Heeej.. söker nya vänner

sofiiakarlsson
8 februari 2011 · 20 Inlägg

Heeejsan!!
Nu är det så här att jag letar efter nya vänner här inne och hoppas jag skall hitta några roliga filurer..
hoppas det finns några här inne som vill bli vän med mig hehehe:P

Tschagerlund
8 februari 2011 · 133 Inlägg

Nej, jag misstänker att det går ganska snabbt här inne tongue Att vara bilintresserad har många fördelar!

Hon: Det är ju bara en bil.
Jag: Du är bara en tjej.
Nissan 350z (2004)
Atenza Never drive faster than your angel can fly
8 februari 2011 · 338 Inlägg

Alla bilintresserade är väl vänner oavsett dom vill eller inte smile smile smile

Hellre Nürburgring än vigselring
Volvo V70 D5 AWD "R-Design" (2011)
TurbOla Reservdansk
8 februari 2011 · 6 271 Inlägg

Och eftersom du är tjej kommer typ 96% av alla killar på Garaget vilja bli vän med dig, så du har inget att oroa dig över. roll

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
Tschagerlund
8 februari 2011 · 133 Inlägg

Atenza skrev:
Alla bilintresserade är väl vänner oavsett dom vill eller inte smile smile smile

Haha, det är väl det som är så underbart? Jag önskar dock att jag hade lite fler bilintresserade polare i Malmö/Lund området så att man kan lära sig mer! Samt att umgås med några öl är ju aldrig fel wink

Hon: Det är ju bara en bil.
Jag: Du är bara en tjej.
Nissan 350z (2004)
Atenza Never drive faster than your angel can fly
8 februari 2011 · 338 Inlägg

TurbOla skrev:
Och eftersom du är tjej kommer typ 96% av alla killar på Garaget vilja bli vän med dig, så du har inget att oroa dig över. roll

TurbOla har precis skickat en vänförfrågan till dig lät det som smile

Hellre Nürburgring än vigselring
Volvo V70 D5 AWD "R-Design" (2011)
Atenza Never drive faster than your angel can fly
8 februari 2011 · 338 Inlägg

Tschagerlund skrev:

Atenza skrev:
Alla bilintresserade är väl vänner oavsett dom vill eller inte smile smile smile

Haha, det är väl det som är så underbart? Jag önskar dock att jag hade lite fler bilintresserade polare i Malmö/Lund området så att man kan lära sig mer! Samt att umgås med några öl är ju aldrig fel wink

Nej du det e livet det.. Brukar lägga ut på lokala forum ang grillning å snacka skit hemma hos mig, brukar bli mycket trevligt smile

Hellre Nürburgring än vigselring
Volvo V70 D5 AWD "R-Design" (2011)
TurbOla Reservdansk
8 februari 2011 · 6 271 Inlägg

Atenza skrev:

TurbOla skrev:
Och eftersom du är tjej kommer typ 96% av alla killar på Garaget vilja bli vän med dig, så du har inget att oroa dig över. roll

TurbOla har precis skickat en vänförfrågan till dig lät det som smile

...eller inte. roll
Men om man tittar på en tjejs sida med en bil, oavsett märke och modell, så brukar det finnas typ 2000 kommentarer till alla bilder, hur fina eller obetydliga de är. tongue

Tumregel är att tjejer får extremt mycket uppmärksamhet på Garaget.

Senast redigerat av TurbOla (8 februari 2011)

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
940_44
8 februari 2011 · 850 Inlägg

jag gärna!wink som en sa kommer inte ta långt tid innan du har några vänner här!wink

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood
sofiiakarlsson
8 februari 2011 · 20 Inlägg

haha märker det har fått mig massa vänner men inte en enda har presenterat sig.. dålig stil..

940_44
8 februari 2011 · 850 Inlägg

sofiiakarlsson skrev:
haha märker det har fått mig massa vänner men inte en enda har presenterat sig.. dålig stil..

haha brukar va såwink   jag heter robin

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood
dedline
8 februari 2011 · 143 Inlägg

heeh ett fruntimmer har inte svårt o skaffa sig vänner på garaget som de andra säger:P

Volvo 740 T5 "740 T5" (1988)
TireSlayer Tvivlare
8 februari 2011 · 2 266 Inlägg

Jag tar ställning när jag ser vad du kör för bil wink kan ju inte va vän med vemsomhelst ju cool

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.
Mazter clio sport
8 februari 2011 · 54 Inlägg

TurbOla skrev:

Atenza skrev:

TurbOla skrev:
Och eftersom du är tjej kommer typ 96% av alla killar på Garaget vilja bli vän med dig, så du har inget att oroa dig över. roll

TurbOla har precis skickat en vänförfrågan till dig lät det som smile

...eller inte. roll
Men om man tittar på en tjejs sida med en bil, oavsett märke och modell, så brukar det finnas typ 2000 kommentarer till alla bilder, hur fina eller obetydliga de är. tongue

Tumregel är att tjejer får extremt mycket uppmärksamhet på Garaget.

håller med dig turbola!! ha man fin bil så få man 2-3 kommentarer men stå de en tjej framför en ful 240 få den 100 kommentarer på en gång. Att en tjej framför en bil kan göra så mkt. haha.. men men...

Mazter *ThE oNe AnD oNlY*
ironhead volvoraggare
8 februari 2011 · 4 776 Inlägg

hon ser bra ut också eller vad tycker ni  grabbar

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
940_44
8 februari 2011 · 850 Inlägg

ironhead skrev:
hon ser bra ut också eller vad tycker ni  grabbar

håller med till 100 procent:Dbig_smilebig_smile

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood
TurbOla Reservdansk
8 februari 2011 · 6 271 Inlägg

Mazter skrev:
håller med dig turbola!! ha man fin bil så få man 2-3 kommentarer men stå de en tjej framför en ful 240 få den 100 kommentarer på en gång. Att en tjej framför en bil kan göra så mkt. haha.. men men...

Inget agg mot trådskaparen eller någonting, jag ville bara poängtera att hon lär inte ha problem att skaffa vänner, eller ja, folk som vill lägga till henne som vän på Garaget. tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
J0ck3e
8 februari 2011 · 247 Inlägg

Shit ni behöver inte ragga på G,org roll

Mvh Jocke
Hatar dryga personer.
strandberg31
8 februari 2011 · 2 419 Inlägg

sofiiakarlsson skrev:
Heeejsan!!
Nu är det så här att jag letar efter nya vänner här inne och hoppas jag skall hitta några roliga filurer..
hoppas det finns några här inne som vill bli vän med mig hehehe:P

Räknas det ifall jag själv tycker att jag är rolig? wink

Nissan Skyline R33 GTST "MINTY" (1994)
Mazter clio sport
8 februari 2011 · 54 Inlägg

TurbOla skrev:

Mazter skrev:
håller med dig turbola!! ha man fin bil så få man 2-3 kommentarer men stå de en tjej framför en ful 240 få den 100 kommentarer på en gång. Att en tjej framför en bil kan göra så mkt. haha.. men men...

Inget agg mot trådskaparen eller någonting, jag ville bara poängtera att hon lär inte ha problem att skaffa vänner, eller ja, folk som vill lägga till henne som vän på Garaget. tongue

förstod de wink de inget illa mot henne alls men allmänt så räcker det med en tjej framför en bil så få man mer uppmärksamhet även hur bruden elle bilen se ut.

Mazter *ThE oNe AnD oNlY*
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang