Hedinsbil i Uppsala

samilami
7 april · 1 Inlägg

Hej
Jag är så himla trött på Hedinsbil i Uppsala, hoppas någon kan hjälpa

Min bil har får en skada i december 2023. Jag har lämnat in bilen i januari. De har sagt att de kommer inte börja med bilen först 15 feb. Och efter det tar det 10 dagar. Nu är vi april. De hävdar på att de väntar på en fångare som de har beställt från Tyskland , de har lagt beställningen 20 februari , delen har inte kommit ännu. Sist jag ringde till verkstad sa de att de inte har någon prognos och detta kan ta upp till 5 år !! 

Ringde till Hedins bil verkstads chef och deras högsta chef , hjälpte inte

Jag vill bara ha bilen och kommer aldrig äga en Mercedes, aldrig jävle dugg att göra med Hedins bil


Hur göra ??

Senast redigerat av samilami (7 april )

trubbelturbo
7 april · 1 461 Inlägg

samilami skrev:
Hej
Jag är så himla trött på Hedinsbil i Uppsala, hoppas någon kan hjälpa

Min bil har får en skada i december 2023. Jag har lämnat in bilen i januari. De har sagt att de kommer inte börja med bilen först 15 feb. Och efter det tar det 10 dagar. Nu är vi april. De hävdar på att de väntar på en fångare som de har beställt från Tyskland , de har lagt beställningen 20 februari , delen har inte kommit ännu. Sist jag ringde till verkstad sa de att de inte har någon prognos och detta kan ta upp till 5 år !! 

Ringde till Hedins bil verkstads chef och deras högsta chef , hjälpte inte

Jag vill bara ha bilen och kommer aldrig äga en Mercedes, aldrig jävle dugg att göra med Hedins bil


Hur göra ??

Kan du köra bilen till en annan verkstad?

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
7 april · 17 502 Inlägg

Ring försäkringsbolaget. Det finns gränser.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang