Mäki´s A4 Projekt #2 // Projekt Gatbil!

Supra_robin
1 november 2009 · 4 663 Inlägg

satan så härligt med garage big_smile

Mäki Långsam Perfektionist
1 november 2009 · 4 800 Inlägg

Lego:
Klart värt att tänka på, skulle nog funka att kombinera det med en mocca-ratt istället för läderratt. Sparar nån krona då också wink

Rallyhalle:
Tack så mycket, roligaste om garaget berättade jag inte ens, det är ju att det finns en lackbox i fastigheten som vi har tillgång till!

Saab_Robin:
Japp wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
lego Rotaryhead
1 november 2009 · 155 Inlägg

Självklart ska du ha en mocca-ratt!

Mazda RX-7 FD3S TYPE-R "Superior JDM" (1993)
Mäki Långsam Perfektionist
1 november 2009 · 4 800 Inlägg

Elda:
Tack.

Lego:
Klart snyggare, men känns så tråkigt att behöva använda handskar varje gång för att inte förstöra ratten.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
staffe_
1 november 2009 · 666 Inlägg

i de dära garaget ska vi nog ha tårtkallas big_smile

SUBARU WRX
din dröm min verklighet
Mazda rx7 (1994)
Mäki Långsam Perfektionist
2 november 2009 · 4 800 Inlägg

Står du för tårtan så kör vi på wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
oggy_swe utbildad klant
2 november 2009 · 2 197 Inlägg

Oj kan inte annat än gartulera big_smile får hoppas allt gör vägen för dig nu big_smile

Mvh O.Frankeståhl
Mäki Långsam Perfektionist
3 november 2009 · 4 800 Inlägg

Tack ska du ha, det gör det nog, har ju jobb i minst ett halvår och ett fint garage nu, samt att bilen är på G att lämnas för att få front lagad och bur monterad. Mycket på G wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Nerik
3 november 2009 · 59 Inlägg

Monterar finess buren åt dig eller fick du hem ett paket med rör och låter någon göra det? smile

Och får man fråga vad burkalaset går lös på?

oggy_swe utbildad klant
3 november 2009 · 2 197 Inlägg

Mäki skrev:
Tack ska du ha, det gör det nog, har ju jobb i minst ett halvår och ett fint garage nu, samt att bilen är på G att lämnas för att få front lagad och bur monterad. Mycket på G wink

LÅter kanon big_smile har åxå fått jobb nu så kan lägga lite pengar på bil vilket är kul:D hoppas på många updates big_smile

Mvh O.Frankeståhl
Mäki Långsam Perfektionist
4 november 2009 · 4 800 Inlägg

Nerik skrev:
Monterar finess buren åt dig eller fick du hem ett paket med rör och låter någon göra det? smile

Och får man fråga vad burkalaset går lös på?

Hade lite trubbel med beställningen så det blev fördröjt. Men nu är allt betalt och en hög med rör ramlar nog ner här hemma snart. Ska lämna iväg till en kille som ska svetsa dom åt mig, samtidigt ska han byta ut det som är skadat i fram till ny fräsh plåt. smile
Vill du få ett exakt pris kan jag rekomendera dig att maila dom, du får svar samma dag om det är under arbetstid och dom är mycket trevliga att ha och göra med! smile

Mvh Marcus

Senast redigerat av Mäki (4 november 2009)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
evo_krolle BMR
4 november 2009 · 1 513 Inlägg

skummat igenom tråden nu å fy f_n va du har lagt tid på kärran å de hade ju bara saknats att den skulle till skroten som grädde på moset.. impad att du orkar!! hade man smällt skiten hade nog orken dött ut:/ lycka till i fortsättningen

oggy_swe utbildad klant
4 november 2009 · 2 197 Inlägg

hade jag krockat min bil så hade jag nog velat göra exakt som mäki. det hade lyxom vart som e inbjudan att riva enr bilen å bara meka big_smile kör hårt mäki big_smile

Mvh O.Frankeståhl
Mäki Långsam Perfektionist
5 november 2009 · 4 800 Inlägg

Imponerad att du läst igenom tråden, verkligen kul smile Tack ska du ha för det!

Kan berätta att buren kom idag, så nu ska jag bara lyckas få tag i han som ska svetsa och fråga när han kan ta bilen! big_smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Hultman Lastbilschaufför
5 november 2009 · 265 Inlägg

Låter som detta kommer bli kalasbra.. Längtar efter lite uppdateringar smile

BMW 525 TDSA "Bruksbilen" (1996)
Mäki Långsam Perfektionist
7 november 2009 · 4 800 Inlägg

Tackar!

Här kommer en uppdatering i alla fall:

Rallycrossburen är äntligen hemma! smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/23022/797412_y24uwj.jpg

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
oggy_swe utbildad klant
7 november 2009 · 2 197 Inlägg

OHH avis big_smilewink

Mvh O.Frankeståhl
Mäki Långsam Perfektionist
7 november 2009 · 4 800 Inlägg

oggy_swe skrev:
OHH avis big_smilewink

Hehe, bara att lätta på lädret då wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
evo_krolle BMR
7 november 2009 · 1 513 Inlägg

Mäki skrev:

oggy_swe skrev:
OHH avis big_smilewink

Hehe, bara att lätta på lädret då wink

de e rätt inställning tänk på att man bara lever en gång å på den korta tiden ska mycket hinnas med:P se nu till å få i buren så man får se hur de blir:)

Mäki Långsam Perfektionist
8 november 2009 · 4 800 Inlägg

evo_krolle skrev:
de e rätt inställning tänk på att man bara lever en gång å på den korta tiden ska mycket hinnas med:P se nu till å få i buren så man får se hur de blir:)

Japp smile
Pratade med han som ska göra jobbet igår, och vi ska höras av nu under veckan om när bilen ska lämnas. Under tiden ska jag ta reda på vilka som ska besiktiga buren för att den ska bli godkänd i olika evenemang.
Lovar bilder så fort något händer wink

Senast redigerat av Mäki (8 november 2009)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang