Varit nere en sväng nu innan jobbet. Bara strulade idag grrrr
Just nu håller jag på att demontera inför lyft av motorn. Nästan allt är av förutom drivaxlarna. Jävla jobb att få lös de leder osv som sitter vi fjäderbenet för att kunna rycka ut drivaxlarna. Men som sagt, det mesta är av så imorn hoppas jag på att motorn kommer bort.
Här kommer bilderna jag lovade innan. Det mesta är demonterat inför motorlyft nu. Var ett jävla jobb. ALLT har suttit som fan! Men men. Imorn tar jag det sista sen är motorn ur!
Skruva skruva skruva. Sjukt glad över min lilla garageplats!
Allt nödvändigt demonterat
Var dock tvungen att provmontera nya fronten. Verkar bli lite jobb för att få det schysst. Måste flytta intercoolern inåt dessutom
Sov lääänge idag pga nattjobb så han bara med lite lite grann idag. Nu är iaf drivaxlarna också ur så imorn eller lördag hinkar jag ur motorn nu e det jobbedags igen suck. Hade hellre legat i garaget o pillat
Hoppas det...största frågetecknet just nu är hur jag ska göra med lackering...om jag ska behålla han röd och bara lacka om utsida och motorrum eller om jag ska lacka han vit som jag egentligen vill....snyggt med kolfiber och svarta fälgar men betydligt mer jobb!!