Här kommer en projekttråd på min S3:a för er som vill se vad som händer i framtiden. Jag hade tänkt mig att det mesta på bilen ska va svart med ytterst lite rött och silver/krom.
Här kommer en projekttråd på min S3:a för er som vill se vad som händer i framtiden. Jag hade tänkt mig att det mesta på bilen ska va svart med ytterst lite rött och silver/krom. Hoppas ni kommer gilla det
Var på mekonomen och köpte mig lite bilvårdsprodukter och de funkade faktiskt väldigt bra! Blev av med fula smårepor och fick en otrolig glans. Rekomenderas varmt Bilder på resultatet kommer senare.
Skönt, nu är strålkastarna avmonterade och Angeleyes kommer förhoppningsvis imorgon! Framrutestreamern har kommit men jag har inte hunnit hämta den hos posten. Ny framruta och toning på sidorutorna blir förmodligen på måndag!
Är någon sugen så är strålkastarna till salu, Xenon i hel och halvljus.
Nya strålkastarna är här nu men det är den gamla kabelsatsen med dem... Såklart finns det adaptrar från gammalt till nytt men inte nytt till gammalt. Vet inte hur jag ska lösa detta
Fick ta fram min dremel och kapa lite, inte världens bästa passform kanske men jag ska nog få till det! Kopplade i angeleyesen bara för att visa hur det kommer bli. Har fortfarande lite problem med hur jag ska koppla in halv/hel och positionsljus
Någon som vet var jag kan hitta ett kopplings schema?