Vart köper du dina sommar däck??

Vurtne DEVIL
21 februari 2013 · 1 171 Inlägg

Hos privatperson, han säljer iofs bara kinadäck, men till ett väldigt bra pris!

bmw m power
Nissan Skyline R33 "fzt" (1994)
Audi A6 Avant 2.0TFSI "twisted" (2006)
Dream_ Lastmaskinförare/produktions arbetare
21 februari 2013 · 296 Inlägg

steifan skrev:

Dream_ skrev:

CHEEVA skrev:

gött med däckhandlare som ger bort grejjerna nästan gratis smile

Beror på hur du ser det , tror inte nån av er köper däck till 3 hjullastare & två lastbilar smile ochv om ni tittar upp lite priser på nokian till hjullastare så kanske ni förstår varför man ibland kan göra en bra affär åt rätt håll för mig men fel om du ska se till dom wink

Haha då var det viss skillnad big_smile Btw så såg jag att Nokian ha ett "nytt" däck som heter Hakka Black för norden och zLine för övriga marknader/eller motsvarande. Antar att det ersätter Hakka Z / Z G2.

Ja , men en ska få det billigt ibland istället för bara dyrt smile jasså , kan vara värt att kolla upp då det ska beställas nya fälgar till v70in kanske smile

Det blir som det blir!
rosenboa
22 februari 2013 · 4 Inlägg

Bilskrotar säljer fina däck med lättisar köpte till min 850 nästan nya däck 1800 spänn med lättisar ett klipp Michelindäck.Blir du trött på fälgens design köp beg på skroten igen du tjänar på det.

Hermanssons_Garage
22 februari 2013 · 2 415 Inlägg

rosenboa skrev:
Bilskrotar säljer fina däck med lättisar köpte till min 850 nästan nya däck 1800 spänn med lättisar ett klipp Michelindäck.Blir du trött på fälgens design köp beg på skroten igen du tjänar på det.

japp! ibland har man turen och hittar nästan splitt nya däck. jag håller ögonen öppna på mina skrotar!

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
steifan DR!FTT3KN!K3R
22 februari 2013 · 10 427 Inlägg

Tryck_o_pys skrev:

rosenboa skrev:
Bilskrotar säljer fina däck med lättisar köpte till min 850 nästan nya däck 1800 spänn med lättisar ett klipp Michelindäck.Blir du trött på fälgens design köp beg på skroten igen du tjänar på det.

japp! ibland har man turen och hittar nästan splitt nya däck. jag håller ögonen öppna på mina skrotar!

Jag köpte fyra stycken helt nya Continental PremiumContact 195/60R15 som legat i en vedbod i nästan 2 år
för 600kr 2006 någongång cool Privatpersoner kan vara hyggliga också!

Hermanssons_Garage
22 februari 2013 · 2 415 Inlägg

steifan skrev:

Tryck_o_pys skrev:

rosenboa skrev:
Bilskrotar säljer fina däck med lättisar köpte till min 850 nästan nya däck 1800 spänn med lättisar ett klipp Michelindäck.Blir du trött på fälgens design köp beg på skroten igen du tjänar på det.

japp! ibland har man turen och hittar nästan splitt nya däck. jag håller ögonen öppna på mina skrotar!

Jag köpte fyra stycken helt nya Continental PremiumContact 195/60R15 som legat i en vedbod i nästan 2 år
för 600kr 2006 någongång cool Privatpersoner kan vara hyggliga också!

ibland så har man turen med sig smile ja skall ringa in nästa månad och höra med skroten har däck till mig smile

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang