Designat ett par egna mätartavlor i går satt cirka 4-5 timmar i photoshop och försökte få till något jag tyckte om=) vita och grå och allt möjligt men blev inte bra tyckte jag inte så blev svart=)
testade montera den men blev inte så bra.. belysning blev helt skit:P som jag trodde=)
slet väck den igen och började vattenslipa och undra va fan man gjorde.. kan detta bli bra? de måste bli bra är inte sugen på att köpa nytt instrument=)
allt är borta och jag körde ner till färgäfferen och hittade någon blå transparant färg som skulle passa bra penslade på 2 lager och sen blev jag rätt nöjd men få se sen hur de se ut när de kommer in i bilen:P
va tycks?
få nog lacka om visarna tror jag=P
Va tycker ni nu då? sämre elle bättre? udda om inget annat=)
Ser bra ut. Men hur fan lyser det igenom? Ta ett kort är du har den ikopplat i mörker?
Kolla mitt Projekt: SAAB ng900t - "devil eye project" Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
okej, va gött då Går det igenom besiktningen tror du?
Kolla mitt Projekt: SAAB ng900t - "devil eye project" Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
satt på tradera och kollade lite och råkade hitta 2 st 120 mm fläktar med blå dioder i så köpte dom=) har även köpt en 5 meter VGA kabel till skärmen:) och en 5 meter USB kabel till tocuhfunktionen på skärmen=) sen idag har jag börjat skruva i datan i datalådan.. inga bilder för gjorde inte så mycket:P deppigt nu när skolan och praktiken ska börja igen;) hade behövt ett par veckors lov till hehe