Sommarjobb?

Koniiz
25 februari 2011 · 118 Inlägg

Tjena!


Har fyllt 18 för ett tag sen och nu när man är mitt uppe i sommarjobbsletandet så tänkte jag att jag lika gärna kunde kolla med er, som antagligen är rätt erfarna när det gäller sånt här!


Är på gång med körkortet och har det färdigt i vår, det borde ju öppna en del möjligheter? Har snackat med några bilverkstäder i närheten men ingen verkar vara sådär jätteintresserad, så jag undrar helt enkelt...


Var finns det pengar och tjäna ifall man har körkort? Vart borde man testa lyckan? Var finns företagen eller människorna som nästan alltid behöver extra bärhjälp eller vad det nu kan handla om?

Vill helst tjäna svarta pengar så man får allting rätt ner i fickan, men ja, huvudsaken är ju att man får tag i ett jobb överhuvudtaget!



Ös på med tips grabbar och tjejer!

Mvh

Alla ska haft en volvo 740 en gång i livet.
För då kommer man till himlen.
För då har man haft sitt helvete här i livet.
bamw
25 februari 2011 · 87 Inlägg

Tänk inte så mycket på svarta pengar nu, först ska du fixa ett jobb.
Det kanske inte är det enklaste men googla på sommarjobb, kolla vilka olika jobb det finns, sen kan du skriva att ditt körkort snart är på väg då du har det som mål och att det kan underlätta vissa tjänster för det företaget ifall du ska transportera saker osv så har du b-kört vilket är kanon..

Så haka inte upp dig på bil jobb med verkstad osv, ta något random bara.

http://tyskbilimport.se - importera bil från tyskland
Hamilton
25 februari 2011 · 8 873 Inlägg

Koniiz skrev:
Tjena!


Har fyllt 18 för ett tag sen och nu när man är mitt uppe i sommarjobbsletandet så tänkte jag att jag lika gärna kunde kolla med er, som antagligen är rätt erfarna när det gäller sånt här!


Är på gång med körkortet och har det färdigt i vår, det borde ju öppna en del möjligheter? Har snackat med några bilverkstäder i närheten men ingen verkar vara sådär jätteintresserad, så jag undrar helt enkelt...


Var finns det pengar och tjäna ifall man har körkort? Vart borde man testa lyckan? Var finns företagen eller människorna som nästan alltid behöver extra bärhjälp eller vad det nu kan handla om?

Vill helst tjäna svarta pengar så man får allting rätt ner i fickan, men ja, huvudsaken är ju att man får tag i ett jobb överhuvudtaget!



Ös på med tips grabbar och tjejer!

Mvh

Låser tråden då "svartjobb" är inget vi vill ha i forumet.
Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang