3683
Sök

män med klänningar

blacken
26 september 2008
Dom har ännu inte lärt sig hur man syr brallor..tongue

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
26 september 2008
_S40_ skrev:
För att ventilera tändspolen som hänger strax intill förgasaren då laddtrycket ligger runt 40 grader varje dag tror jag iaf=)

hah den va fan bra

Pro detailer
417 Inlägg
26 september 2008
decib3L skrev:
Varför har västlänningar alltid jeans på sig eller andra byxor?

Det är för att det är naturligt för oss och likadant är det därnere. Där det är 60 grader i skuggan jämt.

Fy fan, med sån värme i skuggan tror jag nog att jag hållit mig i solen tongue

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

Stylish
22 Inlägg
26 september 2008
beyond skrev:
varför har männen i tex Arabien klänningar på sig?

http://z.about.com/d/goasia/1/0/u/O/2/A … ldSouk.jpg

Kan någon upplysa mig om var landet "Arabien" ligger? Jag har lite svårt att hitta det på kartan.

Efter det kanske vi kan fundera på varför de har "klänningar" på sig..

Random Hero
4 047 Inlägg
26 september 2008
Thymbra skrev:
beyond skrev:

Kan någon upplysa mig om var landet "Arabien" ligger? Jag har lite svårt att hitta det på kartan.

http://www.radioislam.org/historia/kartbok/arabien.jpg stort land nere till vänster, förr i tiden iaf tongue

Dog food lid. Backwards

Stylish
22 Inlägg
26 september 2008
DusanMandick skrev:
Thymbra skrev:
beyond skrev:

http://www.radioislam.org/historia/kartbok/arabien.jpg stort land nere till vänster, förr i tiden iaf tongue

Mig veterligen existerar ingenting som heter "Arabien". Däremot finns arabiska halvön och Saudiarabien.

Random Hero
4 047 Inlägg
26 september 2008
Thymbra skrev:
DusanMandick skrev:
Thymbra skrev:

Mig veterligen existerar ingenting som heter "Arabien". Däremot finns arabiska halvön och Saudiarabien.

det fanns runt 1850 talet till 1917 tydligen tongue

Dog food lid. Backwards

Sleeper
3 084 Inlägg
27 september 2008
haha såg idag att någonstans nere i arabländerna så är det dödstraff på att vara bög tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Avstängd
367 Inlägg
27 september 2008
Trådstartare
Sushikocken skrev:
haha såg idag att någonstans nere i arabländerna så är det dödstraff på att vara bög tongue

jag såg att ett bögpar flydde därifrån till sverige och fick stanna här för dom va gäjs
sen en annan arab som va gäj . som fick stanna här för han kunde inte bli kär i hemlandet utan att dö

så det stämmer

MVH Beyond

Diktator
968 Inlägg
27 september 2008
beyond skrev:
Sushikocken skrev:

jag såg att ett bögpar flydde därifrån till sverige och fick stanna här för dom va gäjs
sen en annan arab som va gäj . som fick stanna här för han kunde inte bli kär i hemlandet utan att dö

så det stämmer

ska jag lära dig en till sak? det stavas inte gäj, det stavas gay, och det är den engelska ordet för glad men kan även betyda homosexuell, vilket betyder att man är attraherad till folk av samma kön, på svenska brukar man använda ordet, homosexuell, eller bög, eller homo, eller sjärtgosse. hoppas inte denna tråd va för mycket information på en och samma gång, med tanke på att den både lärt dig att klimatet på jorden är olika, och folk har olika kläder anpassade till det på jorden och även att arabien inte existerat på 90 år...

Herr
285 Inlägg
27 september 2008
Brandis skrev:
beyond skrev:
Sushikocken skrev:

så det stämmer

ska jag lära dig en till sak? det stavas inte gäj, det stavas gay, och det är den engelska ordet för glad men kan även betyda homosexuell, vilket betyder att man är attraherad till folk av samma kön, på svenska brukar man använda ordet, homosexuell, eller bög, eller homo, eller sjärtgosse. hoppas inte denna tråd va för mycket information på en och samma gång, med tanke på att den både lärt dig att klimatet på jorden är olika, och folk har olika kläder anpassade till det på jorden och även att arabien inte existerat på 90 år...

Stjärtgosse, inte sjärtgosse.

Herr
285 Inlägg
27 september 2008
Ang män i kjolstyg så finns det på närmre håll. Dessa rödhåriga skottar. De är det minsann ingen som retar sig på, för de är män.

Avstängd
367 Inlägg
27 september 2008
Trådstartare
äh . lås den här skit tråden nån

MVH Beyond

1 814 Inlägg
27 september 2008
tre sidor tråd för att diskutera något så självklart som en folkdräkt, lås lås lås

Mollllgan
27 september 2008
ja jag kan ju med tycka att det e dags o låsa tråden men ganska skoj o se vad folk har för svar på trådskaparens fråga=)

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
27 september 2008
Larzan skrev:
Ang män i kjolstyg så finns det på närmre håll. Dessa rödhåriga skottar. De är det minsann ingen som retar sig på, för de är män.

Tja, eftersom deras sport är att slänga stockar så långt som man kan, så ja, de är män!

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

25 Inlägg
27 september 2008
Brandis skrev:
beyond skrev:
Sushikocken skrev:

så det stämmer

Ouch....

Avstängd
914 Inlägg
27 september 2008
decib3L skrev:
Varför har västlänningar alltid jeans på sig eller andra byxor?

Det är för att det är naturligt för oss och likadant är det därnere. Där det är 60 grader i skuggan jämt.

60 grader va att ta i va? wink

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Sök