3412
Sök

Idioter som repat 240 bilar i Ystad Området !!!

529 Inlägg
25 augusti 2009
Trådstartare
Jevla idioter !  http://sydsvenskan.se/webbtv/webbtv_ska … Ystad.html

moped har iakttagits  hmm vilken åldern kan det vara.. men man vet aldrig en vuxen som tar sej runt på moppe..

hoppas dem får tag på idioterna

sådana personer skulle det vatt skottpengar på !

Volvo fore life :)

908 Inlägg
25 augusti 2009
herregud vilka jävla idioter :S

Maskiningenjör
48 Inlägg
25 augusti 2009
Vincent Vega @ Pulp Fiction skrev:
What's more chickenshit than fucking with a man's automobile? I mean, don't fuck with another man's vehicle.
Senast redigerat av Bylund (25 augusti 2009)

www.avgassystemet.se
936 Inlägg
25 augusti 2009
helt idiotiskt. säkert små barn på mopeder som åker runt. (vanligt förekommande här i sthlm iaf)

-den satt som en fläskläpp-

4 682 Inlägg
25 augusti 2009
haha, trodde du menade att dom repade volvo 240 bilar i ystad då jag läste rubriken tongue.

Faderator
637 Inlägg
25 augusti 2009
Moparboy440 skrev:
haha, trodde du menade att dom repade volvo 240 bilar i ystad då jag läste rubriken tongue.

Hehe wink tänkte samma sak big_smile

Shaked but not störd.

Avstängd
424 Inlägg
25 augusti 2009
Moparboy440 skrev:

Då är vi 2 lol

Fy satan vilka idioter! hoppas dom får tag i dom.

team Svineri. Volvos under construction.

2 638 Inlägg
25 augusti 2009
Moparboy440 skrev:

Så trodde jag med när jag läste rubriken först tongue Men, vilka idioter det finns. Bara för att förstöra...
Senast redigerat av -Akerfeldt- (25 augusti 2009)

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
25 augusti 2009
Det är antagligen "Moppepojkar" eller "Mahmud o hans gäng" som tror att dem är "gangstahz" som går runt o repar bilar... det är min teori för bägge grupperna verkar inte ha något vettigare för sig än att förstöra helt i onödan...
Senast redigerat av AcesHigh666 (25 augusti 2009)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

325 Inlägg
25 augusti 2009
he he he lackerarna i ystad gnussar händerna nu

1 515 Inlägg
25 augusti 2009
AcesHigh666 skrev:
Det är antagligen "Moppepojkar" eller "Mahmud o hans gäng" som tror att dem är "gangstahz" som går runt o repar bilar... det är min teori för bägge grupperna verkar inte ha något vettigare för sig än att förstöra helt i onödan...

....Moget inlägg hmm

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

Der Dildo-dirigent aus Dortmund
55 Inlägg
25 augusti 2009
Audi_powah skrev:
AcesHigh666 skrev:

....Moget inlägg hmm

e de inte så i dom flesta fall då?

///M - the most powerful letter

1 339 Inlägg
25 augusti 2009
Med tanke på att dom repar på olika delar av bilen, dvs en repa på huven, dörren, taket och bakluckan så känns det inte som att det är ngt gäng på moppar, så dumma är dom inte. Vi snackar om 240 bilar, hello? Det är planerat, och dessutom så hade dom sett en BIL utan ljus på klockan halv fem.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
25 augusti 2009
Det är helt klart värt att smälla upp en kamera som spelar in direkt på en HDD som står någonstans i huset. Så att man kan kolla tillbaka flera månader om man upptäcker  något på tex bilen som inte varit där tidigare och som man misstänker har skett när bilen ståt hemma.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

55 Inlägg
25 augusti 2009
Volvo740an skrev:
Med tanke på att dom repar på olika delar av bilen, dvs en repa på huven, dörren, taket och bakluckan så känns det inte som att det är ngt gäng på moppar, så dumma är dom inte. Vi snackar om 240 bilar, hello? Det är planerat, och dessutom så hade dom sett en BIL utan ljus på klockan halv fem.

Med tanke på att värdetransporter blivit både sprängda o rånade förstår jag inte varför man skulle bli förvånad över att dom sysslar med skadegörelse men de e kanske bara jag som tänker så....

1 515 Inlägg
25 augusti 2009
nookie skrev:
Audi_powah skrev:
AcesHigh666 skrev:

....Moget inlägg hmm

I de flesta fall??. . .finns säkert lika många svennsons som gör brott såsom invandrare. Invandrare är en minoritet i landet ( vilket är en självklarhet ), Enliht statestiker så sitter ändå fler svenskar inne än invandrare ( dock ser det inte så ut då invandrarna är i minoritet och gör lika mkt brott de ). . . Jag försöker inte försvara de eller något, men fakta är fakta.

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

OEM <3
6 957 Inlägg
25 augusti 2009
Känns ju som om dom som gjorde detta förstår sig på lite lack...repa varje del liksom tongue
Jag reagerade på området där dom interjuvade bodde, inget fattigmansområde tongue

OEM <3

55 Inlägg
25 augusti 2009
Audi_powah skrev:
nookie skrev:
Audi_powah skrev:

....Moget inlägg hmm

I de flesta fall??. . .finns säkert lika många svennsons som gör brott såsom invandrare. Invandrare är en minoritet i landet ( vilket är en självklarhet ), Enliht statestiker så sitter ändå fler svenskar inne än invandrare ( dock ser det inte så ut då invandrarna är i minoritet och gör lika mkt brott de ). . . Jag försöker inte försvara de eller något, men fakta är fakta.

Ja, de får jag verkligen hoppas att de e fler svenskar än invandrare som sitter inne i svenskt fängelse, annars borde man ju se en viss trend? Jag skiter rätt mycket i statistik faktiskt, för de första kan man blåsa vem som helst med statistik, för de andra får man oftast en bättre uppfattning utav sina egna upplevelser här i världen.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
25 augusti 2009
Fan bryr sig om det är Nils-Erik eller Muhamed som har gjort det, det är lite svinigt gjort i vilket fall som helst.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Sök