2240
Sök

Bil vandaliserad,om bilen omlackeras blir det bra?

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
12 november 2008
Trådstartare
han tvättade bilen idag för att se , det fanns inget på förrar eller bak, det är bara huven som är repad, det ser ut som att nån satt sig på huven o glidit ner över den, samt en buckla på vänstra framskärmen.

han har som sagt länsf. med Mer tilläg så de kostar 1000 i självrisk men de ja undrade över va bara om ni tror att de blir bra om man bara lackar om partier av bilen, d.v.s som i detta fall enbart huven o skärmen

Inspiration comes standard

DFFL
9 020 Inlägg
12 november 2008
Edvinoo skrev:
det är en 07;a o han har länsf. en chevrolet epica

Daewoo Epica!
Jag gillar inte jänkare, men jag avskyr de tramsbilarna.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 798 Inlägg
12 november 2008
Edvinoo skrev:
han tvättade bilen idag för att se , det fanns inget på förrar eller bak, det är bara huven som är repad, det ser ut som att nån satt sig på huven o glidit ner över den, samt en buckla på vänstra framskärmen.

han har som sagt länsf. med Mer tilläg så de kostar 1000 i självrisk men de ja undrade över va bara om ni tror att de blir bra om man bara lackar om partier av bilen, d.v.s som i detta fall enbart huven o skärmen

Detta skall anmälas till det bolag som har vagnskadan, i detta fallet är det väl IF om jag inte minns galet.
Ang hur lacken blir så kan endast ni berätta om detta då bilen väl är lackad, vi kan omöjligt sia om resultatet.
Det finns så många faktorer som spelar in.

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
Hilmer skrev:
Edvinoo skrev:

Detta skall anmälas till det bolag som har vagnskadan, i detta fallet är det väl IF om jag inte minns galet.
Ang hur lacken blir så kan endast ni berätta om detta då bilen väl är lackad, vi kan omöjligt sia om resultatet.
Det finns så många faktorer som spelar in.

jupp sant... men vet ni ifall han först måste betala vagnskadesjälvrisken som ligger på 7000 för att sedan länsf. ska betala tillbaka 6000 till honom eller finns det något smidigare sätt ?

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
NiKeMaN skrev:
Sniff sniff - det luktar försäkringsbedrägeri

jag sparar den kommentaren i väntan på att det händer något med din bil o du har frågor kring försäkringen smile

998 Inlägg
13 november 2008
Om det bara är skada på huven och skärmen så lackar dom bara huven och skärmen.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Sök