Eftersnack: BIMMERS OF SWEDEN #1 2012. Även bilder

MJSudden
30 maj 2012 · 172 Inlägg

braman skrev:
riktig fina bilder

Tackar smile
Var du där med din bil?

Bimmers of Sweden CREW
Mfive
30 maj 2012 · 1 393 Inlägg

Det är inte spikat mickius. Men det blir en till i år.

CEO @ Bimmers Of Sweden
MJSudden
31 maj 2012 · 172 Inlägg

ekkin skrev:
Var en riktig kanon dag! O bättre väder kunde vi ju inte fått smile

Efterlyser även jag bilder eller video på min bil. Den oranga 02an wink
Bara o maila till: ekkin_@hotmail.com om ni har nått.

Har iaf en bild på din 02'a  smile
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=35843
Kika om det är nån du vill ha och i sånna fall originalbild eller redigerad så fixar jag det...

Bimmers of Sweden CREW
ChRS3tian
31 maj 2012 · 16 Inlägg

La upp en massa material i följande tråd:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=247663

Chippen88
31 maj 2012 · 1 309 Inlägg

MJSudden skrev:
Album #1 med bilder från träffen upplagt  smile
Vissa bilder är redigerade, vissa inte...
Håll till godo.
Album #2 är på g inom kort...

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=35843

Har du några bilder på min röda E30 cab?

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing
Petrus-B
31 maj 2012 · 5 Inlägg

Kanonbra träff, var inte sista gången;)

Är det någon som har några bilder på MLP591 Avusblå M5 e34, så får ni gärna skicka några till mej, eller lägga upp i era album.

Min mail petrus.bergwall@goodtech.se

DjWagon
31 maj 2012 · 9 Inlägg

Tackar för en trevlig träff, grymt kul att se att det växer.
Här kommer en länk till min hemsida:
http://www.soundforall.se/dj-wagon-3375319

Hoppas vi syns snart igen!

BMW 325i e91 "Dj Wagon" (2007)
BMW X5 3,0i "Mobile DJ Wagon" (2004)
MJSudden
31 maj 2012 · 172 Inlägg

Chippen88 skrev:

MJSudden skrev:
Album #1 med bilder från träffen upplagt  smile
Vissa bilder är redigerade, vissa inte...
Håll till godo.
Album #2 är på g inom kort...

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=35843

Har du några bilder på min röda E30 cab?

Verkar inte som jag hunnit ta nått kort på den tyvärr...  hmm

Bimmers of Sweden CREW
635CSi
31 maj 2012 · 135 Inlägg

Petrus:
Vilken underbar M5:a du har! Härligt att du gått mot originalskick på den! Ska pys över till din sida och rösta "du vet vad" wink

BMW 635 CSi "den Svarta" (1986)
BMW 525iM "eSextin" (2010)
BMW Alpina B7 Turbo Coupé "den Gröna" (1986)
Carpimp
1 juni 2012 · 61 Inlägg

Min bil som blev påkörd på väg till träffen är nu inlöst av försäkringsbolaget. Så den är borta. :-(
Men samma dag som allt det blev klart så kom det ut en zinnoberrot M535i på blocket, så det var ju klart att man måste ha den.
Så nästa Bimmers of Sweden träff kommer jag absolut att åka dit, men då med min fina M535i istället. :-)

Toyota Corolla "RallyRollan" (1999)
Ford Mustang GT "Foxen" (1988)
Mfive
1 juni 2012 · 1 393 Inlägg

Trist med olyckan, men nice med nya riden! Välkommen!

CEO @ Bimmers Of Sweden
shidapu Herr
1 juni 2012 · 851 Inlägg

Nice... domville lösa in min med efter stölder på Måndag natt... men jag vägrar antingen ersätter dom mig med en likvärdig bil eller lagar, tydligen är det inte ens värt att alga den för 5000kr...

Jag byter försäkrings bolag när det är klart!

Carpimp skrev:
Min bil som blev påkörd på väg till träffen är nu inlöst av försäkringsbolaget. Så den är borta. :-(
Men samma dag som allt det blev klart så kom det ut en zinnoberrot M535i på blocket, så det var ju klart att man måste ha den.
Så nästa Bimmers of Sweden träff kommer jag absolut att åka dit, men då med min fina M535i istället. :-)

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
Tokken Team dBakuten
1 juni 2012 · 3 453 Inlägg

shidapu skrev:
Nice... domville lösa in min med efter stölder på Måndag natt... men jag vägrar antingen ersätter dom mig med en likvärdig bil eller lagar, tydligen är det inte ens värt att alga den för 5000kr...

Jag byter försäkrings bolag när det är klart!

Carpimp skrev:
Min bil som blev påkörd på väg till träffen är nu inlöst av försäkringsbolaget. Så den är borta. :-(
Men samma dag som allt det blev klart så kom det ut en zinnoberrot M535i på blocket, så det var ju klart att man måste ha den.
Så nästa Bimmers of Sweden träff kommer jag absolut att åka dit, men då med min fina M535i istället. :-)

Lösa din bil pga av en trasig bakruta??

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
shidapu Herr
1 juni 2012 · 851 Inlägg

Bagage luckan hadde fått sig en törn med..

Men tydligen enligt försäkrings bolget är det typ inte värd 10.000 ens.. då dom tvekar för en kostnad på 4000kr.

jag kommer byta från Aktsam fortast möjligast efter detta.

då en bil från 2000 bara är skit och en 07a är en gammal bil.. har vi olika referens ramar.

Tokken skrev:

shidapu skrev:
Nice... domville lösa in min med efter stölder på Måndag natt... men jag vägrar antingen ersätter dom mig med en likvärdig bil eller lagar, tydligen är det inte ens värt att alga den för 5000kr...

Jag byter försäkrings bolag när det är klart!

Carpimp skrev:
Min bil som blev påkörd på väg till träffen är nu inlöst av försäkringsbolaget. Så den är borta. :-(
Men samma dag som allt det blev klart så kom det ut en zinnoberrot M535i på blocket, så det var ju klart att man måste ha den.
Så nästa Bimmers of Sweden träff kommer jag absolut att åka dit, men då med min fina M535i istället. :-)

Lösa din bil pga av en trasig bakruta??

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
Carpimp
1 juni 2012 · 61 Inlägg

Jag kan rekommendera BMW originalförsäkring, den är i vissa fall snäppet dyrare än vissa konkurrenter.
Men jag kan ju säga att jag aldrig kommer att tveka vilket försäkringsbolag jag ska ha efter detta.
originalförsäkringen värderade min bil efter hur den såg ut, hur mycket jobb och pengar jag har lagt ner.
Så jag fick vettiga pengar för den, trots att det i grund och botten var en 97:ans 528ia som var importerad.

Ford Mustang GT "Foxen" (1988)
Toyota Corolla "RallyRollan" (1999)
Mr_Nickee
1 juni 2012 · 19 Inlägg

shidapu skrev:
Bagage luckan hadde fått sig en törn med..

Men tydligen enligt försäkrings bolget är det typ inte värd 10.000 ens.. då dom tvekar för en kostnad på 4000kr.

jag kommer byta från Aktsam fortast möjligast efter detta.

då en bil från 2000 bara är skit och en 07a är en gammal bil.. har vi olika referens ramar.

Tokken skrev:

shidapu skrev:
Nice... domville lösa in min med efter stölder på Måndag natt... men jag vägrar antingen ersätter dom mig med en likvärdig bil eller lagar, tydligen är det inte ens värt att alga den för 5000kr...

Jag byter försäkrings bolag när det är klart!


Lösa din bil pga av en trasig bakruta??

fy tusan va dåligt, tänk då den dagen min -82'a blir skadad... undrar va de säger då.  :-P Har iofs länsförsäkringar.. men alla försäkringsbolag är vell skurkar idag.

Senast redigerat av Mr_Nickee (1 juni 2012)

wipin
1 juni 2012 · 33 Inlägg

Carpimp skrev:
Jag kan rekommendera BMW originalförsäkring, den är i vissa fall snäppet dyrare än vissa konkurrenter.
Men jag kan ju säga att jag aldrig kommer att tveka vilket försäkringsbolag jag ska ha efter detta.
originalförsäkringen värderade min bil efter hur den såg ut, hur mycket jobb och pengar jag har lagt ner.
Så jag fick vettiga pengar för den, trots att det i grund och botten var en 97:ans 528ia som var importerad.

Låter som något jag skulle behöva!
Mitt första försäkringsbolag jag talade med tycker inte att min bil är värd ett skit, dom ville inte äns veta av hur den såg ut och i vilket skick den var!

berätta gärna mer om BMW-originalförsäkring? smile

Behöver en rimlig försäkring till min bil då mycket pengar är utlagda på den, samt att den är i underbart skick!

Mfive
1 juni 2012 · 1 393 Inlägg

Ta det gärna i en ny tråd eller i PM.

CEO @ Bimmers Of Sweden
42emil
1 juni 2012 · 539 Inlägg
Volvo V70 "D5 AWD Summum" (2011)
BMW 344i coupe "V8 turbo" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang