2927
Sök

Färga vinyl...

SQ
1 343 Inlägg
19 mars 2008
Trådstartare
ja som rubrik lyder, om ja t ex har en gammalt grått vinyl, går detta då färga om på något bra sätt? suger vinylen åt sig färg? kommer de bli ojämt, och om man ska göra nått sånt, vad för färger? vad för slags färger asså..?

Ljudnörd!

SQ
1 343 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
Ingen som har nån koll på de områder?

Ljudnörd!

Street racer och galen Lärling :)
163 Inlägg
20 mars 2008
Vet ju att det finns vinylfärg att köpa så det borde väl funka vet dock inte resultat osv men du kan ju alltid prova. gå in å fråga på nån färghandel eller bildels affär.

Oldsmobile Styled To Lead Built To Last

336 Inlägg
20 mars 2008
Rekommenderar Auto-K vinylspray. Säljs bl a av Mekonomen. Har färgat mina dörrsidor med detta och det sitter kanonbra trots att detta gjordes för ca 2 år sedan. De som inte vet att det är målat tror att det är original svarta dörrsidor. Jag tvättade bara med T-röd innan jag målade.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

SQ
1 343 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
är de i volvon du har gjort de.. före å efter bilder?

Ljudnörd!

336 Inlägg
20 mars 2008
Det är i 940 in. Har tyvärr inga före bilder. Var den äckliga blå färgen original. Den bästa bilden som jag har är väl denna http://www.garaget.org/?car=21102&image=463531
Kan i o f sig ta en bild senare under dagen så du får se på nära håll.

SQ
1 343 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
de ser iaf riktigt fräscht ut i den bilen.. imponerad..

de vore väldigt nice om du hade lust att göra de, lite för många olika gråtoner i min bil så ska färga om vissa saker svart..

Ljudnörd!

336 Inlägg
20 mars 2008
Skickar ett PM med bild senare under dagen.

SQ
1 343 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
tas emot så gärna så...  ska se om ja kan hitta nån snygg skinn inredning med...big_smile

dvs stolar å baksäte---
Senast redigerat av Lardi (20 mars 2008)

Ljudnörd!

Sök