Spontanfoto av Nissan GT-R

PLindblom
19 juli 2009 · 1 200 Inlägg

Persbrandts GTR har registreringsnummer PRY617

http://automotorsport.se/bigpix/2009/Persbrandt_GTR_fram_big.jpg

Bjork OEM <3
19 juli 2009 · 6 957 Inlägg

Minister skrev:
Persbrandts GTR har registreringsnummer PRY617

http://automotorsport.se/bigpix/2009/Pe … am_big.jpg

The End ! tongue

OEM <3
matteeee Ingen himmel är så blå som min
19 juli 2009 · 2 974 Inlägg

Alecci skrev:
Detta är inte Persbrandts bil utan ägs av Advan Consulting, vari Persbrandt inte är involverad. Den levererades till Sverige samtidigt som Persbrandts dock.

Jag känner ägaren, han är bosatt utanför Norrköping.

Då är han en Persbrandt-wannabe som köper en likadan bil och förföljer honom landet runt...?  yikes

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
Alecci
19 juli 2009 · 2 014 Inlägg

matteeee skrev:

Alecci skrev:
Detta är inte Persbrandts bil utan ägs av Advan Consulting, vari Persbrandt inte är involverad. Den levererades till Sverige samtidigt som Persbrandts dock.

Jag känner ägaren, han är bosatt utanför Norrköping.

Då är han en Persbrandt-wannabe som köper en likadan bil och förföljer honom landet runt...?  yikes

Om jag minns rätt var denne kille tidigare med sin beställning än Persbrandt. tongue

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
19 juli 2009 · 2 362 Inlägg

Och där var fallet avklarat! haha ;D

Dock körde inte Persbrant så jätte bra heller när jag såg honom i Jönköping på midnattsolsrallyt.
Fast jag hade nog inte kört bättre. smile Men ändå kul att han ställer upp och kör, men tyvärr så är det många som bara kollade för persbrandt körde, många gick ifrån SS1 utanför Elmia efter han hade kört och missade dom som kunde köra tongue

Men det roligaste på SS1 var när P-O Davidsson vann och dom sa i högtalarna, "Vem fan är P-O Davidsson".. Han vann ju med en sekund! tongue

Lite bilder: http://madebyme.tjofs.se/2009/07/17/mid … jonkoping/

Sorry, lite OT där smile

Senast redigerat av MadeByMe (19 juli 2009)

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Berg Berg
19 juli 2009 · 424 Inlägg

MadeByMe skrev:
Och där var fallet avklarat! haha ;D

Dock körde inte Persbrant så jätte bra heller när jag såg honom i Jönköping på midnattsolsrallyt.
Fast jag hade nog inte kört bättre. smile Men ändå kul att han ställer upp och kör, men tyvärr så är det många som bara kollade för persbrandt körde, många gick ifrån SS1 utanför Elmia efter han hade kört och missade dom som kunde köra tongue

Men det roligaste på SS1 var när P-O Davidsson vann och dom sa i högtalarna, "Vem fan är P-O Davidsson".. Han vann ju med en sekund! tongue

Lite bilder: http://madebyme.tjofs.se/2009/07/17/mid … jonkoping/

Sorry, lite OT där smile

Persbrandt körde faktiskt riktigt bra väl ute i skogen.. han bröt ju senare med tekniska problem på porschen.. han låg runt 35 - 40 när han bröt.. och de var ju över 100 startande så^^..

P-O Davidsson är gammal rally och rallycrossräv han.. så han kan allt köra bil! smile

Välkommen in i matchen Oskar..wink

Senast redigerat av Berg (19 juli 2009)

Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
yakozan
20 juli 2009 · 333 Inlägg

Kan konfirmera att det inte är Persbrandts bil utan "Perras". Känner igen reggnr, föraren och modifieringarna exteriört som är gjort från bilderna smile
Samma bil som i denna tråd fast utan siffrorna på dörren.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=141931

edit: Per beställde GTR över ett år innan Mikael. Så vem som var först är ingen tvekan över smile

Senast redigerat av yakozan (20 juli 2009)

Audi S5 (2007)
Nissan GTR "Godzilla" (2010)
erlingborn1
20 juli 2009 · 33 Inlägg

kan alla sluta babbla om att det är persbrants bil det ser väll alla att det finns bevis som talar mot att det inte är det. beundra skönheten istället

Skyline R33 <3
Lexus GS300 (2001)
Mazda MX5 (1991)
anton_j
21 juli 2009 · 51 Inlägg

Berg skrev:

MadeByMe skrev:
Och där var fallet avklarat! haha ;D

Dock körde inte Persbrant så jätte bra heller när jag såg honom i Jönköping på midnattsolsrallyt.
Fast jag hade nog inte kört bättre. smile Men ändå kul att han ställer upp och kör, men tyvärr så är det många som bara kollade för persbrandt körde, många gick ifrån SS1 utanför Elmia efter han hade kört och missade dom som kunde köra tongue

Men det roligaste på SS1 var när P-O Davidsson vann och dom sa i högtalarna, "Vem fan är P-O Davidsson".. Han vann ju med en sekund! tongue

Lite bilder: http://madebyme.tjofs.se/2009/07/17/mid … jonkoping/

Sorry, lite OT där smile

Persbrandt körde faktiskt riktigt bra väl ute i skogen.. han bröt ju senare med tekniska problem på porschen.. han låg runt 35 - 40 när han bröt.. och de var ju över 100 startande så^^..

P-O Davidsson är gammal rally och rallycrossräv han.. så han kan allt köra bil! smile

Välkommen in i matchen Oskar..wink

Ja P-O kan fan ratta. Han har lärt mig jävligt mkt på sjöisarna genom åren!
Synd att P-O fick bryta med kass blockpackning. Han låg bra till.
Fan man missa detta.

Mvh Anton

Sport luktar avgaser, idrott luktar svett!
Volvo 940 "grupp-f rallybil" (1992)
MaxDelux
22 juli 2009 · 79 Inlägg

Såg persbrants bil i Stockholm i Måndags kväll, den stog och väntade i uppförsbacken bakom/vid sidan om Grand hotell på Stallgatan. Kl. var då runt 00,00.
jvl snyggt med dom baklysena. den såg helt brutal ut och regnr stämde med ovan.

Mvh
MaxG

Välkommna till min sida...
Kommentera gärna bilder som du tycker om och ge befogad kritik.
MvH
MaxG
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
22 juli 2009 · 2 362 Inlägg

Berg skrev:

MadeByMe skrev:
Och där var fallet avklarat! haha ;D

Dock körde inte Persbrant så jätte bra heller när jag såg honom i Jönköping på midnattsolsrallyt.
Fast jag hade nog inte kört bättre. smile Men ändå kul att han ställer upp och kör, men tyvärr så är det många som bara kollade för persbrandt körde, många gick ifrån SS1 utanför Elmia efter han hade kört och missade dom som kunde köra tongue

Men det roligaste på SS1 var när P-O Davidsson vann och dom sa i högtalarna, "Vem fan är P-O Davidsson".. Han vann ju med en sekund! tongue

Lite bilder: http://madebyme.tjofs.se/2009/07/17/mid … jonkoping/

Sorry, lite OT där smile

Persbrandt körde faktiskt riktigt bra väl ute i skogen.. han bröt ju senare med tekniska problem på porschen.. han låg runt 35 - 40 när han bröt.. och de var ju över 100 startande så^^..

P-O Davidsson är gammal rally och rallycrossräv han.. så han kan allt köra bil! smile

Välkommen in i matchen Oskar..wink

Jo han kan köra, Det är jag som dekaltrimma hans bil, haha
Han bor 1km från mig och känt honom sen jag var 6 år tongue
Han hade en brutal Cossi för något år sedan som han la fina repos på våran raksträcka hemma!



anton_j skrev:

Berg skrev:

MadeByMe skrev:
Och där var fallet avklarat! haha ;D

Dock körde inte Persbrant så jätte bra heller när jag såg honom i Jönköping på midnattsolsrallyt.
Fast jag hade nog inte kört bättre. smile Men ändå kul att han ställer upp och kör, men tyvärr så är det många som bara kollade för persbrandt körde, många gick ifrån SS1 utanför Elmia efter han hade kört och missade dom som kunde köra tongue

Men det roligaste på SS1 var när P-O Davidsson vann och dom sa i högtalarna, "Vem fan är P-O Davidsson".. Han vann ju med en sekund! tongue

Lite bilder: http://madebyme.tjofs.se/2009/07/17/mid … jonkoping/

Sorry, lite OT där smile

Persbrandt körde faktiskt riktigt bra väl ute i skogen.. han bröt ju senare med tekniska problem på porschen.. han låg runt 35 - 40 när han bröt.. och de var ju över 100 startande så^^..

P-O Davidsson är gammal rally och rallycrossräv han.. så han kan allt köra bil! smile

Välkommen in i matchen Oskar..wink

Ja P-O kan fan ratta. Han har lärt mig jävligt mkt på sjöisarna genom åren!
Synd att P-O fick bryta med kass blockpackning. Han låg bra till.
Fan man missa detta.

Mvh Anton

Ett expansionskärl sprack också..
Sen hade dom olje lekgage också efter ss5 tror jag som dom fick svetsa ihop tongue

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
_Wallis_
22 juli 2009 · 4 506 Inlägg

Då temat endå är GTR i denna tråden så kan jag nämna att jag såg min tredje GTR live igår.
Alla har varit på almen'a vägar. 1xRöd 1xSvart & igår en silvrig på lastbilstrailer in till landvetter flygplats.

Kan du andas kan du dö.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang