Köpråd på bil över 300km/h

beemern .......
27 september 2007 · 2 655 Inlägg

Lardi skrev:
oseriös kanske? en flopp tråd, å ägaren till tråden är en ännu större flopp, behåll din bil å fortsätt dröm!

håller me "lite" där tongue...

Sushikocken Sleeper
27 september 2007 · 3 084 Inlägg

Asså låt han skaffa en bil som gör 300 då! Det spelar väl ingen roll för alla er andra iallafall om man ska tro på er i "hur fort har du kört tråden" där kommer ju vissa upp i 240 med en nissan sunny. Så då lär väl en jävla 850se orginal göra 300 lätt då eller? vilka jävla dubbelmorals-mytomaner det finns på gorg helt otroligt xD.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
27 september 2007 · 5 042 Inlägg

Sushikocken skrev:
Asså låt han skaffa en bil som gör 300 då! Det spelar väl ingen roll för alla er andra iallafall om man ska tro på er i "hur fort har du kört tråden" där kommer ju vissa upp i 240 med en nissan sunny. Så då lär väl en jävla 850se orginal göra 300 lätt då eller? vilka jävla dubbelmorals-mytomaner det finns på gorg helt otroligt xD.

Bästa comment än så länge wink

C H E V R O L E T <3
Muttley
27 september 2007 ·

Sushikocken skrev:
Asså låt han skaffa en bil som gör 300 då! Det spelar väl ingen roll för alla er andra iallafall om man ska tro på er i "hur fort har du kört tråden" där kommer ju vissa upp i 240 med en nissan sunny. Så då lär väl en jävla 850se orginal göra 300 lätt då eller? vilka jävla dubbelmorals-mytomaner det finns på gorg helt otroligt xD.

bättre att vara en mytoman än att köra i 300 på riktigt, de kallar jag idiotiskt smile

måste klaga på sådana saker. har inte nån mer nytta med bilen på allmän väg om man inte vill köra ihjäl sig.

TRYIT Teddan
28 september 2007 · 2 495 Inlägg

tkd_rille skrev:

Sushikocken skrev:
Asså låt han skaffa en bil som gör 300 då! Det spelar väl ingen roll för alla er andra iallafall om man ska tro på er i "hur fort har du kört tråden" där kommer ju vissa upp i 240 med en nissan sunny. Så då lär väl en jävla 850se orginal göra 300 lätt då eller? vilka jävla dubbelmorals-mytomaner det finns på gorg helt otroligt xD.

bättre att vara en mytoman än att köra i 300 på riktigt, de kallar jag idiotiskt smile

måste klaga på sådana saker. har inte nån mer nytta med bilen på allmän väg om man inte vill köra ihjäl sig.

klart du tycker det är idiotiskt , du kör ju en volvo lätttryckare:D

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Megavirus
28 september 2007 · 100 Inlägg

ähh fan trimma din 740 istället  =P

tönt

Jag har nog råkat ut för alla fel på mina bilar. nackdel: Många gånger dyrt, Fördel: Man lär sig till nästa gång
Hamilton
28 september 2007 · 8 873 Inlägg

ReApEr__88 skrev:
Vill ha känslan av att veta att man kör ifrån nästan allt ute på dom svenska vägarna (Snuten med);P

Känslan...? tror faktiskt inte att du skulle behärska en bil i den farten. Allt handlar inte bara om fart, kontroll på pryttlarna är A och O, en duktig förare kör i från dig med en Fiat Punto om det skulle behövas...

Ta nu mitt inlägg på rätt sätt

Fotograf på tierpidag.se
beatone
28 september 2007 · 127 Inlägg

Jompas Volvo S40 kom väl upp i 300 blås en gång, så visst går det med en voblo också.

Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
28 september 2007 · 1 781 Inlägg

jag skulle ju inte vilja möta honom på vägen i 300 knyck när han GARANTERAT inte kan kontollera bilen i den hastigheten...

har du sett hur en bil ser ut efter den har smällt i 300 knyck?... finns ju inget kvar av bilen efter det.. och föraren lär ju inte ens existera efter en sådan smäll...

visst dagens bilar är säkra men inte i dem hastigheterna!

Team Insane Racing
TRYIT Teddan
28 september 2007 · 2 495 Inlägg

beatone skrev:
Jompas Volvo S40 kom väl upp i 300 blås en gång, så visst går det med en voblo också.

kom upp i det engång ja...... å hur många hundra tusen hadde han lagt då ??

jag har kompisar som har volvos som gör 300km/h ... atech här på garaget är ju ett bra exempel .... men det kostar ju lite mer än det smakar då

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
Vertigo Räser Förer
28 september 2007 · 386 Inlägg

För 250000 får du en 911 turbo smile Lägg lite pengar på motorn så har du garanterat den uppe i 300 och en bil som axxar FIIINT ;D

Swedish Bmw Mafia
Ett riktigt sprut, det enda rätta
Lindbäck Motorsport @ facebook
Bmw M535 Turbo
Turbomatte Lackerare/Rekondare
28 september 2007 · 834 Inlägg

Säger inte att detta är fallet men tänk om killen jobbar med att köra fort, eller är skit duktig i rally eller kör radical eller något sådant.

Sluta säga att killen är skit bakom ratten när ni inte ens vet detta, detta grundar ni bara på att han har en 740 på garaget. Tänk om han skulle kunna hänga av er alla med hans farmors permobil.



När jag joinade garaget så var det för att det knapps fanns skitsnack osv. nu funderar jag mer på att lägga ner detta då alla är så jävla småaktiga och klankar ner på alla andra hela tiden.

Killen undrade vad det fanns för bilar, och det första ni gör är att skriva att han aldrig i hans patetiska liv kommer kunna hantera sådana bilar osv osv. Ska ni svara svara på frågan eller skit i det bara!


För att svara på din fråga.

Ja v70r eller s60r, 850t5r båda dom utan att behöva trimma för mkt. BMW m5 som redan sagts.

dudde008 Någon Form Av Proffs
28 september 2007 · 214 Inlägg

Köp Mc Istället

Januari 2007 Försvann 9 Meter Av Skåne!!!
BMW E36 LIMO "The Green Hell" (1997)
chrno RE-雨宮
28 september 2007 · 481 Inlägg

Rx-7orna är snabba.. tom orginal. Sen är det som många säger jävligt dumt att köra fort.. Tom 200 är dumt, å andra sidan är det bara flyt om man överlever i farter över 100km/h för det är där nånstans bilarna är byggda för att klara frontalkrockar, sidokollisioner är ännu lägre osv osv.. Moralpredikan är svårt på ett forum där trimmade bilar är det som "gäller" Är vägen tom så får ni gärna köra hur fort ni vill för mig. Det är när man blandar in andras liv som jag blir förbannad.

Dessutom är det ju inte spec kul att köra fort.. Det roliga är accelerationer å deccelerationer. Det andra är ju som att köra i 150 fast allt rör sig fortare å allt kan gå så jävla mkt mer fel. tongue

Senast redigerat av chrno (28 september 2007)

RE-Amemiya Kitted FD3S
JonasPLind
28 september 2007 · 820 Inlägg

Var ska man komma upp i 300?
liksom, okej, Motovägen på natten?

Har ni kört på en motorväg som är så tom att ni skulle kunna blåsa på i 300? smile
Bara tanken på att lägga sig i ytterfilen i en bil som gör 300 och vina förbi en bil som ligger i 110 Gör att jag får ont i hela kroppen. Det skulle ju aldrig funka smile

Kan du inte träna dig på att springa istället? Då kan du springa ifrån polisen smile
bättre för miljön
Hur mycket bensin drar inte en bmw M5 vid 300km/h wink

Gujen
28 september 2007 · 406 Inlägg

3000Gt gör 300 knyck, ligger bra till i pris och är snygga smile kör på det du smile

Senast redigerat av Gujen (28 september 2007)

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)
RedEyeMS3
28 september 2007 · 355 Inlägg

wh0re skrev:
Var ska man komma upp i 300?
liksom, okej, Motovägen på natten?

Har ni kört på en motorväg som är så tom att ni skulle kunna blåsa på i 300? smile
Bara tanken på att lägga sig i ytterfilen i en bil som gör 300 och vina förbi en bil som ligger i 110 Gör att jag får ont i hela kroppen. Det skulle ju aldrig funka smile

Kan du inte träna dig på att springa istället? Då kan du springa ifrån polisen smile
bättre för miljön
Hur mycket bensin drar inte en bmw M5 vid 300km/h wink

Du har aldrig varit i norra sverige va? Å andra sidan är det ju inte världens bästa vägar där heller:)

Volkswagen Passat 1.8T "Greyhound Taxin" (2000)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
28 september 2007 · 3 804 Inlägg

msjuan skrev:

r-ted skrev:
men en 750 får du aldrig upp i 300km/h

jodå, om det är en 750 Alpina B12 wink
då är det inga bekymmer smile

http://www.garaget.org/?car=14079

lol.. men alpina b12 är ingen 750 det är en alpina b12.

Men men m5 e39 är nog billigaste o skönaste o snyggast bilen du kan köpa går säkert att pressa till 300 med ett chip ( som tar bort spärren)

Senast redigerat av UseDubbelTurbo (28 september 2007)


Bmw osv..
JonasPLind
28 september 2007 · 820 Inlägg

RedEyeMS3 skrev:

wh0re skrev:
Var ska man komma upp i 300?
liksom, okej, Motovägen på natten?

Har ni kört på en motorväg som är så tom att ni skulle kunna blåsa på i 300? smile
Bara tanken på att lägga sig i ytterfilen i en bil som gör 300 och vina förbi en bil som ligger i 110 Gör att jag får ont i hela kroppen. Det skulle ju aldrig funka smile

Kan du inte träna dig på att springa istället? Då kan du springa ifrån polisen smile
bättre för miljön
Hur mycket bensin drar inte en bmw M5 vid 300km/h wink

Du har aldrig varit i norra sverige va? Å andra sidan är det ju inte världens bästa vägar där heller:)

Nej det har jag faktiskt inte smile Trodde Ni hade snötäckta vägar året om och dessutom är jag rädd för isbjörnar wink
skämt åsido. Norra sverige blir väl typ som södra norge?
Finns inte många vägar där man vill köra fort på heller. Inte ens när det inte är snö... roll

RedEyeMS3
28 september 2007 · 355 Inlägg

Haha.. Menade mer på att du kan typ åka 10mil å möta typ ingen + att vägarna är oftast väldigt raka men inte i bästa skick!

Volkswagen Passat 1.8T "Greyhound Taxin" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang