Inför: Jdm Face Off Kinnekullering 30e Juli

Potkin Dawndrifter -"The Black Curse"
15 juli 2008 · 301 Inlägg

gott det.. kanska man kan få lite tips ang sin soarer åxå tongue

promo
15 juli 2008 ·

Fan va kul big_smile . Tycker ni ska skicka en inbjudan till PA också vore kul o se hans SAAB i detta bilsällskap smile

edineN
15 juli 2008 · 83 Inlägg

Potkin skrev:
gott det.. kanska man kan få lite tips ang sin soarer åxå tongue

absolut smile Har du någon fråga, så är det bara att fråga:)

_WmB_
15 juli 2008 · 39 Inlägg

ska bli kul detta! hoppas på att det kommer många bilar! smile

PLindblom
15 juli 2008 · 1 200 Inlägg

Jag ska snart till Göteborg. Kan ta detta evenemang på hem- eller ditvägen smile

Masaru hater
15 juli 2008 · 656 Inlägg

får vi som har Honda fortfarande inte köra bana?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
Goli
15 juli 2008 · 793 Inlägg

Masaru skrev:
får vi som har Honda fortfarande inte köra bana?

Denna träffen är mer för "superbilarJDM" då det inte finns så många nsx i sverige som gasar så har vi valt bort honda detta år. Nästa år kommer säkerligen ske en förändring

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
Mazdakillen Motormontör
15 juli 2008 · 437 Inlägg

Hmm hoppas att Mazdorna sopar banan med konkurenterna;)

Nej konstapeln jag kör inte för fort, jag flyger lågt bara
Lexus Ct200H "F-sport" (2012)
Masaru hater
16 juli 2008 · 656 Inlägg

Goli skrev:

Masaru skrev:
får vi som har Honda fortfarande inte köra bana?

Denna träffen är mer för "superbilarJDM" då det inte finns så många nsx i sverige som gasar så har vi valt bort honda detta år. Nästa år kommer säkerligen ske en förändring

behövs ingen NSX för att sopa banan med era superbilar ^^

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
Goli
16 juli 2008 · 793 Inlägg

Masaru skrev:

Goli skrev:

Masaru skrev:
får vi som har Honda fortfarande inte köra bana?

Denna träffen är mer för "superbilarJDM" då det inte finns så många nsx i sverige som gasar så har vi valt bort honda detta år. Nästa år kommer säkerligen ske en förändring

behövs ingen NSX för att sopa banan med era superbilar ^^

Hehe, sant smile Du får skicka ett mail till kevin o höra om du kan komma o få en plats på banan.

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
Masaru hater
16 juli 2008 · 656 Inlägg

vi på HPC vet redan om detta, men känns ju lönt när vi inte får vara med och man e ju på banträff för att köra bana så ^^

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
roxe Jesus didn´† Tap
16 juli 2008 · 1 146 Inlägg

Synd att man inte har bilen färdig. Hoppas det blir lyckat så det blir av nästa år! Kommer garanterat då.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Goli
16 juli 2008 · 793 Inlägg

Masaru skrev:
vi på HPC vet redan om detta, men känns ju lönt när vi inte får vara med och man e ju på banträff för att köra bana så ^^

Då är ni nog inte med pga bristande intresse? Har haft ute intressekoll på massvis med forum.

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
TRYIT Teddan
16 juli 2008 · 2 495 Inlägg

tyckte mig läsa italienskt på utställning ??
då kanske man kan komma upp med sin röda pärla å ställa ut lite , bankörningen är inte så noga ändå .
Har ju hela nästkommande dag på banan , utan några japanska vildar hehehe

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Goli
16 juli 2008 · 793 Inlägg

r-ted skrev:
tyckte mig läsa italienskt på utställning ??
då kanske man kan komma upp med sin röda pärla å ställa ut lite , bankörningen är inte så noga ändå .
Har ju hela nästkommande dag på banan , utan några japanska vildar hehehe

Alla bilar är välkommna på utställningen! Kommer bli kul o se din pärla där!

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
Xabin
16 juli 2008 · 391 Inlägg

Goli skrev:

Masaru skrev:
vi på HPC vet redan om detta, men känns ju lönt när vi inte får vara med och man e ju på banträff för att köra bana så ^^

Då är ni nog inte med pga bristande intresse? Har haft ute intressekoll på massvis med forum.

Jag tyeckr det är konstigt att inte TYPE-R (T.ex civic,accord type-r) honder inte får komma utan bara NSXen men det är mitt tycke smile

iceman_21
16 juli 2008 ·

Goli skrev:

Masaru skrev:
får vi som har Honda fortfarande inte köra bana?

Denna träffen är mer för "superbilarJDM" då det inte finns så många nsx i sverige som gasar så har vi valt bort honda detta år. Nästa år kommer säkerligen ske en förändring

Vilka är "vi"?

LoFET Almännt tokig
17 juli 2008 · 481 Inlägg

Bankörningen anordnas av supra club sweden. och vi har bjudit in en handfull JDM bilar från olika klubbar.

Det är första banträffen som scs anordnar så vi startar lite lungt och om allt fungerar bra kommer vi säkerligen bjuda in mer klubbar nästa år smile och om det finns intresse i honda clubben att vara med nästa år så kommer ni bli tillfrågade smile

Senast redigerat av LoFET (17 juli 2008)

Inline sixes ist sie scheisse.......
Dillesan
18 juli 2008 · 8 Inlägg

Mazdakillen skrev:
Hmm hoppas att Mazdorna sopar banan med konkurenterna;)

Är glad om jag kommer i mål, så hoppas inte på för mycket smile

daniel_83
18 juli 2008 · 76 Inlägg

Får se om man kommer ditt med Silvian.

//Daniel

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang