Seriöst bara för man tar körkort är man ingen bra förare ^^ haft det ett tag och anser mig först nu köra bra men inte fan är jag någon expert ^^ Vilken så kallade körledare har en supra då? ge mig bevis så KANSKE jag tror på dig ^^ Visst karting är ju bra men det är inte samma sak ^^
Alltså körledare vet jag inte om man kallar det men han som håller koll på en på banan? Inte hans Supra, farsans polares. Skit knepigt att köra högerstyrt iallafall..
Däremot så borde man avrätta alla som inte kan kolla upp fakta innan dom skriver det som fakta eller inte klarar av att klargöra att dom inte är säkra på sin sak och skriver det som just fakta.
Och nej alla ni andra som tar åt sig, sin gamla körskolelärare är INTE fakta, inte helle sina lumparpolare, pundarpolare, fotbollspolare eller vart man nu har hört det, det kallas hörsägen. Kolla upp innan, nästan allt finns på internet. (allt är inte sant, men med lite sunt förnuft så klarar man sig rätt bra)
Jag vet inte om detta var riktat mot mig, men ifall det var det så vill jag klargöra att jag visst skrev att jag inte var säker......!
Tänk också på att du inte får övningsköra med en bil som har över 200hk sa du, inget annat.
Läs ALLA inlägg då... skrev det åt han senare, då jag glömde skriva det i ovan nämnda inlägg!! Kolla upp du också ORDENTLIGT innan du börjar glälla på andra...
Jag vet inte om detta var riktat mot mig, men ifall det var det så vill jag klargöra att jag visst skrev att jag inte var säker......!
Tänk också på att du inte får övningsköra med en bil som har över 200hk sa du, inget annat.
Läs ALLA inlägg då... skrev det åt han senare, då jag glömde skriva det i ovan nämnda inlägg!! Kolla upp du också ORDENTLIGT innan du börjar glälla på andra...
/Tommy!
Jag är mycket väl medveten om att du korrigerade ditt inlägg efter att firetraxx påpekade att det var fel... Och det är jättebra, dock sa du det ifrån början som fakta, utan att vara säker, det är det jag gnäller på, inget annat.
Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
/Tommy!
Jag är mycket väl medveten om att du korrigerade ditt inlägg efter att firetraxx påpekade att det var fel... Och det är jättebra, dock sa du det ifrån början som fakta, utan att vara säker, det är det jag gnäller på, inget annat.
Saken är då att jag inte hann läsa att FireTraXX skrivit det!
Varför denna smutskastning av andra hela tiden? Förstår inte vitsen med det hela?
Att jag skrev så i mitt inlägg utan att ha kollat upp fakta, jaa..det må hända.
Öööömmm, lite EDIT här; kan du visa mig exakt var FireTraXX hann skriva det innan mig?
Denna tråden har gett mig många skratt ikväll. men asså. Kör med skit bilen nu tills du har ditt kort. SEN kan du ju lära dig att köra en bil med fler Hk och snabbare och allt det där. bara för att man fyller 18 och har sitt kort betyder inte det att man måsste kunna köra en drag race bil eller liknande. fan man lärsig med tiden. så mitt råd e att köpa en billig egen bil som jag gjorde. köpte en Eclipse 92a. gick mer en tillräckligt bra för en förrsta bil. lycka till Mvh jocke
Seriöst bara för man tar körkort är man ingen bra förare ^^ haft det ett tag och anser mig först nu köra bra men inte fan är jag någon expert ^^ Vilken så kallade körledare har en supra då? ge mig bevis så KANSKE jag tror på dig ^^ Visst karting är ju bra men det är inte samma sak ^^
Alltså körledare vet jag inte om man kallar det men han som håller koll på en på banan? Inte hans Supra, farsans polares. Skit knepigt att köra högerstyrt iallafall..
Tsss inte ett dugg knepigt att köra högerstyrt, kör det varje dag i jobbet
Ta motorn från aeroxen och beställ nån trimcylle till den och släng i den motorn ^^ går säkert bättre så,haha , nerå, men som några andra har sagt. det är ingen bra motor o bygga på
Skit i vad en del säger, visst går det att få "fjutt" på en Fiesta,och är det så att du är sugen på det, så "buss på" bara. Motorn i sig är ju inte dålig, lite liten kanske men "who cares". Det kan säkert finnas någon Engelsk site som har/vet vad/hur man trimmar en 1,1:a spis till Fiesta.. Lycka till..
Vart de inte nya regler bara några dagar sedan som förbjöd folk under 18 på forumet? Spec de som inte uppför sig vuxet.. Jag tror vi har en kandidat här!
Vart de inte nya regler bara några dagar sedan som förbjöd folk under 18 på forumet? Spec de som inte uppför sig vuxet.. Jag tror vi har en kandidat här!
Sen om du mot förmodan skulle klara av att trimma upp den så kom ihåg att försäkringar inte gäller då, så fråga din mamma först.. Besiktningen sen då? inte lyckat där heller.
Tänk också på att du inte får övningsköra med en bil som har över 200hk
Mvh Tommy
Jodå, det skall göras, förstör man den vore det ju förjävligt om hon inte visste att man pillade med den. Inte det? oj då.. får la skaffa en ny övningskörningsbil ist för farsans volvo dådå..
Du, jag är inte helt säker på det där med 200hk gränsen, men kolla upp det. Google är bra.
haha skojjar du lr?? man får övningsköra med hur många hästar under huven som helst! btw så e fiesta 1.1 aasballt ju!
Jag gjorde en tråd för ett tag sedan om att jag kände att det här var ett väldig trevligt forum, ngra ville... "rätta" mej angående det, och nu inser jag varför
Men ärligt talat kan Fiestan bli en svår nöt att knäcka
Jodå, det skall göras, förstör man den vore det ju förjävligt om hon inte visste att man pillade med den. Inte det? oj då.. får la skaffa en ny övningskörningsbil ist för farsans volvo dådå..
Du, jag är inte helt säker på det där med 200hk gränsen, men kolla upp det. Google är bra.
haha skojjar du lr?? man får övningsköra med hur många hästar under huven som helst! btw så e fiesta 1.1 aasballt ju!
alltså jag hoppas du har läst igenom hela tråden innan du skrev det där! Men jag antar att du inte gjort det eftersom dus skrev det... så ett tips, läs alla inlägg innan du börjar rätta och kommentera!
Jag gjorde en tråd för ett tag sedan om att jag kände att det här var ett väldig trevligt forum, ngra ville... "rätta" mej angående det, och nu inser jag varför
Men ärligt talat kan Fiestan bli en svår nöt att knäcka
alltså jag hoppas du har läst igenom hela tråden innan du skrev det där! Men jag antar att du inte gjort det eftersom dus skrev det... så ett tips, läs alla inlägg innan du börjar rätta och kommentera!
"hur man trimmar en fiesta 1.1L" blir månadens samtalsämne #1
ska man trimma en bil borde man ha bättre grundförutsättningar än en bil med en 1.1L motor. lyckas man på nåt mirakulöst sätt att trimma den motorn så lär ju inte v-låda, drivlina och chassi vara tillräckligt starka nog för att hänga med.