"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
(Nu vill jag gärna veta hur alla bilder tagits/modifierats och då vilka saker i t.ex. PS som nyttjats, bara för att lära mig hur andra gör och få bättre bilder. Om folk vill lära ut såklart. )
Vad skulle ni alla säga om jag sa att jag kanske måste skjuta fram sluttiden för röstningen lite mer? Drar nämligen iväg till fjällen redan på kvällen den 30:nde och kommer isf inte ha tid att redovisa resultatet av röstningen förrens en bit i i januari..
Så nytt förslag om deadline för röstningen blir den 30:de december, klockan 14 eller 15.00 om det är okej med resten?
Vad skulle ni alla säga om jag sa att jag kanske måste skjuta fram sluttiden för röstningen lite mer? Drar nämligen iväg till fjällen redan på kvällen den 30:nde och kommer isf inte ha tid att redovisa resultatet av röstningen förrens en bit i i januari..
Så nytt förslag om deadline för röstningen blir den 30:de december, klockan 14 eller 15.00 om det är okej med resten?