3360
Sök

Film-tips?

1 396 Inlägg
19 mars 2006
NightCruiser skrev:
Och sen Tipsade Ghost_Face om filmen "Vanishing Point", var kan man köpa den på DVD med svensk text?????

www.discshop.se

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

11 Inlägg
22 mars 2006
Bullit så klart och så den gamla klassikern Grand Prix, båda filmerna med Steve McQueen i huvudrollen.

hmmmm
1 094 Inlägg
22 mars 2006
Datsunman skrev:
Jag skulle nog vilja rekomendera "Flåklypa Grand prix". Jag tror att den hette så. Tokhäftig film från "förr i tiden" En tecknad film ( eller dockor eller vad det nu var)... En kille som bygde en egen bil, och körde tävling med den. Nån som sett den?

Självklart har man sett flåklypa grand prix

Colaberoende
1 219 Inlägg
22 mars 2006
Jag har en gammal (tidigt 80-tal) Cannonballfilm men jag vet inte vad den heter riktigt.. 2 Röda Pontiac Trans Am är med i den. En gul Lotus med en galen Tysk med mera.. Stolliga biljakter med mera. Det ska vara den första cannonball filmen men den heter nått annorlunda.. Har fått en annan film stulen.. Den hette Stingray och det var bara en sjuhelvetes biljakt i den. Mycket gasande på den Corvetten blev det.

/Ena
Senast redigerat av Ena (22 mars 2006)

32 Inlägg
22 mars 2006
Sista natten med gänget.

The Fast And The Furious för 30-40år sedan.

68 Inlägg
23 mars 2006
Har alla glömt Gone in 60 seconds eller?!

Its times like these that make me say,
Lord if you se me pleace come my way.

517 Inlägg
23 mars 2006
Sorry den hette inte "snabbare än döden" som jag sa tidigare, jag tror det är namnet på en western rulle tongue

Den heter igentligen "jakten mot nollpunkten" Som förövrigt går på TV nu på Fredag den 24mars på 4:an kl:02:00. yikes yikes yikes yikes

Vad ni än gör, missa inte den!!! big_smile

Fritids-designer
293 Inlägg
4 oktober 2006
Whizcar skrev:
Simppi skrev:
taxi 1,2, å 3....de är tyvärr på franska tongue men de e sån skit man måste ta tongue ...
huvudpersonen kör omkring med en peugeot 406a... inte världens bästa filmer men dom går bra att se så länge man har svenska undertexter wink

Det finns tydligen en 4:e Taxi som utspelar sig i New York, med en brud i huvudrollen.
Någon som har sett denna?

jajjemen, och den suger!! slösa inte pengar på den wink

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

Sök