Samlad diskussion, Ipred, TBP, FRA, UPPHOVSRÄTT.

AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
3 mars 2009 · 1 948 Inlägg

Vi fortsätter här tycker jag, gjorde en "samlad tråd" där man kan diskutera ALLT som har med ipred, tpb, upphovsrätt och FRA. Så slipper det poppa upp en massa nya trådar så fort det är något.

Här kan allt som har med liknande ämnen diskuteras utan att det blir off-topic. Ta nu o se till att tråden inte stängs av.

Kanske skulle klistras? eftersom att det är ett återkommande ämne just nu...

Senast redigerat av AcesHigh666 (3 mars 2009)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
christofer_k Vorsprung durch Technik
3 mars 2009 · 2 432 Inlägg

IPRED1 gick igenom den 25e feb. Nu har de kört över folket igen precis som med FRA-lagen. Vad kommer härnäst? Vill du veta mer angående IPRED1 så kika runt på wikin och läs in dig på vad IPRED1 innebär... And remember! Det är bara att säga att man har ett öppet trådlöst nätverk (som vem som helst kan ha använt) för att kunna gå fri (så fungerar det i andra länder där denna lag redan finns).

Hamilton
3 mars 2009 · 8 873 Inlägg

IPRED och FRA är ju helt olika lagar och har inget gemensamt förutom att den är elektronisk...
Blir ju som att jämföra Äpplen med Päron

Fotograf på tierpidag.se
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
3 mars 2009 · 1 948 Inlägg

Hamilton skrev:
IPRED och FRA är ju helt olika lagar och har inget gemensamt förutom att den är elektronisk...
Blir ju som att jämföra Äpplen med Päron

Nej jag vet, men om du läste det som stod först så påstod jag inte det. Men det är alla saker som diskuteras hej villt och tänkte dem kunde samlas i en o samma tråd.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
alain www.bimmerpower.org
3 mars 2009 · 3 995 Inlägg

Jag har en känna so att den tråd kommer inte långt.smile

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang