Stulen merca i nyköping.. 17/4.

SickGirl
17 april 2012 ·

Ja gott folk, min nya bil blev stulen idag, inte ens ägt den en vecka.
Har ni sett den eller vet vilka det var får ni gärna säga till..



[url=http://www.garaget.org/mypage/gallery_image.php?user=156902&image=1603445]https://www1.garaget.org/gallery/images/157/156902/156902-98eea53a9ab98c716e2c48fd4638cfc1.jpg[/url
REG NR: NSN 593


för er som känner till nyköping stals den vid vipsgrillen mitt på ljusa dagen..

careau
18 april 2012 · 1 624 Inlägg

SickGirl skrev:
Ja gott folk, min nya bil blev stulen idag, inte ens ägt den en vecka.
Har ni sett den eller vet vilka det var får ni gärna säga till..



[url]http://www1.garaget.org/gallery/images/157/156902/156902-98eea53a9ab98c716e2c48fd4638cfc1.jpg[/url
REG NR: NSN 593


för er som känner till nyköping stals den vid vipsgrillen mitt på ljusa dagen..

Fick du alla nycklar när du köpte bilen?

no_fake
18 april 2012 · 865 Inlägg

careau skrev:

SickGirl skrev:
Ja gott folk, min nya bil blev stulen idag, inte ens ägt den en vecka.
Har ni sett den eller vet vilka det var får ni gärna säga till..



[url]http://www1.garaget.org/gallery/images/157/156902/156902-98eea53a9ab98c716e2c48fd4638cfc1.jpg[/url
REG NR: NSN 593


för er som känner till nyköping stals den vid vipsgrillen mitt på ljusa dagen..

Fick du alla nycklar när du köpte bilen?

hur fan kan man veta om man fått alla nycklar om man köpt av nån man inte känner?

careau
18 april 2012 · 1 624 Inlägg

no_fake skrev:

careau skrev:

SickGirl skrev:
Ja gott folk, min nya bil blev stulen idag, inte ens ägt den en vecka.
Har ni sett den eller vet vilka det var får ni gärna säga till..



[url]http://www1.garaget.org/gallery/images/157/156902/156902-98eea53a9ab98c716e2c48fd4638cfc1.jpg[/url
REG NR: NSN 593


för er som känner till nyköping stals den vid vipsgrillen mitt på ljusa dagen..

Fick du alla nycklar när du köpte bilen?

hur fan kan man veta om man fått alla nycklar om man köpt av nån man inte känner?

Vanligtvis är det väl förhelvete 2 eller 3 nycklar man får? Pappskalle.

no_fake
18 april 2012 · 865 Inlägg

careau skrev:

no_fake skrev:

careau skrev:

Fick du alla nycklar när du köpte bilen?

hur fan kan man veta om man fått alla nycklar om man köpt av nån man inte känner?

Vanligtvis är det väl förhelvete 2 eller 3 nycklar man får? Pappskalle.

ja men de kan alltid finnas en nyckel till

joakim89
18 april 2012 · 1 265 Inlägg

no_fake skrev:

careau skrev:

no_fake skrev:

hur fan kan man veta om man fått alla nycklar om man köpt av nån man inte känner?

Vanligtvis är det väl förhelvete 2 eller 3 nycklar man får? Pappskalle.

ja men de kan alltid finnas en nyckel till

Kan ju vara kopierat en nyckel extra?

loow Jävel
18 april 2012 · 2 018 Inlägg

vad spelar det för roll? Bilen är borta.. Då skiter man väl i nycklar och är mer inne på att hitta bilen smile?

You got to risk it, to get the biscuit :)
JoacimW Ung&Dum
18 april 2012 · 430 Inlägg

Plankpojk skrev:
vad spelar det för roll? Bilen är borta.. Då skiter man väl i nycklar och är mer inne på att hitta bilen smile?

Jo men du tänk efter lite nu smile har köparen fått 1 nyckel så kan man i första tanken tänka att det är säljaren som stulit bilen tillbaka för låter jävligt suspekt...

In hoc signo vinces
loow Jävel
18 april 2012 · 2 018 Inlägg

CurvaN skrev:

Plankpojk skrev:
vad spelar det för roll? Bilen är borta.. Då skiter man väl i nycklar och är mer inne på att hitta bilen smile?

Jo men du tänk efter lite nu smile har köparen fått 1 nyckel så kan man i första tanken tänka att det är säljaren som stulit bilen tillbaka för låter jävligt suspekt...

Naturligtvis förstod jag det.
Men det har hon väl tänkt ut själv menar jag.
Så nu vill man bara hitta bilen smile

You got to risk it, to get the biscuit :)
JoacimW Ung&Dum
18 april 2012 · 430 Inlägg

Plankpojk skrev:

CurvaN skrev:

Plankpojk skrev:
vad spelar det för roll? Bilen är borta.. Då skiter man väl i nycklar och är mer inne på att hitta bilen smile?

Jo men du tänk efter lite nu smile har köparen fått 1 nyckel så kan man i första tanken tänka att det är säljaren som stulit bilen tillbaka för låter jävligt suspekt...

Naturligtvis förstod jag det.
Men det har hon väl tänkt ut själv menar jag.
Så nu vill man bara hitta bilen smile

Aja jävla klåfingriga luffare blir man aldrig av med om man inte har bilen inlåst...

In hoc signo vinces
SickGirl
18 april 2012 ·

Fick alla nycklar. O dom ja köpte bilen av var en Svensson familj så ja misstänker inte dom. Som i övrigt bor 20 mil bort. Så jävla trist bara för man behöver ju verkligen sin bil..

-Mackan- Fire And Silk
22 april 2012 · 2 254 Inlägg

Skall hålla koll efter den smile

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
SickGirl
23 april 2012 ·

Tack:) dom anar inte hur mkt dom sabba mitt liv dom jävlarna... Idioter som stal den.hmm

Rock-Star
23 april 2012 · 2 982 Inlägg

SickGirl skrev:
Fick alla nycklar. O dom ja köpte bilen av var en Svensson familj så ja misstänker inte dom. Som i övrigt bor 20 mil bort. Så jävla trist bara för man behöver ju verkligen sin bil..

okej, visst du fick alla nycklar..
men du menar att du (förutom att du fick alla nycklarna) att du inte misstänker dem för att det var en svensson familj som sålt bilen till dig?

du menar inte att familjen verkade trovärdiga och ärliga utan att det var ok för att dem var svenskar?

med såna fördomar hoppas jag att du inte får tillbaka din kära bil tyvärr

Senast redigerat av Rock-Star (23 april 2012)

SickGirl
23 april 2012 ·

Nä, behöver inte ditt jävla moral inlägg. Seriöst, hur fan kunde dom veta vart jag var exakt den tiden den dagen/tiden om dom bor 20 mil bort?
Kanske hade span på mig.. Följde efter mig o granska mig noga..
Ja.. Gjorde dom sig det besväret får dom gärna ta den jävla skit bilen kan jag ju säga.

Audi_powah
23 april 2012 · 1 515 Inlägg

Rock-Star skrev:

SickGirl skrev:
Fick alla nycklar. O dom ja köpte bilen av var en Svensson familj så ja misstänker inte dom. Som i övrigt bor 20 mil bort. Så jävla trist bara för man behöver ju verkligen sin bil..

okej, visst du fick alla nycklar..
men du menar att du (förutom att du fick alla nycklarna) att du inte misstänker dem för att det var en svensson familj som sålt bilen till dig?

du menar inte att familjen verkade trovärdiga och ärliga utan att det var ok för att dem var svenskar?

med såna fördomar hoppas jag att du inte får tillbaka din kära bil tyvärr

Well said!

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
SickGirl
23 april 2012 ·

Och VART skrev jag att det var svenskar? Kör upp din jävla skit nånstans o sluta kommentera i min tråd. Snacka fördomar här eller!!!

SickGirl
23 april 2012 ·

Tack Kaj!

Audi_powah
23 april 2012 · 1 515 Inlägg

SickGirl skrev:
Nä, behöver inte ditt jävla moral inlägg. Seriöst, hur fan kunde dom veta vart jag var exakt den tiden den dagen/tiden om dom bor 20 mil bort?
Kanske hade span på mig.. Följde efter mig o granska mig noga..
Ja.. Gjorde dom sig det besväret får dom gärna ta den jävla skit bilen kan jag ju säga.

Tror knappast att någon skulle göra sig det besväret för en gamal Merca, samt att du köpte den 20mil därifrån? Mest sannorligt är att det är en "random-stöld" då gamla bilar är väldigt lätta att kapa, Tjuven såg den och tog den som ett föremål som skulle ta honom från platts A till B, för att sedan dumpa den. Oftast så de brukar göra iaf. .

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
SickGirl
23 april 2012 ·

Audi_powah skrev:

SickGirl skrev:
Nä, behöver inte ditt jävla moral inlägg. Seriöst, hur fan kunde dom veta vart jag var exakt den tiden den dagen/tiden om dom bor 20 mil bort?
Kanske hade span på mig.. Följde efter mig o granska mig noga..
Ja.. Gjorde dom sig det besväret får dom gärna ta den jävla skit bilen kan jag ju säga.

Tror knappast att någon skulle göra sig det besväret för en gamal Merca, samt att du köpte den 20mil därifrån? Mest sannorligt är att det är en "random-stöld" då gamla bilar är väldigt lätta att kapa, Tjuven såg den och tog den som ett föremål som skulle ta honom från platts A till B, för att sedan dumpa den. Oftast så de brukar göra iaf. .

Exakt, det är vad jag tror med.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang