, men där det jämväl finns kvar.

Nu är jag inte helt förvissad om huruvida de andra i administrationen eller ens Chrizz håller med mig i det jag har skrivit, men det kommer att visa sig.

I övrigt ska jag påpeka att tillmälen eller annan förolämpande personlig kritik inte kommer att accepteras bara för att diskussionen är hetsig. Håll er till etiketten, håll er on-topic och använd sakliga argument så kommer både ni själva samt diskussionen som helhet att tas på större allvar och ni slipper riskera att ni tilldelas varningar eller att tråden stängs.

bra o sakligt det du skrivit.. men en fråga som inte fått svar än är vad som menar med fordonsrelaterat..
Och om det är okej att blanda fordon med det dagliga eller som det är nu.. "jag har bytt torkarblad på min bil"

Sharky
15 december 2010 · 10 287 Inlägg

Hoppas ni läser vad jag skriver här:

HÅLL ER TILL TOPIC

Diskutera inte "vinterbilsproblematiken" eller annat liknande här. Håll er till frågan om Bloggen. Vi vill kunna hålla tråden öppen så att så många som vill skall kunna skriva sin åsikt.

Går ni off-topic så blir det först en tillsägelse - sedan en varning. Samma gäller om ni börjar ge er på varandra eller börjar vräka ur er invektiv.

Göran
Moderator

(Sedan så är det milsvid skillnad mellan att inte utnyttja/läsa bloggen och skita i den.....)

Senast redigerat av Sharky (15 december 2010)

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
skruttan Klassvärd/fram matare
15 december 2010 · 215 Inlägg

Sharky skrev:
Hoppas ni läser vad jag skriver här:

HÅLL ER TILL TOPIC

Diskutera inte "vinterbilsproblematiken" eller annat liknande här. Håll er till frågan om Bloggen.

Går ni off-topic så blir det först en tillsägelse - sedan en varning. Samma gäller om ni börjar ge er på varandra eller börjar vräka ur er invektiv.

Göran
Moderator

(Sedan så är det milsvid skillnad mellan att inte utnyttja/läsa bloggen och skita i den.....)

Göran det med "vinterbilarna" alla ser vi olika på det har tagits upp i Bloggarna därför kan det vara just därför någon nämnt det här.. Bara så du vet..
Vill inte bli varnad nu bara en förklaring till att varför det kan ha tagits upp här.. vet inte hur mycke du varit inne o läst bloggarna innan..

Mvh Skruttan

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
15 december 2010 · 991 Inlägg

jag som inte vart aktiv på några dagar såg nyss detta och konstaterar att jag måste fundera på vad jag tycker ordentligt ninan jag skrievr ngt.

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
Sharky
15 december 2010 · 10 287 Inlägg

Tex inlägg nr 316 och 320 är Off-Topic.

/Göran

skruttan skrev:

Sharky skrev:
Hoppas ni läser vad jag skriver här:

HÅLL ER TILL TOPIC

Diskutera inte "vinterbilsproblematiken" eller annat liknande här. Håll er till frågan om Bloggen.

Går ni off-topic så blir det först en tillsägelse - sedan en varning. Samma gäller om ni börjar ge er på varandra eller börjar vräka ur er invektiv.

Göran
Moderator

(Sedan så är det milsvid skillnad mellan att inte utnyttja/läsa bloggen och skita i den.....)

Göran det med "vinterbilarna" alla ser vi olika på det har tagits upp i Bloggarna därför kan det vara just därför någon nämnt det här.. Bara så du vet..
Vill inte bli varnad nu bara en förklaring till att varför det kan ha tagits upp här.. vet inte hur mycke du varit inne o läst bloggarna innan..

Mvh Skruttan

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Hamilton
15 december 2010 · 8 872 Inlägg

skruttan skrev:
men en fråga som inte fått svar än är vad som menar med fordonsrelaterat..
Och om det är okej att blanda fordon med det dagliga eller som det är nu.. "jag har bytt torkarblad på min bil"

Jag tolkar en blogg som en dagbok fast på nätet och har du ett trängande behov av att dela med dig av att du just bytt torkarblad på din bil så får det enligt mig anses som fordonsrelaterat då bladen bevisligen sitter på ett fordon.
Om jag personligen skulle blogga så är det tveksamt om jag skulle dela med mig av just den händelsen att jag byt torkarblad eller att jag tankat bilen kl 21.30 en Tisdag.

Skule jag däremot ha gjort större inggrepp på bilen som tar längre tid än det tar att skriva detta inlägg så skulle jag överväga att blogga om det

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Alecci
15 december 2010 · 2 014 Inlägg

skruttan skrev:
bra o sakligt det du skrivit.. men en fråga som inte fått svar än är vad som menar med fordonsrelaterat..
Och om det är okej att blanda fordon med det dagliga eller som det är nu.. "jag har bytt torkarblad på min bil"

Inga direkta riktlinjer har ännu utformats för oss i administrationen att luta oss mot och det är nog anledningen till att frågan inte besvarats tidigare.

Om vi säger som så här tills vidare (antar att Chrizz eller annan överordnad korrigerar mig vid behov) så ska det allmänna intrycket av blogginlägget vara att det är fordonsrelaterat. Sen om varje ord, mening, rad eller stycke är det eller inte tror jag är av mindre vikt.

Majoriteten av texten i ett blogginlägg ska alltså ha med bilar/fordon att göra, men inte nödvändigtvis allt.

I övrigt ber jag att få återkomma då jag utarbetat en kompromiss som jag nu inväntar reaktioner på från övriga som ingår i administrationen som bland annat behandlar just denna fråga.

Tillägg: Förtydligande
Att skriva en rad om torkarbladsbyte och sedan tolv rader om att mormor fått frukosten för sent varje morgon i en vecka på sitt nya ålderdomshem är alltså inte OK, även om raden om torkarbladsbyte står överst.

Senast redigerat av Alecci (15 december 2010)

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
skruttan Klassvärd/fram matare
15 december 2010 · 215 Inlägg

Alecci skrev:

skruttan skrev:
bra o sakligt det du skrivit.. men en fråga som inte fått svar än är vad som menar med fordonsrelaterat..
Och om det är okej att blanda fordon med det dagliga eller som det är nu.. "jag har bytt torkarblad på min bil"

Inga direkta riktlinjer har ännu utformats för oss i administrationen att luta oss mot och det är nog anledningen till att frågan inte besvarats tidigare.

Om vi säger som så här tills vidare (antar att Chrizz eller annan överordnad korrigerar mig vid behov) så ska det allmänna intrycket av blogginlägget vara att det är fordonsrelaterat. Sen om varje ord, mening, rad eller stycke är det eller inte tror jag är av mindre vikt.

Majoriteten av texten i ett blogginlägg ska alltså ha med bilar/fordon att göra, men inte nödvändigtvis allt.

I övrigt ber jag att få återkomma då jag utarbetat en kompromiss som jag nu inväntar reaktioner på från övriga som ingår i administrationen som bland annat behandlar just denna fråga.

Tusen tack för ditt raka o snabba svar.. nu har man lite riktlinjer o gå på..

Alecci
15 december 2010 · 2 014 Inlägg

skruttan skrev:
Tusen tack för ditt raka o snabba svar.. nu har man lite riktlinjer o gå på..

Vänligen se även mitt förtydligande i mitt tidigare svar, i det fall jag kanske var lite svävande i mitt inlägg.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
15 december 2010 · 991 Inlägg

Även om de kan va skoj att läsa om andra saker än just bilr i bloggarna får väl folk länka sina vanliga bloggar. Jag har bestämt mig för att jag förstår och uppskattar fordonsblogg. För även om jag inte alltid skrivit just fordonsbloggar så tror jag de kommer blir bra.

Well done boys ( för ni är väl boys admins? om inte så boys and girls för jämställdheten )

MÅ gott ta de lugnt alla å tänk på hjärtat, finns värre saker att brusa upp för.
Men starka reaktioner på 18 sidor betyder ju egentligen att de är mkt aktiva människor här iaf.

Må gott!

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
Roos
15 december 2010 ·

En sak jag har att påpeka är att även funktionen "flest tummar" tagits bort.
För även om allt som skrivs är relaterat till fordon/bilar så är faktiskt vissa saker väldigt mer läsvärt än annat, och det är sådant man lätt kan missa då ifall man inte är vän med personen som skrivit.

Är väl typ det negativa jag har att komma med.

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
15 december 2010 · 991 Inlägg

Roos skrev:
En sak jag har att påpeka är att även funktionen "flest tummar" tagits bort.
För även om allt som skrivs är relaterat till fordon/bilar så är faktiskt vissa saker väldigt mer läsvärt än annat, och det är sådant man lätt kan missa då ifall man inte är vän med personen som skrivit.

Är väl typ det negativa jag har att komma med.

Där håller ja med dig, kan ju va skoj att hitta nya bilar/ägare att följa på så sätt. smile

Däremot vet jag hur de är att sitta på ett forum som moderator och de är INTE en dans på rosor.
Garaget är dessutom enormt mycket större.

Vi äger inte garaget och vi bestämmer inte men kan komma med önskemål om att få ha tummen kvar iaf!

Keep up!

Senast redigerat av Eliza (15 december 2010)

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
Tega Yrkesförare
15 december 2010 · 1 073 Inlägg

Jag tycker det är helt rätt. Risken att sajten med tiden mattas ur till ett allmänt flashbackforum med lite bilinslag är ganska stor om man inte håller hårt på just bilfokus och inget annat.

Tummarna upp admins!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang