2892
Sök

Hur få tag i kändisar?

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
17 september 2006
Trådstartare
Tjabba alla gorgare, allt bra eller? wink

Till topic då:

Satt precis och funderade lite på hur man kan få tag i kändisars mejl addreser,msn, hitta dom på communitys på nätet mm

Så är detta möjligt? någon som vet något register eller nått... går ju inte söka på namn o mjel adressor osv på sökmotorer... elller finns det några som det går?
Ja ös på med tips förslag och teorier

Mvh!
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (18 september 2006)

Bmw osv..

Svindåre
1 433 Inlägg
17 september 2006
Idol Annas (Ring ring) lunar e Anna_kluft! kanske inte räknas som kändis men men!
jag har Filip hammar och fredrik wikingssons telefon nummer! men det tänker ja inte ge ut! tongue

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

331 Inlägg
17 september 2006
Sök på Hitta.se eller Eniro...det gjorde några klasskompisar till mig smile De pratade me bl.a. Peter Dalle och Roger Pontare tongue

Fjant
187 Inlägg
17 september 2006
UseDubbelTurbo skrev:

Till topic då:

Satt precis och funderade lite på hur man kan få tag i kändisars mejl addreser,msn,telefon nr,adress, hitta dom på communitys på nätet mm

Så är detta möjligt? någon som vet något register eller nått... går ju inte söka på namn o mjel adressor osv på sökmotorer... elller finns det några som det går?

Mvh!

Varför vill man ha tag på kändisar?

Alzheimers - New Friends Everyday!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
17 september 2006
Trådstartare
andast skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Till topic då:

Satt precis och funderade lite på hur man kan få tag i kändisars mejl addreser,msn,telefon nr,adress, hitta dom på communitys på nätet mm

Mvh!

Störa dom i deras redan påfrestande liv....
Nej men jag vet inte... jag gillar saker som är svåra att få... så aa ser det som en utmaning smile

Bmw osv..

Colaberoende
1 219 Inlägg
17 september 2006
En kompis till mig bokar artister..  Har kört en del också till olika ställen och då haft mycket telefonkontakt med dom men aldrig via internet.

Det är inte så svårt att få tag på kändisars nummer... Lättaste är att ha en kontakt på en tidning så har man det mesta sedan. Men vad ska man säga till dom?

/Ena

264 Inlägg
17 september 2006
erskpersk: filip o fredriks nr är ju inte så svårt med tanke på att dom skrev ut det frivilligt i sin bok

Kolla gärna in mitt Swift Sport bygge!
https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=316637

293 Inlägg
17 september 2006
andast skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Till topic då:

Mvh!

Det undrar jag också...

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

607 Inlägg
17 september 2006
På skolan brukar vi ringa överallt. Helge fossmo , knutb pastorn. Vi ringe till 118 119 utlandet, Grekland, thailand och afrika, Kan tänka mig det blev små dyrt för skolan. 18kr minuten !

Brynäs tigers

Fjant
187 Inlägg
18 september 2006
UseDubbelTurbo skrev:
andast skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Till topic då:

Mvh!

Nej men jag vet inte... jag gillar saker som är svåra att få... så aa ser det som en utmaning smile

Du verkar behöva en hobby - har du funderat på att gå på krogen eller kanske jobba lite övertid så du slipper få ståfräs av att avbryta Roger Pontare under kvällsmaten...

Alzheimers - New Friends Everyday!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
18 september 2006
Trådstartare
andast skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
andast skrev:

Du verkar behöva en hobby - har du funderat på att gå på krogen eller kanske jobba lite övertid så du slipper få ståfräs av att avbryta Roger Pontare under kvällsmaten...

Vad fan vill du?
Vad vet du om mig?
Inget precis.

Va
Bara
Tyst.

Skulle uppskatta om jag slipper se dina dryga kommentarer till mig överallt eller kan du inte smälta att jag tycker din vinge ser förjävlig ut?
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (18 september 2006)

Bmw osv..

355 Inlägg
18 september 2006
UseDubbelTurbo skrev:
andast skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Vad fan vill du?
Vad vet du om mig?
Inget precis.

Va
Bara
Tyst.

Skulle uppskatta om jag slipper se dina dryga kommentarer till mig överallt eller kan du inte smälta att jag tycker din vinge ser förjävlig ut?

Men snälla nån. Lugna sig lite. Äevn du måste väll kunna ta lite ord utan för den skull blir stöddig å förbannad. De vill ju bara veta varför du vill ha nr till kändisar.

Även jag är nyfiken varför. Å vill man ha nått i utmaning så kan du ju försöka hacka dig in på nån hemsida nånstans...

Mvh Jonas
Senast redigerat av MrLila (18 september 2006)

Mvh Jonas

671 Inlägg
18 september 2006
Det finns de som spelar fotboll, minst lika meningslöst som att leta kändisars telefonnummer.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
18 september 2006
Trådstartare
MrLila skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
andast skrev:

Vad fan vill du?
Vad vet du om mig?
Inget precis.

Va
Bara
Tyst.

Men snälla nån. Lugna sig lite. Äevn du måste väll kunna ta lite ord utan för den skull blir stöddig å förbannad. De vill ju bara veta varför du vill ha nr till kändisar.

Även jag är nyfiken varför. Å vill man ha nått i utmaning så kan du ju försöka hacka dig in på nån hemsida nånstans...

Mvh Jonas

Hacka en hemsida är olagligt...
Jag är bara nyfiken helt enkelt... och inte av några mannliga kändisar.
Sen så blev jag sur på "andast" pga att jag får dryga kommentarer av den personen hela tiden pga att jag sa att jag inte gillade den personens vinge... och jag menade inget illa med det alls men tydligen kan inte "andast" ta det

Bmw osv..

355 Inlägg
18 september 2006
Då vet jag.

mvh Jonas

Mvh Jonas

331 Inlägg
18 september 2006
Daniel skrev:
Det finns de som spelar fotboll, minst lika meningslöst som att leta kändisars telefonnummer.

Kunde inte sagt det bättre själv!

Bärs!
3 456 Inlägg
18 september 2006
960_Girl skrev:
Daniel skrev:

Kunde inte sagt det bättre själv!

Klockrent! tongue

Garaget.org peakade 2008.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
18 september 2006
Trådstartare
Åter till topic grabbar

Bmw osv..

291 Inlägg
18 september 2006
gör som jag, jag var och köpte en snöskoter i lördast och nu ikväll satt jag och surfade runt så märkte jag att jag köpt skotern av finlands nuvarande finska mästare i drifting, så man fick ju en liten chock...

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
18 september 2006
Du kan ju alltid stå å hänga utanför någon kändiskrog och tigga nummer.

Fattar dock inte riktigt varför det är så spännande med kändisars nummer..............
Senast redigerat av laazy (18 september 2006)

Sök