Ålder på er som hänger på garaget!

Grim "Blå dåre"
25 februari 2008 · 35 Inlägg

Ja äldre än genom snittet här, vilket e skumt. En fråga ang detta med åldrar, varför har folk som inte ens har körkort eller åldern inne ett konto här på garaget? vet att många håller med, har man ingen bil el. ålder  så har man inget konto, punkt slut.

Ur Burnouten hördes en röst som sade "Le, ty den kunde ha varit värre!". Så jag log... Och den blev värre!
Having a fast Volvo is like coming out of the closet, you might surprise people but your still gay
McMcFly Bmwälskare
25 februari 2008 · 75 Inlägg

Ja ja man får väll lägga sig bland dom äldre då jag är 40 men stolt över det wink Som sagt man e ju inte äldre än 25 om ngn snygg tjej frågar wink hahahaha

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!
Volvo 945turbo "Svarta änkan" (1996)
Sued
25 februari 2008 · 238 Inlägg

Själv är jag snart 22, en ålder jag antar att jag inte är ensam om att ha här wink

Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.
Tommy_P
25 februari 2008 · 396 Inlägg

Grim skrev:
Ja äldre än genom snittet här, vilket e skumt. En fråga ang detta med åldrar, varför har folk som inte ens har körkort eller åldern inne ett konto här på garaget? vet att många håller med, har man ingen bil el. ålder  så har man inget konto, punkt slut.

ha ha ha. du tänker inte långt du.

AppleandCoffe Lat och helgalkis
26 februari 2008 · 61 Inlägg

Grim skrev:
Ja äldre än genom snittet här, vilket e skumt. En fråga ang detta med åldrar, varför har folk som inte ens har körkort eller åldern inne ett konto här på garaget? vet att många håller med, har man ingen bil el. ålder  så har man inget konto, punkt slut.

Jag har samma åsikt som dig.

Senast redigerat av AppleandCoffe (26 februari 2008)

Opelmadness German cars, quality and beyond
26 februari 2008 · 8 197 Inlägg

Grim skrev:
Ja äldre än genom snittet här, vilket e skumt. En fråga ang detta med åldrar, varför har folk som inte ens har körkort eller åldern inne ett konto här på garaget? vet att många håller med, har man ingen bil el. ålder  så har man inget konto, punkt slut.

Håller med. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
omega_power Adam Opel
26 februari 2008 · 35 Inlägg

snart 19 om några månader

martinn
27 februari 2008 · 2 624 Inlägg

16.. 17 snart wink

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
pippaaN
27 februari 2008 · 987 Inlägg

Har säkert skrivit tidigare, men fyller 19 den 26 mars.

i like it load
Fischy
27 februari 2008 · 248 Inlägg

18 År

besök min projekttråd BMW 330 ci widebody
| Dn Bilradio | Styling4u |
BMW 330 ci (2000)
Ekbl0m Stövarn
27 februari 2008 · 225 Inlägg

Grim skrev:
Ja äldre än genom snittet här, vilket e skumt. En fråga ang detta med åldrar, varför har folk som inte ens har körkort eller åldern inne ett konto här på garaget? vet att många håller med, har man ingen bil el. ålder  så har man inget konto, punkt slut.

helt rätt det

Jag såg ljuset i tunneln men det var visst tåget
bmx
27 februari 2008 · 7 100 Inlägg

Grim skrev:
Ja äldre än genom snittet här, vilket e skumt. En fråga ang detta med åldrar, varför har folk som inte ens har körkort eller åldern inne ett konto här på garaget? vet att många håller med, har man ingen bil el. ålder  så har man inget konto, punkt slut.

håller inte med!
det är kanske såna som har bilar som intrese och som vill lära sej lite mer om de!
och det kanske inte finns nån annan sida så det är därför dom blir medlem här,och ja ser inget där det står åldergräns typ 18 år!
så lägg ner det och låt ungdomarna lära sej lite mer om motorer och bilar!


btw så är jag 19,blir 20 den 9 mars tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Westergren Large Cap
27 februari 2008 · 1 816 Inlägg

bmx skrev:

Grim skrev:
Ja äldre än genom snittet här, vilket e skumt. En fråga ang detta med åldrar, varför har folk som inte ens har körkort eller åldern inne ett konto här på garaget? vet att många håller med, har man ingen bil el. ålder  så har man inget konto, punkt slut.

håller inte med!
det är kanske såna som har bilar som intrese och som vill lära sej lite mer om de!
och det kanske inte finns nån annan sida så det är därför dom blir medlem här,och ja ser inget där det står åldergräns typ 18 år!
så lägg ner det och låt ungdomarna lära sej lite mer om motorer och bilar!


btw så är jag 19,blir 20 den 9 mars tongue

Helt rätt. wink
Jag är 17, fyller 18 i höst.

Crall julgran
27 februari 2008 · 214 Inlägg

Jag är 18år hoppas jag

Ruuska_
28 februari 2008 · 474 Inlägg

19 Bast tongue

Volvo S60 2.5T AWD
BMW 320D (2011)
-MR2- "Mo"
28 februari 2008 · 58 Inlägg

20

Daaze Rent A Retard !
28 februari 2008 · 674 Inlägg

precis fyllda 20 lol

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Lo_row
28 februari 2008 · 154 Inlägg

20

Kör automat så är du smart ;)
peking_86
28 februari 2008 · 157 Inlägg

21 år

audi 100
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
28 februari 2008 · 5 753 Inlägg

Grim skrev:
Ja äldre än genom snittet här, vilket e skumt. En fråga ang detta med åldrar, varför har folk som inte ens har körkort eller åldern inne ett konto här på garaget? vet att många håller med, har man ingen bil el. ålder  så har man inget konto, punkt slut.

håller verkligen inte med!!... är man bilintresserad så ska det fan inte spela nån roll om man är 18 eller inte!!...

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang