Mr. funs old mini////// Project "Revolution" A new breed......

Mäki Långsam Perfektionist
16 december 2007 · 4 800 Inlägg

Vilken del är det du gjuter i kolfiber just nu då? smile Eller är det en överraskning? wink Kommer i alla fall göra sig riktigt bra på "Revenge Minin"

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Genuine VeeDub
16 december 2007 · 319 Inlägg

Ja, det var ju ett jävla tjattrande i tråden.  Vi läser ju här för att få reda på om projektet där det är NU.

Förövrigt jäääävligt feta bromsar! Hoppas lite på att du behåller den lila färgen. Tycker att den är riktigt trevlig.

CALIBRA_4x4 Bilbyggare
16 december 2007 · 91 Inlägg

kan alla sluta klaga på andra bilbyggare o det är inte snällt mot mr fun

Camaro Z06
Chevrolet Camaro "CAMARO Z06" (1987)
volvotomten
16 december 2007 · 274 Inlägg

skit snyggt paul;)
sitter fortfarande o funderar på din bright white som du visade när du jobbade på annan plats wink
ser fram emot elmia  se den nya bilen lycka till paul o jobba på!

J-P-R DO IT LOW STYLE
16 december 2007 · 1 342 Inlägg

Det här ser kanonbra ut. Är nyfiken på slutresultatet, men det kan ju knappast bli värre big_smile

PaintWorX rakäre
16 december 2007 · 1 275 Inlägg

Genuine skrev:
Ja, det var ju ett jävla tjattrande i tråden.  Vi läser ju här för att få reda på om projektet där det är NU.

Förövrigt jäääävligt feta bromsar! Hoppas lite på att du behåller den lila färgen. Tycker att den är riktigt trevlig.

I was thinking of keeping the colour on the brakes just to remind people that they have seen this car once before!!!!

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010
Mini R56 cooper s turbo. "General lee baby" (2009)
Lampan Backwoods Garage!
16 december 2007 · 1 405 Inlägg

PaintWorX skrev:

Genuine skrev:
Ja, det var ju ett jävla tjattrande i tråden.  Vi läser ju här för att få reda på om projektet där det är NU.

Förövrigt jäääävligt feta bromsar! Hoppas lite på att du behåller den lila färgen. Tycker att den är riktigt trevlig.

I was thinking of keeping the colour on the brakes just to remind people that they have seen this car once before!!!!

haha smart ide big_smile ! !

LAMPAN - Back wood´s garage - Western Chaos
Kör Saab 90 T16 - turbo & 1060kg - http://www.garaget.org/?car=49214
Sköter Media åt min bror och hans 200sx 1uz-V8 driftingbygge:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265625
Saab 90 Turbo "1060kg" (1986)
skånefisken
17 december 2007 · 99 Inlägg

Ja snälla byta färgen!! tongue Tror nog du kommer få ett grymt stuk på minin, kolfiber å D2 bromsar känns ju iaf som steg i väldigt rätt riktning.
Se bara till att inte hålla allt hemligt, hur ska vi då klara oss genom vintern? smile

Big_JN
17 december 2007 · 2 126 Inlägg

Was the mini "Inregistrerad o besiktigad" When you bought it?
If I'm not mistaken was there some problem getting it road legal!?

Robbin_V90 Elektriker/Montör
17 december 2007 · 534 Inlägg

CALIBRA_4x4 skrev:
kan alla sluta klaga på andra bilbyggare o det är inte snällt mot mr fun

Det verkar inte gå här på gorg. Tycker att det är en massa klagande på vilken tråd man än läser här.
Spelar ingen roll vad tråden handlar om..sad

Nice work whit the Mini btw..!

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??
PaintWorX rakäre
17 december 2007 · 1 275 Inlägg

Big_JN skrev:
Was the mini "Inregistrerad o besiktigad" When you bought it?
If I'm not mistaken was there some problem getting it road legal!?

No it was not road legal when i bought it!                  But it will be!!

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010
Mini R56 cooper s turbo. "General lee baby" (2009)
kevlar_soul
17 december 2007 ·

Jag tycker som så att både David, Mr Fun och Lukas, Kooz förtjänar all respekt de kan få. De har fått upp mångas ögon för bilar, speciellt extremt stylade sådana. Minns ju själv hur imponerad man var av deras byggen till en början.

Vi får även tänka på att de bygger bilarna till sig själv, med hjälp av en massa sponsorer och så vidare. De har inte byggt  bilarna till oss, det är inte vi som skall använda dem. Därför ser jag inte varför vi skall klanka ner på dem och kalla sakerna fuskbyggen. Deras byggstilar har legat helt rätt i tiden, därför har de nått sådan framgång.

Jag kan nu faktiskt erkänna och stå för att även jag tycker att vissa av deras byggen har vissa brister. Vissa saker som jag aldrig skulle nöja mig med.. Men ännu en gång de är ju de själva som bestämmer hur mycket tid och pengar de vill lägga ner på sina projekt inte vi.

Jag förstår bara inte varför vi skall vara så arga på dessa bilbyggare, vad har de gjort oss liksom, skadat oss?

Fan, finns hur mycket som helst att säga om detta egentligen. Känns som om vi borde lägga ner smutskastningen här när de inte själva kan vara med och försvara sig, eller hur?



Jaja, btw paintworx! Keep up the good work! I love cars with a lot carbon!smile

Phaetoon
17 december 2007 · 8 156 Inlägg

Jag tycker att vi bryter diskussionen om andra bilbyggare här och låter den här tråden handla om Paintworx MINI projekt.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
PaintWorX rakäre
17 december 2007 · 1 275 Inlägg

HHHHHHHhhhhhhhhhuuuuuuuuuuUUUUUUUUURRRRRRRAAAAAAAAA!!!!!

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010
Mini R56 cooper s turbo. "General lee baby" (2009)
_Wallis_
17 december 2007 · 4 506 Inlägg

PaintWorX skrev:
HHHHHHHhhhhhhhhhuuuuuuuuuuUUUUUUUUURRRRRRRAAAAAAAAA!!!!!

What What!??!?! tongue

Senast redigerat av _Wallis_ (17 december 2007)

Kan du andas kan du dö.
KlintA Våga Vägra Volvo!
17 december 2007 · 326 Inlägg

kevlar_soul skrev:
Jag tycker som så att både David, Mr Fun och Lukas, Kooz förtjänar all respekt de kan få. De har fått upp mångas ögon för bilar, speciellt extremt stylade sådana. Minns ju själv hur imponerad man var av deras byggen till en början.

Vi får även tänka på att de bygger bilarna till sig själv, med hjälp av en massa sponsorer och så vidare. De har inte byggt  bilarna till oss, det är inte vi som skall använda dem. Därför ser jag inte varför vi skall klanka ner på dem och kalla sakerna fuskbyggen. Deras byggstilar har legat helt rätt i tiden, därför har de nått sådan framgång.

Jag kan nu faktiskt erkänna och stå för att även jag tycker att vissa av deras byggen har vissa brister. Vissa saker som jag aldrig skulle nöja mig med.. Men ännu en gång de är ju de själva som bestämmer hur mycket tid och pengar de vill lägga ner på sina projekt inte vi.

Jag förstår bara inte varför vi skall vara så arga på dessa bilbyggare, vad har de gjort oss liksom, skadat oss?

Fan, finns hur mycket som helst att säga om detta egentligen. Känns som om vi borde lägga ner smutskastningen här när de inte själva kan vara med och försvara sig, eller hur?



Jaja, btw paintworx! Keep up the good work! I love cars with a lot carbon!smile

Glömde du inte Ola? Katamso!?

Vad sa du? Har Pappa betalat?
Phaetoon
17 december 2007 · 8 156 Inlägg

_Wallis_ skrev:

PaintWorX skrev:
HHHHHHHhhhhhhhhhuuuuuuuuuuUUUUUUUUURRRRRRRAAAAAAAAA!!!!!

What What!??!?! tongue

Jag antar att han gillade mitt inlägg (som moderator) om att han ska ha sin projekttråd ifred och att man ska sluta snacka om andra bilbyggare i den här tråden.

/Phaetoon (Moderator)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Fredrik.Gustavsson
17 december 2007 · 2 123 Inlägg

KlintA skrev:

kevlar_soul skrev:
Jag tycker som så att både David, Mr Fun och Lukas, Kooz förtjänar all respekt de kan få. De har fått upp mångas ögon för bilar, speciellt extremt stylade sådana. Minns ju själv hur imponerad man var av deras byggen till en början.

Vi får även tänka på att de bygger bilarna till sig själv, med hjälp av en massa sponsorer och så vidare. De har inte byggt  bilarna till oss, det är inte vi som skall använda dem. Därför ser jag inte varför vi skall klanka ner på dem och kalla sakerna fuskbyggen. Deras byggstilar har legat helt rätt i tiden, därför har de nått sådan framgång.

Jag kan nu faktiskt erkänna och stå för att även jag tycker att vissa av deras byggen har vissa brister. Vissa saker som jag aldrig skulle nöja mig med.. Men ännu en gång de är ju de själva som bestämmer hur mycket tid och pengar de vill lägga ner på sina projekt inte vi.

Jag förstår bara inte varför vi skall vara så arga på dessa bilbyggare, vad har de gjort oss liksom, skadat oss?

Fan, finns hur mycket som helst att säga om detta egentligen. Känns som om vi borde lägga ner smutskastningen här när de inte själva kan vara med och försvara sig, eller hur?



Jaja, btw paintworx! Keep up the good work! I love cars with a lot carbon!smile

Glömde du inte Ola? Katamso!?

Ola lirar inte i samma division som Lukas eller David.
Och till dig som skrev david, mr fun och lukas kooz skrev nog lite fel eftersom David och mr fun är samma person : )
Inte för att Ola är dålig på att bygga bilar eller lämnar iväg jobb men så är det faktiskt.
Och sen gillar jag inte heller gnället i denna tråd, vad fasen. Bygg nåt själva om ni inte är nöjda. Visa att ni är så jävla mycke bättre.
Men nu var ju diskussionen nedlagd.
Du paintworx som hängt ut Mr fun måste ju komma med något mycke bättre nu får jag hoppas så du inte fuskar med nånting.
Lycka till hur som helst.

Aga_Diff Bärs!
17 december 2007 · 3 456 Inlägg

Seriöst nu, kan ni inte bara lägga ner allt tjaffs om alla bilbyggare och låta PaintWorX ha sin tråd hyffsat ren?

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Fredrik.Gustavsson
17 december 2007 · 2 123 Inlägg

Aga_Diff skrev:
Seriöst nu, kan ni inte bara lägga ner allt tjaffs om alla bilbyggare och låta PaintWorX ha sin tråd hyffsat ren?

Har man yttrat sig om något får man väl stå för det och diskutera om saken. Är ju trots allt det forum är till för och det var ju faktiskt paintworx som startade diskussionen.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang