2649
Sök

Sova med vax? :P

Studerande
727 Inlägg
26 augusti 2009
Trådstartare
Moparboy440 skrev:
förstår inte hur ni kan lägga "vax" i håret, vet ni inte var det kommer ifrån?
http://www.evtv1.com/player.aspx?itemnum=1839

Hahahah! lol

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

Studerande
727 Inlägg
26 augusti 2009
Trådstartare
Till er som undrar,
Jag kör med fudge hairvax, typ gråburk med orange lock.

Sleeper
3 084 Inlägg
26 augusti 2009
xXchamXx94 skrev:
Till er som undrar,

vafan fudge kan man väl inte ha i håret heller!
http://content.expressen.se/blog/21/44/92/thegame/images/fudge.jpg

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

453 Inlägg
26 augusti 2009
Vill du ha ett vax du kan har säkert 1 vecka så ska du köpa dax vax en röd burk i plåt, ricktigt bra man behöver inte ta mycket av det för som sagt det är jävligt bra, men sen o andra sidan så kan du bada med det under vatten och frillan är den samma när du kommer upp och sen även dom du tvättar det med shampo 5 gånger och diskmedel så är det endå kvar så man kan fixa till frillan wink har själv prövat det och är jävligt bra men tar lååååång tid att tvätta av det, och använder man det för mycket kanske varje dag i 3 år om inte mer så kanske man tappar lite hår, men men.

Har prövat det, använder inte det men har prövat.

tvättar själv av mitt vax varje dag:)

Sanizz
26 augusti 2009
Timjoh skrev:
Vill du ha ett vax du kan har säkert 1 vecka så ska du köpa dax vax en röd burk i plåt, ricktigt bra man behöver inte ta mycket av det för som sagt det är jävligt bra, men sen o andra sidan så kan du bada med det under vatten och frillan är den samma när du kommer upp och sen även dom du tvättar det med shampo 5 gånger och diskmedel så är det endå kvar så man kan fixa till frillan wink har själv prövat det och är jävligt bra men tar lååååång tid att tvätta av det, och använder man det för mycket kanske varje dag i 3 år om inte mer så kanske man tappar lite hår, men men.

Har prövat det, använder inte det men har prövat.

tvättar själv av mitt vax varje dag:)

Ja om du vill tappa håret i framtiden är det shit bra. Dax vaxet är så tjock och det täpper igen, och håret kan inte andas. Hur tvättar man bort det? Inte så svårt, Varmt vatten och balsam sen är det ute.

Studerande
727 Inlägg
26 augusti 2009
Trådstartare
Sushikocken skrev:
xXchamXx94 skrev:
Till er som undrar,

vafan fudge kan man väl inte ha i håret heller!
http://content.expressen.se/blog/21/44/ … /fudge.jpg

Såg inte du hårvax:n under sökningen? wink

Studerande
727 Inlägg
26 augusti 2009
Trådstartare
Jaha, nu ska man snart sova med hårvaxn på^^
Det blir inte värst kletigt juh, jag sov igår det hände nästan inget tongue Men det kanske inte blev något eftersom jag kammade ner allt, har ju fjortisfrylla under dagen =p

FreddeK
27 augusti 2009
xXchamXx94 skrev:
Mortalis skrev:
Man ska inte duscha håret varje dag...skadar håret mer än det gör nytta.
Egentligen är det bara bra att låta det "flotta till sig", efter några dagar så försvinner "flottet" naturligt och du har otroligt fint hår.
Så egentligen, om man kan, bör man unna sitt hår att få "flottas ner" några gånger om året, mår det bra av.

Svårt å säga om det är bra eller inte att sova med just ditt vax ju, som en sa om daxvax, de e ju vaxet from hell...och bör man ju inte använda alls tongue Billigt skräp som inte låter håret andas.

Nåt I-landsfenomen där vi fått för oss att man måste duscha varje dag och slänga alla kläder i tvätten så fort man haft på sig dem en dag. Finns inget som säger t.ex. att du inte kan använda ett par jeans i en-två veckor utan att det är äckligt bakteriellt sett, vid normalt brukande.

Jäklar vad många kommentarer jag har fått o.O
Tack för ditt inlägg^^

Och nej, jag använder inte Daxvax, använder något som är mjukvax, venne vad det är för märke.

Jag sov inatt med vax, det häftiga var att jag inte änns rörde på mig och det kletade nästan inge vax på kudden, och jag sov/sover inte nära väggen.

Och bra att det inte händer något speciellt.

Och vadå stinky, vaxet luktar som fan och jag brukar inte svetta så mkt. Använder också parfym, dedorant och skit typ varje dag. ^^

// = xXchamXx94 = cool

gissar på att du är invandrare=) inge fel med det dock ska tilläggas men ni luktar stark ibland!

Studerande
727 Inlägg
27 augusti 2009
Trådstartare
FreddeK skrev:
xXchamXx94 skrev:
Mortalis skrev:
Egentligen är det bara bra att låta det "flotta till sig", efter några dagar så försvinner "flottet" naturligt och du har otroligt fint hår.
Så egentligen, om man kan, bör man unna sitt hår att få "flottas ner" några gånger om året, mår det bra av.

Svårt å säga om det är bra eller inte att sova med just ditt vax ju, som en sa om daxvax, de e ju vaxet from hell...och bör man ju inte använda alls tongue Billigt skräp som inte låter håret andas.

Nåt I-landsfenomen där vi fått för oss att man måste duscha varje dag och slänga alla kläder i tvätten så fort man haft på sig dem en dag. Finns inget som säger t.ex. att du inte kan använda ett par jeans i en-två veckor utan att det är äckligt bakteriellt sett, vid normalt brukande.

Tack för ditt inlägg^^

Och nej, jag använder inte Daxvax, använder något som är mjukvax, venne vad det är för märke.

Jag sov inatt med vax, det häftiga var att jag inte änns rörde på mig och det kletade nästan inge vax på kudden, och jag sov/sover inte nära väggen.

Och vadå stinky, vaxet luktar som fan och jag brukar inte svetta så mkt. Använder också parfym, dedorant och skit typ varje dag. ^^

// = xXchamXx94 = cool

gissar på att du är invandrare=) inge fel med det dock ska tilläggas men ni luktar stark ibland!

Svensk...? :o Men använder vax o.O Är kanske fjortis?tongue

DFFL
9 020 Inlägg
27 augusti 2009
FreddeK skrev:

WTF?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Muttley
27 augusti 2009
FreddeK skrev:
xXchamXx94 skrev:
Mortalis skrev:

Tack för ditt inlägg^^

// = xXchamXx94 = cool

De är gubbar som luktar :S precis som svenska gubbar. Ungdomarna tvättar sig förhoppningsvis.

1 814 Inlägg
27 augusti 2009
FireTraXX skrev:
FreddeK skrev:

WTF?

+1 yikes
Senast redigerat av expect1991 (27 augusti 2009)

1 581 Inlägg
27 augusti 2009
expect1991 skrev:
FireTraXX skrev:
FreddeK skrev:

WTF?

+1 yikes

Whaaat the fuck?

28 Inlägg
27 augusti 2009
xXchamXx94 skrev:
Till er som undrar,

Kör också med Fudge wax, finns nog fan inget bättre än det egentligen. :p
Angående att sova med hårvax... Är jag extremt full brukar det gå an, men om jag är nykter så duschar jag ur det varje kväll.
Hatar att vakna med vax i hela ansiktet och känna att kudden är som en satans jävla kluddboll tongue

Allt som oftast är det som det är, men när det inte är som det är, är det fortfarande som det är.

Studerande
727 Inlägg
27 augusti 2009
Trådstartare
expan skrev:
xXchamXx94 skrev:
Till er som undrar,

Kör också med Fudge wax, finns nog fan inget bättre än det egentligen. :p
Angående att sova med hårvax... Är jag extremt full brukar det gå an, men om jag är nykter så duschar jag ur det varje kväll.
Hatar att vakna med vax i hela ansiktet och känna att kudden är som en satans jävla kluddboll tongue

Hahah ja, fudge all the way wink
Hahah men jag fattar inte, min kudde blir typ inte alls kletig och skit, alltså hur sover ni egentligen?tongue

Sleeper
3 084 Inlägg
28 augusti 2009
Ää fan egentligen behöver man inget vax räcker med att duscha varje fredag så är det fett och bra till måndag

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Studerande
727 Inlägg
28 augusti 2009
Trådstartare
Sushikocken skrev:
Ää fan egentligen behöver man inget vax räcker med att duscha varje fredag så är det fett och bra till måndag

Hehe, men det är kanske inte så fräscht tongue

Fire And Silk
2 254 Inlägg
28 augusti 2009
tkd_rille skrev:
FreddeK skrev:
xXchamXx94 skrev:

Tack för ditt inlägg^^

// = xXchamXx94 = cool

De är gubbar som luktar :S precis som svenska gubbar. Ungdomarna tvättar sig förhoppningsvis.

Han syftar naturligtvis på parfym, alltså starkt doftande parfym.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

12 086 Inlägg
29 augusti 2009
Jag tror han syftar på kroppslukter,
Att turkar har mer kroppsodör än svenskar är väl ingen nyhet.

I got Dubs!
2 423 Inlägg
29 augusti 2009
JapMax skrev:
Jag tror han syftar på kroppslukter,
Att turkar har mer kroppsodör än svenskar är väl ingen nyhet.

kebab FTW lol

Sök