2116
Sök

dax vax den röda!!!!!!

1 232 Inlägg
18 oktober 2008
Trådstartare
tjena har alltid andvänt dax wax men den lila då det e lagom om jag får välja,lätt att tvätta ur och lätt att greja me.MEN den röda fick jag nu för ett tag sen av en och tänkte .....får testa toch knappt en tesked av det och fixa min "raggar frilla" men nu när jag skulle ha ur det ur håret e det omöjligt!!!!!!!
hur gör man.aldrig mer den röda!!!!!!!

4 767 Inlägg
18 oktober 2008
Avfettningsmedel har du väl i garaget? smile

Sen får du använda balsam efteråt för håret blir lätt torrt. wink

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

174 Inlägg
18 oktober 2008
använd diskmedel! funkar.
Sen så förstör dax wax håret;)

18 oktober 2008
Och?

3 059 Inlägg
18 oktober 2008
SupershittyToTheMax skrev:
Och?

Håller med.. OCH
Ett fall för bloggen kanske..

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
18 oktober 2008
Är man dum nog att ta skiten i håret så kan du lika väl spraya avfettning för att få bort de.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Ace Ventura
1 240 Inlägg
19 oktober 2008
lownslow skrev:
tjena har alltid andvänt dax wax men den lila då det e lagom om jag får välja,lätt att tvätta ur och lätt att greja me.MEN den röda fick jag nu för ett tag sen av en och tänkte .....får testa toch knappt en tesked av det och fixa min "raggar frilla" men nu när jag skulle ha ur det ur håret e det omöjligt!!!!!!!
hur gör man.aldrig mer den röda!!!!!!!

Du får leva med de! tro mig jag har förbrukat MASSA dax vax hehe ! Kudden blir len å fin åxå efter 1 par dagar!

Mästare
2 947 Inlägg
19 oktober 2008
Om det är sånt SkoWax jag testade för länge sen så får du duscha med schampoo/tvål/Balsam/Oljor allt du kan hitta så försvinner det inom en vecka smile

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
19 oktober 2008
Sånt där medel man tar bort hårfärg med ska tydligen hjälpa.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

1 963 Inlägg
19 oktober 2008
gegga in håret med olivolja, täck allt hår. Sen tvätta ur det med vanligt schampoo. Fungerar utmärkt! Plus att olivolja är bra för håret. Använde det förr i tiden varenda dag=D

Men are not born - Men are made

Studerande
727 Inlägg
19 oktober 2008
Jag använder "Shock Waves" wax den oranga. tycker att det är lätt att ta bort waxet och greja med den är åxå lätt tongue

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

DFFL
9 020 Inlägg
19 oktober 2008
Använder man dax vax får man leva med beslutet.
Kan lika gärna ta karlssons klister.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

831 Inlägg
19 oktober 2008
Min frisör sa alltid att Daxvax inte var bra för håret. Numera har jag inget hår så nu kör jag inte Daxvax den röda längre.

182 Inlägg
19 oktober 2008
Hade samma problem för många år sedan. Min frisör sa att man skulle schamponera in håret torrt. Vill minnas att det gisk bättre, men dock lättare att byta vax..

590 Inlägg
19 oktober 2008
Är det inte dax vax som ska sitta i håret ett tag. som brylcreme typ.! smile

27 Inlägg
20 oktober 2008
Ja som sagt, daxvax är veckovax, räcker att ta en rejäl dos på måndagen och det räcker ända till fredag oavsett om du duschar 2 gånger om dagen. Det enda som verkar bita på det är ju yes. Dessutom får man tapetsera om sovrummet också eftersom man får fina fläckar på väggen. Slutade med att jag rakade av mitt hår istället. Mycket trevligare.

Hemmasittare
241 Inlägg
20 oktober 2008
http://shop.sivletto.com/system/search/ … asp?id=737

"DAX Plus 1 Shampoo is amazing at removing oil and petroleum based hair dressings and conditioners"

Hmm Oil and Petroleum based? Hoppas det inte är råoljebaserade grejer dom snackar om, kan ju inte va spec bra för håret nä tongue
Senast redigerat av C-Douglas (20 oktober 2008)

1 232 Inlägg
20 oktober 2008
Trådstartare
nåja det har gått 3dagar nu å det e kvar men jag ska ändå ut på lör och jag kammar mej varje dag så det eju lungt men det e lite väl ihärdigt.

aka Lilla My
122 Inlägg
20 oktober 2008
använd ett shampoo som är menat åt fett hår..
elvitals citrus eller va den heter funkar.. smile

257 Inlägg
20 oktober 2008
Varför ens börja använda dax vax? Man har urban..

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

Sök