Grabber skrev:
Nu är det nån som blev riktigt sur... O det kan jag förstå!
Men nu var det lite väl mycket bensin i elden
Nu har ni vaknat till iallafall
kanske kan bli nåt nu då
Det råkade bli denna tråd som fick en längre tids frustration över alla träffar som bara rinner ut i sanden
Edil_ skrev:
Min tanke med Bollebygd var att det ligger mittemellan Borås och Göteborg.. Så slipper vi Boråsare åka en sisådär 7 mil, medan ni Göteborgare åker 2 km. Då blir det lika för alla, och kanske får fler människor att orka dra sig till träffen
Jag stresskörde Tvååker - Gbg - Bollebygd. 8mil bara till Gbg, hur långt det är till Bollebygd vet jag ej. Inga problem om det hade blivit nåt, men lite segt att komma till en tom parkering, surfa in på garaget via mobilen och konstatera att det blev inget
Edil_ skrev:
Det var ett jäkla tjöt om mig i den här tråden va, lugn och fina nu!
Så, nu kan alla sluta klaga på trådskaparen, delvis mig
Jag ber om ursäkt! Nu vet jag/vi hur det ligger till med dig.
Grabber skrev:
Själv hade jag tänkt att komma men är man hemma bara över helgen så det är vanligt att nåt annat oplanerad dyker upp.
Känner igen det där, då jag själv jobbade i Norge i 9mån och var borta hemifrån ca 100tim/vecka
Dainty skrev:
Hade jag haft en bil å lätt att ta mig till olika ställen så hade jag velat ta på mig ansvaret att försöka styra upp den här träffen men det är inte lätt när man inte har körkört
Och då hade jag inte lagt den i Bollebygd utan i GBG eller ngt sådant... Men men
Synd att det blev som det blev...
Behövs inte så mkt jobb, mer lite ideèr, planering i tråden, och som jag skrev, prioritering
Dom som bor i Gbg och har svårt att ta sig dit kan åka med mig, om det passar beroende på när det blir. En liten slant i soppapengar mottages gärna då man för tillfället är "fattig" arbetslös