Eftersnack: Friday Night Meet 13/5 Parkeringshuset våning 3/4 Jakobsberg 20.00

evilaudio
20 maj 2011 · 16 195 Inlägg

MrBaad skrev:
en person har börnat framför 2 av våra bilar en gång i tiden . den killen åkte ut genom rutan smile så börna gärna framför oss igen smile det blir dyrt och gör jävligt ont.. synd bara att den gamla skolan inte lärt ut hur det går till på träffar och race .. .. ..

tönt wink

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
MrBaad
20 maj 2011 · 50 Inlägg

evilaudio skrev:

MrBaad skrev:
en person har börnat framför 2 av våra bilar en gång i tiden . den killen åkte ut genom rutan smile så börna gärna framför oss igen smile det blir dyrt och gör jävligt ont.. synd bara att den gamla skolan inte lärt ut hur det går till på träffar och race .. .. ..

tönt wink

hahah Pusspå dig smile kom åk med dit i dag å pumpa bas big_smile

Baad Är inget man Är .. Det är Nått Man Föds Till ...
evilaudio
20 maj 2011 · 16 195 Inlägg

MrBaad skrev:

evilaudio skrev:

MrBaad skrev:
en person har börnat framför 2 av våra bilar en gång i tiden . den killen åkte ut genom rutan smile så börna gärna framför oss igen smile det blir dyrt och gör jävligt ont.. synd bara att den gamla skolan inte lärt ut hur det går till på träffar och race .. .. ..

tönt wink

hahah Pusspå dig smile kom åk med dit i dag å pumpa bas big_smile

man får ju inte spela i garaget så de känns rätt meningslöst att åka dit.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
MrBaad
20 maj 2011 · 50 Inlägg

haha jodå bara spela på tongue finns juh ingen som kommer ens försöka överrösta dig big_smile jag åker dit å ger detta en chans till .. sist jag åkte vart det bajs .. men åker och ger grabbarna en chans till är bra att dom kör sin grej tycker jag .. så då kan man stötta dom :smile

Baad Är inget man Är .. Det är Nått Man Föds Till ...
evilaudio
20 maj 2011 · 16 195 Inlägg

MrBaad skrev:
haha jodå bara spela på tongue finns juh ingen som kommer ens försöka överrösta dig big_smile jag åker dit å ger detta en chans till .. sist jag åkte vart det bajs .. men åker och ger grabbarna en chans till är bra att dom kör sin grej tycker jag .. så då kan man stötta dom :smile

om du läser i tråden så ser du va folk klagat mest på.

alla som spelar hög musik i garaget.. så ja stannar hemma.  eller snarare a åker till mit garaget å bygger vidare big_smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
MrBaad
20 maj 2011 · 50 Inlägg

hahah jag vet men kul å jävlas lite är juh som sagt 740 å deras gas 12 or big_smile

Baad Är inget man Är .. Det är Nått Man Föds Till ...
mikkep
24 maj 2011 · 147 Inlägg

att folk buskör i garaget är ju bra onödigt samt håller på leker. Dock enligt mig så hör väl lite av billjud till sådana träffar? även fast jag verkligen iinte är intresserad av billjud

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang