2614
Sök

Ändrade riktlinjer vad gäller "åldersgräns" (18+) och hårdare tag mot "trams".

Administratör
11 855 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
#1
Garaget är en community som riktar sig till vuxna, varför jag idag har lagt till en riktlinje i huvudreglerna som förtydligar just det.

"Garagets målgrupp är personer över 18 år. Är du under 18 år bör du överväga att inte registrera dig."

Är du under 18 år och vill ha kvar ditt konto på Garaget så måste du se till att sköta dig och bete dig vuxet. Även personer över 18 som inte kan uppföra sig kommer det att vidtas åtgärder mot utan förvarning. Användare långt under 18 hänvisas till någon annan för åldern mer lämplig community.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Dr Snuggles
956 Inlägg
30 juli 2008
#2
Äntligen .

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

1 217 Inlägg
30 juli 2008
#3
Låter super-bra smile Då slipper man förhoppningsvis en del meningslösa trådar i forumet framöver då smile


Administratör
11 855 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
#4
Ksj skrev:
Låter super-bra smile Då slipper man förhoppningsvis en del meningslösa trådar i forumet framöver då smile
Kanske inte helt, men jag ska försöka minska det. Ska uppmana moderatorerna att göra likadant.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
30 juli 2008
#5
bra bra bra

2slow

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
30 juli 2008
#6
Big Up!

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

Hertig
182 Inlägg
30 juli 2008
#7
Skicka bort alla epa o moppebarn, när det är gjort borde man ta bort alla skitfilmer som laddas upp, allt med mobilkvalite (t.o.m bra mobilkvalite) borde gå fetbort och alla vidriga "740 börn" som också alltid är max 8 sekunder långa och skitkvalite. Det är inget intressant att titta på, det låter förjävligt, känns som att 60& av hela filmarkivet bara är dynga.

Kontrolleras filmerna innan de läggs upp?


Administratör
11 855 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
#8
TP_ skrev:
Skicka bort alla epa o moppebarn, när det är gjort borde man ta bort alla skitfilmer som laddas upp, allt med mobilkvalite (t.o.m bra mobilkvalite) borde gå fetbort och alla vidriga "740 börn" som också alltid är max 8 sekunder långa och skitkvalite. Det är inget intressant att titta på, det låter förjävligt, känns som att 60& av hela filmarkivet bara är dynga.

Kontrolleras filmerna innan de läggs upp?
Nej. Det kontrolleras i efterhand, precis som allt annat här (förutom annonserna som kontrolleras i förhand). Däremot kommer det ske förändringar i videosektionen också snart, men det tar vi då och i en annan tråd.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Hertig
182 Inlägg
30 juli 2008
#9
Önskemål vore ju att filmerna läggs i kö tills ett antal utvalda (söka på forumet efter vettigt folk) får godkänna dem.


Administratör
11 855 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
#10
TP_ skrev:
Önskemål vore ju att filmerna läggs i kö tills ett antal utvalda (söka på forumet efter vettigt folk) får godkänna dem.
Läste du vad jag just skrev eller? smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Low is a lifestyle
956 Inlägg
30 juli 2008
#11
underbart..

då vi alla veta att garaget är den bästa bilcommunity i sverige..

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Hojmek
748 Inlägg
30 juli 2008
#12
great! smile

Hertig
182 Inlägg
30 juli 2008
#13
Ja att det kommer ske förändringar, och att det ska tas i en annan tråd men tråden finns ännu inte därför skrev jag vad jag anser skulle kunna vara nyttigt här där någon läser.


225 Inlägg
30 juli 2008
#14
TP_ skrev:
Skicka bort alla epa o moppebarn, när det är gjort borde man ta bort alla skitfilmer som laddas upp, allt med mobilkvalite (t.o.m bra mobilkvalite) borde gå fetbort och alla vidriga "740 börn" som också alltid är max 8 sekunder långa och skitkvalite. Det är inget intressant att titta på, det låter förjävligt, känns som att 60& av hela filmarkivet bara är dynga.

Kontrolleras filmerna innan de läggs upp?
det finns ju faktiskt en filmkategori som heter BURNOUT så där passar väl alla börnar tycker jag, men visst det finns ju film med dålig kvalite, dock tror jag att alla som filmar gör så gott dom kan just då.

Annars kanske dom kunde starta en filmkatgori för bara er med"feta"bilar så att ni slapp se vår skit.

MVH/ Fredrik

Det Gäller Att Dö Ung Så Sent Som Möjligt=)
NISSAN MOTORS=NISMO, HONDA MOTORS=HOMO.
rost(hål) är lättare än kolfiber.

Majestas
1 319 Inlägg
349 Inlägg
31 juli 2008
#16
Ja... Detta låter fruktansvärt bra måste jag säga. smile tummen upp!


Firejennifer
31 juli 2008
#17
Bra initiativ måste jag säga. smile

Hur hårda kommer ni bli, egentligen? Jag menar, det är väldigt många som bloggar hos er, och alla handlar inte alltid om bilar (jag erkänner, alla mina bloggar handlar inte om min Dak Drakken osv, men försöker ju så gott man kan). Kommer ni då att ge ut någon varning eller liknande till de som inte bloggar om bilar?

Jag bloggar på Garaget.org för att här är 'mitt folk', mina vänner och folk som förstår mig - alltså bilfolk. Det är därför jag valt att blogga här. Men hade ni tänkt att förbjuda detta får jag väl helt enkelt se mig om efter någon annan sida att blogga på.  smile Mina bloggar har i alla fall ett innehåll, vilket just nu många bloggar här inne inte har. sad

Tack för en kanonsida!! smile

Majestas
1 319 Inlägg
31 juli 2008
#18
Firejennifer skrev:
Bra initiativ måste jag säga. smile

Hur hårda kommer ni bli, egentligen? Jag menar, det är väldigt många som bloggar hos er, och alla handlar inte alltid om bilar (jag erkänner, alla mina bloggar handlar inte om min Dak Drakken osv, men försöker ju så gott man kan). Kommer ni då att ge ut någon varning eller liknande till de som inte bloggar om bilar?

Jag bloggar på Garaget.org för att här är 'mitt folk', mina vänner och folk som förstår mig - alltså bilfolk. Det är därför jag valt att blogga här. Men hade ni tänkt att förbjuda detta får jag väl helt enkelt se mig om efter någon annan sida att blogga på.  smile Mina bloggar har i alla fall ett innehåll, vilket just nu många bloggar här inne inte har. sad

Tack för en kanonsida!! smile
Just Bloggen är väl din egen ?
Där måste du ju få skriva om vad du vill?

Fast jag vet inte riktigt, har ju inte läst reglerna för bloggen ( om det finns regler för den ) roll

Team VeboTrim

terazzi
31 juli 2008
#19
Kan inte göra mer än och hålla med dig jennifer smile
e d fel om jag skulle blogga om tex min flickvän lr o sen bloggar jag ju mkt om planerna med och det är alltid ngt med bilen där då?

Så glad man kan få uttrycka sig lixom smile här läser folk med lixom och är trevliga (okej inte alla) men dem flesta smile fått många vänner via denna sidan!

Tackar med som jennifer smile

1 062 Inlägg
31 juli 2008
#20
Bra!  Fixa även krav att avataren visar ägaren själv!
Senast redigerat av TLO (31 juli 2008)

"You Go, we go!"


Sök