Nån som vet vad detta är? (BMW e30)

mindghost
17 januari 2013 · 160 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/184/183102/183102-9f37621ff569cd060add57e3f9530fc7.jpg
Vad är detta? surrar när man trycker på knappen med snöflingan på men händer inte mycket...

Är den lätt att ta bort eller blir det stort hål där, känns som man kan utnyttja den platsen till något vettigare istället

Sorry för den suddiga bilden btw

Senast redigerat av mindghost (17 januari 2013)

DeutscheWagen Plattan i mattan !
17 januari 2013 · 305 Inlägg

Det är din AC (aircondition)

Volvo V70 "2.5T" (2008)
mindghost
17 januari 2013 · 160 Inlägg

DeutscheWagen skrev:
Det är din AC (aircondition)

Tack! det var det ja tänkte, borde inte vara alltför vanligt i e30...ska nog slita bort den

DeutscheWagen Plattan i mattan !
17 januari 2013 · 305 Inlägg

mindghost skrev:

DeutscheWagen skrev:
Det är din AC (aircondition)

Tack! det var det ja tänkte, borde inte vara alltför vanligt i e30...ska nog slita bort den

Nej om den är svensksåld så är det inte helt vanligt.

Volvo V70 "2.5T" (2008)
Keps_nille
17 januari 2013 · 271 Inlägg

Eller så försöker du få fason på AC:n eftersom det kanske inte är det vanligaste i utrustningsväg, hade också det på min gamla E28. Uppbyggnaden är rätt simpel smile

mindghost
17 januari 2013 · 160 Inlägg

DeutscheWagen skrev:

mindghost skrev:

DeutscheWagen skrev:
Det är din AC (aircondition)

Tack! det var det ja tänkte, borde inte vara alltför vanligt i e30...ska nog slita bort den

Nej om den är svensksåld så är det inte helt vanligt.

Jo den är svensksåld. men undra om man ska försöka få den att fungera kanske, just nu låter de som nån surplar dricka med ett sugrör hehe

DeutscheWagen Plattan i mattan !
17 januari 2013 · 305 Inlägg

mindghost skrev:

DeutscheWagen skrev:

mindghost skrev:

Tack! det var det ja tänkte, borde inte vara alltför vanligt i e30...ska nog slita bort den

Nej om den är svensksåld så är det inte helt vanligt.

Jo den är svensksåld. men undra om man ska försöka få den att fungera kanske, just nu låter de som nån surplar dricka med ett sugrör hehe

Få den att fungera tycker jag du ska göra, då blir du ju en av få med en E30 med AC dessutom en fungerande sådan smile

Volvo V70 "2.5T" (2008)
mindghost
17 januari 2013 · 160 Inlägg

DeutscheWagen skrev:

mindghost skrev:

DeutscheWagen skrev:

Nej om den är svensksåld så är det inte helt vanligt.

Jo den är svensksåld. men undra om man ska försöka få den att fungera kanske, just nu låter de som nån surplar dricka med ett sugrör hehe

Få den att fungera tycker jag du ska göra, då blir du ju en av få med en E30 med AC dessutom en fungerande sådan smile

aa undra hur man får lös gallret på den bara, får testa rycka lite, kanske att den bara behöver smörjas upp vem vet..

jimmzzan
17 januari 2013 · 1 168 Inlägg

Vad är det för e30? 316.318.320.323.325??

TheMPG
17 januari 2013 · 141 Inlägg

mindghost skrev:

DeutscheWagen skrev:

mindghost skrev:

Jo den är svensksåld. men undra om man ska försöka få den att fungera kanske, just nu låter de som nån surplar dricka med ett sugrör hehe

Få den att fungera tycker jag du ska göra, då blir du ju en av få med en E30 med AC dessutom en fungerande sådan smile

aa undra hur man får lös gallret på den bara, får testa rycka lite, kanske att den bara behöver smörjas upp vem vet..

Smörja upp vad? Rota in i saker du inte har koll på

Jag fixar din A/C, skicka PM
larsson91
17 januari 2013 · 31 Inlägg

Sitter det ett sådant galler på alla E30 med AC ? har nämligen ac i min svensksålda 318i touring men jag har inget sådant galler...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang