Konstig intresserad köpare ??

Bmw_Bertil Ljud freak !
23 juli 2011 · 928 Inlägg

Hejsan en som har vissat intresse för min bil jag har på blocket ! Men tycker de verkar skumt ! Han skriver på engelska ! Klistrar in det så får ni själva bedöma ! Ska man lita på någon sådan eller är de något skumt på gång ??

Good, i am still interested..What is the body condition? I think 65,000 SEK is a good price. I will take care of all shipment preparations and payment will be sent through PayPal.Do you have a PayPal account already?,and i will be needing your email with PayPal for payment or you could send me an invoice(ill handle the PayPal surcharge) and if you don't have an account, you can easily create an account fast and easy at www.paypal.com

PayPal is the fastest and easiest way for me to make the payment.And also i will arrange the pickup at your place and transport to my home and also don't know forget to get back to me with your mobile number.

Awaiting your response.

Chevrolet C10 "Fat Bottom Girl" (1969)
BMW 540 E39 Sedan "Titanium" (2000)
fredde85
23 juli 2011 · 1 798 Inlägg

De där är fejk skit i den

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
Bmw_Bertil Ljud freak !
23 juli 2011 · 928 Inlägg

Tycker de verkar skumt liksom hmm

BMW 540 E39 Sedan "Titanium" (2000)
Chevrolet C10 "Fat Bottom Girl" (1969)
fredde85
23 juli 2011 · 1 798 Inlägg

Har vart uppe på gorg flera gånger förut me samma mail jag har även fått de på någon jag sålde. Är ju för bra för o vara sant o då är de ju inte de

Senast redigerat av fredde85 (23 juli 2011)

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
Bmw_Bertil Ljud freak !
23 juli 2011 · 928 Inlägg

Men förstår inte hur ska han igentligen kunna fuska om han sätter in pengarna på paypal ?

Chevrolet C10 "Fat Bottom Girl" (1969)
BMW 540 E39 Sedan "Titanium" (2000)
turbodeath
23 juli 2011 · 2 452 Inlägg

är ju tydligen inga problem att fuska...har för mig det var en tråd uppe hur dom fuskar här på garaget med paypal

döden kommer tillbaka
Ulf_W bilder.ulfw.se
23 juli 2011 · 1 103 Inlägg
"He who sacrifices freedom for security deserves neither"
Bmw_Bertil Ljud freak !
23 juli 2011 · 928 Inlägg

ofan men paypal skryter å prontera att de är de säkraste sättet att få betala å få betalt via internet ?? tongue

BMW 540 E39 Sedan "Titanium" (2000)
Chevrolet C10 "Fat Bottom Girl" (1969)
bmwp0wer
23 juli 2011 · 48 Inlägg

jag fick liknande fast kortare på sms... 4st likadana fast alla från olika nummer..

BMW 320 v8 "WHY NOT drift team" (1988)
Bmw_Bertil Ljud freak !
23 juli 2011 · 928 Inlägg

ofan !

BMW 540 E39 Sedan "Titanium" (2000)
Chevrolet C10 "Fat Bottom Girl" (1969)
Mikael1977
23 juli 2011 · 67 Inlägg

Att folk ens värderar att skicka skit utomlands!?
Jag hade hellre sålt den för halva priset till min snygga granne, bara jag slipper styra med utlandssändningar wink

940R
23 juli 2011 · 1 567 Inlägg

Bmw_Bertil skrev:
Hejsan en som har vissat intresse för min bil jag har på blocket ! Men tycker de verkar skumt ! Han skriver på engelska ! Klistrar in det så får ni själva bedöma ! Ska man lita på någon sådan eller är de något skumt på gång ??

Good, i am still interested..What is the body condition? I think 65,000 SEK is a good price. I will take care of all shipment preparations and payment will be sent through PayPal.Do you have a PayPal account already?,and i will be needing your email with PayPal for payment or you could send me an invoice(ill handle the PayPal surcharge) and if you don't have an account, you can easily create an account fast and easy at www.paypal.com

PayPal is the fastest and easiest way for me to make the payment.And also i will arrange the pickup at your place and transport to my home and also don't know forget to get back to me with your mobile number.

Awaiting your response.

Vad för mail adress har han ? heter han Dan?

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Andromeda Rumpmas
23 juli 2011 · 3 860 Inlägg

Bmw_Bertil skrev:
Men förstår inte hur ska han igentligen kunna fuska om han sätter in pengarna på paypal ?

Testa då, det verkar ju vara vattentätt roll

Saab 9-3 Griffin 2,0T Hirsch Biopow. "En av fem på Garaget" (2012)
Bmw_Bertil Ljud freak !
23 juli 2011 · 928 Inlägg

Nee tongue Men dom gör ju falsk marknads förning om dom nu påstår sig detta ??

BMW 540 E39 Sedan "Titanium" (2000)
Chevrolet C10 "Fat Bottom Girl" (1969)
Bmw_Bertil Ljud freak !
23 juli 2011 · 928 Inlägg

940R skrev:

Bmw_Bertil skrev:
Hejsan en som har vissat intresse för min bil jag har på blocket ! Men tycker de verkar skumt ! Han skriver på engelska ! Klistrar in det så får ni själva bedöma ! Ska man lita på någon sådan eller är de något skumt på gång ??

Good, i am still interested..What is the body condition? I think 65,000 SEK is a good price. I will take care of all shipment preparations and payment will be sent through PayPal.Do you have a PayPal account already?,and i will be needing your email with PayPal for payment or you could send me an invoice(ill handle the PayPal surcharge) and if you don't have an account, you can easily create an account fast and easy at www.paypal.com

PayPal is the fastest and easiest way for me to make the payment.And also i will arrange the pickup at your place and transport to my home and also don't know forget to get back to me with your mobile number.

Awaiting your response.

Vad för mail adress har han ? heter han Dan?

mitrea hammond säger han att han heter å han meilj är mitreahammond101@hotmail.com

BMW 540 E39 Sedan "Titanium" (2000)
Chevrolet C10 "Fat Bottom Girl" (1969)
Andromeda Rumpmas
23 juli 2011 · 3 860 Inlägg

Bmw_Bertil skrev:
Nee tongue Men dom gör ju falsk marknads förning om dom nu påstår sig detta ??

Du fattar inte vad scammen går ut på, men det är lugnt, dom lever på att folk är dumma wink

1. De betalar dig för bilen i osett skick, vi säger 10 000$.

2. De lägger på 1000$ för frakten.
Allt betalas in på Paypal.

3. Du får uppgifter om fraktfirman och hur du ska betala frakten. Hint: Fraktfirman är falsk, de får pengarna.

4. Glad i hågen eftersom du fått pengarna betalar du fraktavgiften till "fraktfirman".

5. Ett par veckor går och Paypal kommer på att pengarna inte existerar när du vill ha ut dom. Pengarna du betalat frakten med var dock "riktiga" pengar. Dina pengar. Det är det bluffen går ut på.

En annan variant är att de är lite latare, och då får du en länk till en falsk paypal-sida där det står att du fått pengarna.

Tänk dig att dessa mail går automatiskt till alla bilannonser på Blocket och dess utländska motsvarigheter. Om en av 1000 går på det blir det en hel del pengar till slut om man tänker sig 1000$ från var och en.

Edit: De skickar från olika mail hela tiden. När jag sålde sist hette dom typ ralph.parker@hotmail.com. Fick ett SMS typ samma minut som annonsen godkändes tongue

Senast redigerat av Andromeda (23 juli 2011)

Saab 9-3 Griffin 2,0T Hirsch Biopow. "En av fem på Garaget" (2012)
CoTTeX
23 juli 2011 · 49 Inlägg

Bmw_Bertil skrev:
Nee tongue Men dom gör ju falsk marknads förning om dom nu påstår sig detta ??

Är inget fel på paypal, läste om att dom som påstår att dom vill köpa och ska sätta in pengar genom paypal fejkar det så det ser ut som det. Fast paypal aldrig ens är inblandat. hur vet jag inte,  men var ju nån som blev lurad så som det var skriet om på aftonbladet.

lite efter visst:D

Senast redigerat av CoTTeX (23 juli 2011)

tobswede
24 juli 2011 · 6 Inlägg

Fick nyligen samma mail som ovan

*Good, i am still interested..What is the body condition? I think 65,000 SEK is a good price. I will take care of all shipment preparations and payment will be sent through PayPal.Do you have a PayPal account already?,and i will be needing your email with PayPal for payment or you could send me an invoice(ill handle the PayPal surcharge) and if you don't have an account, you can easily create an account fast and easy at www.paypal.com

PayPal is the fastest and easiest way for me to make the payment.And also i will arrange the pickup at your place and transport to my home and also don't know forget to get back to me with your mobile number.

Awaiting your response.*

Tyckte att det verkade vara alldeles för bra "deal" för en skit bil för 15 laxar! Därför gjorde jag en reseach och detta kom upp!
Tur är väl det annars hade jag blivit blåst!

Honda Integra Type R "Sexy DC2" (1999)
Bmw_Bertil Ljud freak !
25 juli 2011 · 928 Inlägg

Skickade att han va välkommen å köpa bilen kontant på plats i egen hög person smile Han har inte svarat sen dess tongue haha

Chevrolet C10 "Fat Bottom Girl" (1969)
BMW 540 E39 Sedan "Titanium" (2000)
vjvan3000
25 juli 2011 · 6 Inlägg

slopa den  nissen för de e bedrägeri hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang