Jag förstår er mycket väl. Det kommer med all säkerhet att bli fler träffar från TSR:s sida. Men då kommer vi ha avspärrnigsband och sådana saker. Vi vill ju inte heller att det ska hända några olyckor eller dyligt. så vi hoppas att alla som var med i helgen och ställde upp kommer tillbaka. men är det något ni undrar så är det bara att höra av er till mig, Wallskog här på garaget eller någon annan i TSR.
Hej. Varför inte höra av sig till oss då om man vill sammanknyta en träff. När vi nu kör på Moholm. MK402m.se Nån som har pejl på detta kan ju skicka ett mail till våran ordförande som finns på hemsidan www.402m.se Mvh Marcus MK402m.se
Ja, faktum är att det låter som en riktigt bra ide, att rejsa på dagen på Moholm och sen briefa dagens lek på en trevlig träff, kanske lite tidigare på kvällen? Eller måste vi ligga vid tio för att inte blockera parkeringsytor kanske?
Kan bli svårt att få plats någonstans där vi kan hållas tidigare på kvällen?
Det blev en hel hög med väldigt lösa tankar där...
Ja, faktum är att det låter som en riktigt bra ide, att rejsa på dagen på Moholm och sen briefa dagens lek på en trevlig träff, kanske lite tidigare på kvällen? Eller måste vi ligga vid tio för att inte blockera parkeringsytor kanske?
Kan bli svårt att få plats någonstans där vi kan hållas tidigare på kvällen?
Det blev en hel hög med väldigt lösa tankar där...
Puss / Ellen
Vrf inte Moholm på dagen sen en lite kvällsträff i M-stad eller Biltema parkeringen i Skövde? Var ju lyckat förra året med DMB
Jag förstår er mycket väl. Det kommer med all säkerhet att bli fler träffar från TSR:s sida. Men då kommer vi ha avspärrnigsband och sådana saker. Vi vill ju inte heller att det ska hända några olyckor eller dyligt. så vi hoppas att alla som var med i helgen och ställde upp kommer tillbaka. men är det något ni undrar så är det bara att höra av er till mig, Wallskog här på garaget eller någon annan i TSR.
Mvh Wallskog och övriga medlemmar i TSR
Avspärrningsbanden såg vi ju hur de gick med dom förra året. Ingen som respekterar dom :S Men tanken är god, och skadar ju inte att sätta upp i år igen.
Men om alla ställer sig några meter längre bak så ser man precis lika bra som när att alla står och sparkar på asfalt kanten.