3179
Sök

4öl och lite vodka

Avstängd
171 Inlägg
3 oktober 2008
Trådstartare
vill säga SKÅL till alla GORGARE som inte tänkt köra bil imorgon lol SKŨL

Fire And Silk
2 254 Inlägg
3 oktober 2008
haha, cement keps? big_smile
Senast redigerat av -Mackan- (3 oktober 2008)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

DFFL
9 020 Inlägg
3 oktober 2008
Jag ska köra bil i 6 timmar med början 07:00 imorgon.
Så du kan suga hästballar! sad

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 oktober 2008
jag har visseligen knäckt mellanaxeln på bruksbilen så jag ska nog inte köra så mkt bil imorgon tongue och brännvin har jag också men tänker inte skåla med dig endå för det känns lite fel att dricka brännvin själv tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

123 Inlägg
3 oktober 2008
Näe du, du får allt ta och dricka mer om du inte ska köra imorgon wink

Muttley
4 oktober 2008
sprit är överskattat smile.. här jobbar vi hellre. sitter bara och väntar på att klockan ska bli dags så man kan köra till jobbet och jobba hela dagen.

Avstängd
171 Inlägg
4 oktober 2008
Trådstartare
jag dricker för min kära har lämnat mig

2 Inlägg
4 oktober 2008
det här går åt helvete mer och mer

Muttley
4 oktober 2008
nosushi skrev:
jag dricker för min kära har lämnat mig

gå och lägg dig. sov ut och vakna till ett nytt liv. för övrigt kommer nog dina trådar låsas. iallafall denna för jag vet om att moderatorerna hatar dessa trådar; )

Moderator+
1 081 Inlägg
4 oktober 2008
Ok, fyllan är nog över och baksmällan har nog tagit till istället så låser denna tråden och uppmuntrar er andra att INTE skapa fylletrådar ...

Låst.

Vem jag?

Sök