Henke Vad kommer du åka för utväxling i diffar? Utväxling på 6:an?
6:an räknar du med backen då;), utväxlingen kommer jag inte ihåg men kan kolla upp det i mina anteckningar någon dag. Du har en del att ta tag i såg jag på din tråd;)
Hehe, trodde faktiskt den var 6petad. Vad har du räknat med för toppfart? Du som kört på nya ruudskogen, vad tror du man kan toppa?
Har väl mer lr mindre bestämt för utväxling nu. Måste rita upp lite mer så framdiffen får plats bara.
Njae, Ken block kör väl Volk TE37'or på sin Fiesta har jag för mig?
Grymt projekt förresten, följs med spänning!
Tack, kul att du tycker det. Ken kör i Gymkhana 3 med Volk TE37:or men den har ju bytt dekor och fälgar sedan dess och min skall se ut som i filmen alltså TE37😊
Har du haft tid att studera bilen på Ohlsberg? eller finns det ritningar på nätet?
Det finns inga ritningar på nått utan det är genom alla tusentals bilder jag har tagit på bilen som ligger till grund till det mesta sedan har jag fått mycket support från Andreas på Olsberg.
Haha om jag känner andres rätt så tycker han nog att det är en kul ide
Har du haft tid att studera bilen på Ohlsberg? eller finns det ritningar på nätet?
Det finns inga ritningar på nått utan det är genom alla tusentals bilder jag har tagit på bilen som ligger till grund till det mesta sedan har jag fått mycket support från Andreas på Olsberg.
Haha om jag känner andres rätt så tycker han nog att det är en kul ide
Ja annars hade han nog inte hjälpt mig så mkt som han gjort.
Grenröret är nu färdigsvetsat, det skall poleras innan det är helt klart. Det är gjort i rostfritt och är svetsat med rotgas. Wastegaten som skall sitta på kommer att bli en Tial 60mm.