sengstr skrev:
Då måste du ha stått och skrattat åt alla avåkningar och snurrar som alla gjorde då?
och massa gräs var det i min go kart efter att "någon" (för att inte nämna några namn) hade den som gräsklippare ett tag. Ca 3-5 ggr åkte personen av ner i gräset
Ähum... ja, man ska lära känna sin kart på alla väglag
Någon som såg när jag begravde den och mig själv under en mur av däck efter start/mål-rakan?
Återigen, tack så hemskt mycket för en lyckad träff! Verkligen kul att vi kunde få sådan uppslutning. Detta ger oss motivation att anordna fler träffar framöver, helst utan en flock med gnällande russin. Jag vet inte hur många gånger vi blev "polisanmälda", men jag ska försöka ta reda på det
Konstaplarna hade som sagt inget emot oss, vi hade deras tillstånd sedan länge, men de var tvungna att lugna äppelförsäljarna genom att prata med oss. Eventuella "dagens ris" lägger jag upp här i tråden på måndag, och för att citera den mustaschprydda herren i rosa jacka, då de tre första bilarna rullade in på torget;
"Bilskroten är däråt, det är bara att åka dit med en gång!",
"Ska ni spela musik? Då får ni rikta högtalarna åt något annat håll... sådant vill vi inte veta av!"Det känns som att vi lägger träffen på någon annan plats nästa gång, men annars är jag mycket nöjd med dagen. Gokart-turneringen var helfestlig och vi hade hyfsad uppslutning, även där. Om någon vill ha reda på sina varvtider mm. har jag all data sparad.
Några av er blev intervjuade av Enköpings-Posten. Artikeln ska jag lägga upp här så fort den är tryckt, och eventuellt kan jag posta iväg några exemplar till er som vill ha.
Jag tog en bunt med bilder. Dessvärre var jag alldeles för stressad för att lägga ner någon vidare energi i dem, men här är de i alla fall:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=100969Grattis till vinsten, Mattias!
Med vänlig hälsning
Patrik Lindblom