Vila i frid Ian Fraser "Lemmy" Kilmister

Gronwalls
29 december 2015 · 1 808 Inlägg

Världens bästa människa har dött.
Lemmy var det bästa som hänt musikvärlden
R.I.P

Senast redigerat av Gronwalls (29 december 2015)

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Buick Super 8 "LadyRed" (1953)
Emil_sb
29 december 2015 · 210 Inlägg

Sjukt tråkigt sad Var i och såg dom i Göteborg 2/12.. Han var ju inte helt kass då men antar att det gick jävligt snabbt..

Kolla gärna in mitt Audi A4 Projekt!
BockenBruse livsnjutare
29 december 2015 · 52 Inlägg

Jag såh Motörhead på Sweden Rock 2012. Har väl egentligen aldrig varit någon större fantast av Motörhead. Sätter gamla Black Sabbath med Ozzy, Metallica och Rammstein högre. Men visst är det trist att cancern tog hans liv. Eller som en tidning skrev...

But I loved sharing a planet with someone who ate a bag of amphetamines and tranquilizers so the cops wouldn't take them, who gobbled speed by the handful, who drank Jack and Cokes for breakfast, who played serious fucking rock n roll, who spawned thrash metal — and who died at an old age.

Kolla gärna in min egna sida: Bocken Bruse
Sushikocken Sleeper
29 december 2015 · 3 084 Inlägg

Vadå det bästa det sög ju! tongue sad

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Mickeymouse
2 januari 2016 · 337 Inlägg

Det måste ha gått grymt fort....

Läste att han fick besked två dagar innan....och läkarna hade gett honom mellan 2-4 mån?? WTF??

Har sett dom två ggr, vart rätt nöjd att jag såg dom i gbg i dec...

När man läser recensionerna klagar alla på de ena eller det andra.
Gubben vart 70 år, så ta det för var det är...
Hade jag druckit och tagit de och det andra som Lemmy hade jag nog inte upplevt min 70års dag

Min åsikt iaf..


//Micke

If it jam's? Force IT!! If it breaks, it needed replacement anyway!!
Sushikocken Sleeper
7 januari 2016 · 3 084 Inlägg
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Gronwalls
9 januari 2016 · 1 808 Inlägg
MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Buick Super 8 "LadyRed" (1953)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang